Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Svensk Fastighetsförmedling Avesta

• BadgeSevenYears
Ring 0226-560 65 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Avesta! Ska du sälja eller köpa en ny bostad i Avesta? Då ska du kontakta någon av våra kunniga mäklare här på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan området i detalj och har all kunskap du behöver om vilken typ av bostad som är bäst för just dig och i vilka områden du har dina bästa...

182 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Ehlin D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Super trevlig mäklare som hjälper till med alla frågor och funderingar man kan tänkas ha. Han skapar en trygg och säker försäljning och de behövs när man ska köpa ny bostad

Carolin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Oerhört professionell och drivande. Man fick alltid återkopplingar och var alltid lätt att nå om man funderade över något. Försäljningen gick jättesmidigt och bra. Man kände sig verkligen trygg hela vägen. Jag rekommenderar Alexander som mäklare!

Svar från Alexander Weidenhag

Stort tack Carolin och lycka till!

Niclas H
Avesta

Engerad, kunnig och driven ! Tack för en smidig och bra affär.

Svar från Alexander Weidenhag

Tack Niclas och lycka till framåt!

Klaudia J
Köpte sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Horndal

Bästa bemötande av mäklaren. Trevligt säger allt tydligt samt förklarar om man inte förstår. Går igenom allt, toppen!

Ulrika L
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Fors

Väldigt professionell, kunnig och engagerad.

Magnus R
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Weidenhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Tillgänglig, snabb och förtroendegivande. Lösningsfokuserad och hjälpsam

Ida S
Avesta

Väldigt trevlig, serviceminded. Lyssnade alltid på mina önskemål kring min bostadsförsäljning. Jag är väldigt nöjd.

Stefan R
Avesta

Riktigt bra och höll oss informerad vad som hände hela tiden. Svarade när vi ringde. Väldigt kunnig och kunde svara på alla frågor. Trevlig.

Fredrik J
Sålde sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Brunnbäck

Jag och mina systrar som sålde fastigheten fick ett ett snabbt, engagerat och gott bemötande. Våra förväntningar var att få vår fastighet såld relativt snabbt och till ett bra pris. Försäljningen gick snabbare än förväntat och vi är väldigt nöjda med priset.

Robel T
Avesta

Han bemötte mig på jätte trevligt sätt så jag tycker att han är en bra mäklare

Per Håkan F
Krylbo

Vänlig och uppmärksam. Professionellt bemötande.

Svar från Alexander Weidenhag

Tack Per-Håkan, hoppas våra vägar korsas igen! :)

Anette H
Horndal

Professionellt och vänligt bemötande. Kunnig och alltid lätt att nå om man funderade över något. Kan varmt rekommendera Alexander.

Svar från Alexander Weidenhag

Tack för det Anette, det värmer och lycka till med nya huset! :)

Jimmy H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Snabb och effektiv försäljning utan krusiduller.

Oliver B
Krylbo

Trevlig och väldigt proffsig. Affären gick väldigt snabbt och smidigt till. Super nöjd!

Hans F
Krylbo

Alexander är otroligt hjälpsam och förtroendeingivande som mäklare. Mycket nöjd och tacksam för en snabb och smidig affär!

Hans F
Avesta

Professionell och tillmötesgående! Mycket nöjd med en lättsam försäljning!

Oskar B
Avesta

Trevlig kille som är tydlig i kommunikationen och enkel att ha och göra med

Johan U
Krylbo

Trevlig Saklig Kunnig Skötte hela försäljningen mycket bra, hela tiden bra återkoppling.

Gabriella N
Skogsbo

Allt fungerade väldigt bra, snabbt och smidigt av den kunniga mäklaren Rune Uppgård.

Tommy F
Skogsbo

Härlig möte,,det fungerade kanonbra, snabbt och smidigt.. Perfekt Mvh Tommy

Lennart E
Nordanö

Försäljningen gick snabbt och smidigt, mycket nöjda

Tony B
Avesta

En mycket duktig, snabb och ödmjuk mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom till nya kunder. //Tony Boholm

Susanne A
Horndal

Mäklare Alexander Weidenhag har under hela processen varit lyhörd och hjälpsam. Det har varit lätt att få kontakt med honom och han har svarat snabbt på frågor. Jag kan verkligen rekommendera Alexander! /Susanne

Kerstin S
Horndal

Professionell, kunnig, erfaren ordnade med allt smidigt och effektivt

Sebastian W
Horndal

Min andra affär genom Rune, har bara goda erfarenheter från bägge affärer. Mycket nöjd!

