Alexander Weidenhag

Alexander Weidenhag

Alexander Weidenhag är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Alexander Weidenhag har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Alexander Weidenhag har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Weidenhag har haft 62 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

42 omdömen om Alexander Weidenhag

Björn F
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
By kyrkby

Mycket serviceinriktad och kunnig, vi fick se objektet på en söndag eftermiddag och det uppskades

Linda A
Avesta

Vi anlitade Alexander för säljande av vår bostadsrätt och hade turen att han även var mäklare för vår nya bostad. En mäklare att lita på, han är alltid kontaktbar och har svar på våra frågor. En trygg mäklare.

Robin W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tony E
Avesta

Alexander är en väldigt professionell mäklare som vi anlitat vid försäljning och vi hade även turen att få honom vid husköp. Väldigt engagerad och kontaktbar. Rekommenderas varmt.

Åsa S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Trevlig Mäklare som ser möjligheterna.

Ingeli N
Krylbo

Glad, trevlig, ärlig och var insatt i just min bostad och svarade på alla mina frågor.

Niklas N
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Folkärna

Lätt att få tag i via telefon o mail. Bra engagemang.

Pontus H
Folkärna

Alexander var serviceinriktad och bra på alla sätt! Jag rekommenderar Alexander till din nästa försäljning! Lycka till

Andreas K
Folkärna

Vi är nöjda! Alexander gjorde ett bra jobb.

Andreas K
Sålde sin stuga med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Folkärna

Vi är nöjda! Alexander har bemött oss bra och professionellt