Alla kategorier Taxi Stockholms län Stockholm Farsta Svedmyra Svedmyra Taxi

Postiljonsvägen 36, 122 47 Enskede — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Svedmyra Taxi

• Natali
    Natali skrev om Svedmyra Taxi
    Aldrig mera Svedmyra Taxi. Dålig service med en förare som bara mumlade fram sina svar och ett extremt högt pris för en 11 min lång resa. Oseriöst företag.
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Svedmyra Taxi
    VARNING! Blev grundlurad av detta taxi bolag. En resa från Friends arena i Solna till Stockholm söder för fyra pers. blev att kosta hela 1145kr !!! Som turist från Finland kunde ja aldrig i livet förstå att en taxiresa i Stockholm kunde kosta så mycket. Också i vårt fall mumlade chauffören om taxa och prislista. Såna här taxibolag borde inte få finnas. Ingen bra reklam för Turist-Stockholm, som annars är en härlig stad.
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Svedmyra Taxi
    Flopp för Svemyra taxi!!! Till Tele 2 Arena kostade det 260 kr med ett större bolag men gren kostade det 688 kr med Svedmyra. Kompisen åkte med ett större bolag o betalde 360 kr. Ockrare är vad Svedmyra taxi är !!! De förstör för andra seriösa bolag.
  • Pereric F
    Pereric F skrev om Svedmyra Taxi
    VARNING Ockerbolag. Tog 864 kr för en resa från cityterminalen till Bromma flygplats. Mumlar taxameter när man frågar om pris.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Svedmyra Taxi
    Vill varna för ockerbolaget Svedmyra taxi. Extremt dyr taxa! Sju minuters resa, som brukar ligga på Max 110 kr, landade på 290 kr. Frågade efter pris innan, fick inget bra svar, han sa bara, "det är taxameter". Man fattar inte deras taxa-skylt i bilen... Chaffisen hittade inte heller vägen. Deras skylt på taket är gul och svart, så givetvis trodde jag att jag gått in i en seriös taxibil. Man blir så j upprörd.

Postiljonsvägen 36, 122 47 Enskede