Alexander Weidenhag

Alexander Weidenhag

Alexander Weidenhag är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Alexander Weidenhag har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Alexander Weidenhag har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Weidenhag har haft 37 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

24 omdömen om Alexander Weidenhag

Ehlin D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Super trevlig mäklare som hjälper till med alla frågor och funderingar man kan tänkas ha. Han skapar en trygg och säker försäljning och de behövs när man ska köpa ny bostad

Carolin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Oerhört professionell och drivande. Man fick alltid återkopplingar och var alltid lätt att nå om man funderade över något. Försäljningen gick jättesmidigt och bra. Man kände sig verkligen trygg hela vägen. Jag rekommenderar Alexander som mäklare!

Svar från Alexander Weidenhag

Stort tack Carolin och lycka till!

Niclas H
Avesta

Engerad, kunnig och driven ! Tack för en smidig och bra affär.

Svar från Alexander Weidenhag

Tack Niclas och lycka till framåt!

Ulrika L
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Fors

Väldigt professionell, kunnig och engagerad.

Magnus R
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Tillgänglig, snabb och förtroendegivande. Lösningsfokuserad och hjälpsam

Ida S
Avesta

Väldigt trevlig, serviceminded. Lyssnade alltid på mina önskemål kring min bostadsförsäljning. Jag är väldigt nöjd.

Stefan R
Avesta

Riktigt bra och höll oss informerad vad som hände hela tiden. Svarade när vi ringde. Väldigt kunnig och kunde svara på alla frågor. Trevlig.

Robel T
Avesta

Han bemötte mig på jätte trevligt sätt så jag tycker att han är en bra mäklare

Per Håkan F
Krylbo

Vänlig och uppmärksam. Professionellt bemötande.

Svar från Alexander Weidenhag

Tack Per-Håkan, hoppas våra vägar korsas igen! :)

Anette H
Horndal

Professionellt och vänligt bemötande. Kunnig och alltid lätt att nå om man funderade över något. Kan varmt rekommendera Alexander.

Svar från Alexander Weidenhag

Tack för det Anette, det värmer och lycka till med nya huset! :)