Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Stockholm Norrmalm Svensk Depå Service AB

Svensk Depå Service AB

Brunnsgatan 21, 111 38 Stockholm — Visa karta

Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG
Sjöströms Entreprenad
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Fastighetsskötare nära Svensk Depå Service AB:

Vretensborgsvägen 28, HÄGERSTEN
Vi gör det enkelt att äga fastigheter! Läs mer ›
Margareta L:
Trevlig och duktig personal! Jobbar på så fort de kan för att lösa problemet. Marit

Källängsvägen 15, LIDINGÖ
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Magnus H:
Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Pilotgatan 2, Skarpnäck
Zolle B:
EMJ Service håller vad de lovar och levererar kvalitet. Proffsigt och smidigt i alla led, jag (och vår BRF) rekommenderar de starkt!

Läs vad 1 kund tycker om Svensk Depå Service AB

• Kund
    Kund skrev om Svensk Depå Service AB
    Detta företag gjorde ett riktigt snabbt jobb i samband med min flytt. Därefter fakturerade de dock för 1 h för mycket. Jag kontaktade företagets VD per telefon, fick ett gott bemötande och vi kom överens om att jag skulle dra av för den timme de fakturerat för mycket. Inga konstigheter alls, tills företagets ekonomiperson hör av sig till mig 10 månader efter att de utfört flytten och hotar med inkasso och vägrar ta till sig fakta. Trots att jag förklarat bakgrunden för företaget flertalet gånger så vägrar de lyssna. Rimligtvis hade jag ju betalat hela beloppet om det inte var för att fakturan var utställd på ett för högt belopp. Som konsument tror man ju att en överenskommelse med företagets VD ska gälla, men så agerar alltså inte detta företag. Företaget vägrar skriftlig kontakt just av den anledning att de tänker att de kan tjäna på att skapa förvirring gentemot konsument. Akta er för dessa skojare!

Brunnsgatan 21, 111 38 Stockholm