Lars P
Avesta

Kunnig och trevlig bekantskap Bara positiva omdömen

Niklas L
Avesta

Väldigt bra bemötande! Hjälpsam och alltid tillgänglig. Inkluderande i sina beslut och i dom olika stegen vi gick igenom under försäljningen. Hade det lilla extra som fick oss att känna oss trygga med försäljningen. Levde helt upp till våra förväntningar plus lite. En bra upplevelse!

Tomas R
Avesta

Alexander utstrålade: Kunskap, trygghet och rejält med glädje. Jag kommer att rekommendera Alexander till alla som vill ha kontakt med en bra mäklare.

Daniel T
Avesta

En Utmärkt och professionell mäklare. Rekommenderas starkt.

Lars D
Avesta

Ingenting som sitter fast, jobbar mot kund med stort hjärta.

Stellan B
Avesta

Helt toppen möte. Han var väldigt snabb på å sälja lägenheten.

David M
Krylbo

Det gick bra, men jag förvantade lite mer kommunikation efter visningar. Avtalsskrivning gick fort och enkelt. Tack!

Madeleine E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Krylbo

Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Hade svar på alla frågor med tydlighet och professionellt förhållningssätt. Toppbetyg!

Christer B
Köpte sin stuga med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Kullhyttan

Mycket hög erfarenhet. Kan svara på det mesta

Annica J
Kullhyttan

Han var saklig och påläst om objektet. Svarar alltid när vi ringer. Tydlig i instruktioner om vad som gäller. Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande.

Nils Bertil H
Avesta

Påläst och insatt i mitt område, vilket innebar att prisfrågan kändes helt rätt!

Lars D
Krylbo

En mycket ambitiös mäklare.. kan starkt rekommendera Alexander som mäklare.

Eva Maria M
Krylbo

Uppmärksam, professionell, trevlig och rakt på sak. Vi kommer at vända oss till honom igen vid behov. Mvh Eva & Antonio

Fredrik F
Åsgarn

Mycket bra bemött och alltid nåbar. Ringer upp snabbt!

Håkan S
Kullhyttan

Kunnig, trevlig och hjälpsam.

Ingrid O
Horndal

Kändes trygg och erfaren , vi har fungerat bra ihop enligt mig , jag fick snabbt hjälp när min ström försvann av Rune som skickade en elektriker .

Ingvar U
Sålde sin stuga med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Nävden

En kunnig ock trevlig mäklare som jag kan rekommendera så jag är nöjd med min försäljning

Britta-Maria E
Nävden

Väldigt pedagogisk och lugn. Min känsla var att både jag och säljaren var i fokus under de gemensamma träffarna, inga störande telefoner eller annat.

Monica H
Kullhyttan

Fint bemötande och allt fungerat bra

John-Åke J
Avesta

Snabb respons och svar på så gott som alla frågor!

Anna
Krylbo

Proffsig, omsorgsfull och alltid lätt att få kontakt med (alla gånger jag hade frågor etc)

Daniel R
Knutsbo

Varmt och proffsigt bemötande tog hand om alla sidogrejor på ett utmärkt sätt. Förväntningarna var att på ett smidigt och hjälpsamt sätt få bostaden såld till ett bra pris. Detta blev över förväntan, Utmärkt.

Åsa A
Karlbo

Rak och ärlig i sin kommunikation. Gav ett pålitligt intryck. Var tydlig och gav exempel när han gick igenom dokumentation och kontrakt.

Anna S
Avesta

Blev trevligt bemött!Förväntningarna var precis som jag hade föreställt mig att en mäklare skall vara:Lyssna,tar tid på sig,ej stress,förklara bra o svarar på frågor man undra!!Affären gick smidigt o bra o mäklaren är till o rekommedera! Kan tänka mig anlita honom om vi sälja nåt fastighet som villa/stuga ex!!!

Gunilla H

Trevligt sätt Var ej rädd för besväret God information Diplomatisk