Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Stockholm Norrmalm Svensk Depå Service AB

Svensk Depå Service AB

Brunnsgatan 21, 111 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Svensk Depå Service AB

• Kund skrev om Svensk Depå Service AB
    Detta företag gjorde ett riktigt snabbt jobb i samband med min flytt. Därefter fakturerade de dock för 1 h för mycket. Jag kontaktade företagets VD per telefon, fick ett gott bemötande och vi kom överens om att jag skulle dra av för den timme de fakturerat för mycket. Inga konstigheter alls, tills företagets ekonomiperson hör av sig till mig 10 månader efter att de utfört flytten och hotar med inkasso och vägrar ta till sig fakta. Trots att jag förklarat bakgrunden för företaget flertalet gånger så vägrar de lyssna. Rimligtvis hade jag ju betalat hela beloppet om det inte var för att fakturan var utställd på ett för högt belopp. Som konsument tror man ju att en överenskommelse med företagets VD ska gälla, men så agerar alltså inte detta företag. Företaget vägrar skriftlig kontakt just av den anledning att de tänker att de kan tjäna på att skapa förvirring gentemot konsument. Akta er för dessa skojare! Läs mer

Bästa fastighetsskötarna i Stockholm:

Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG