Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Kungsgatan 5, 774 30 Avesta — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Avesta!

Ska du sälja eller köpa en ny bostad i Avesta? Då ska du kontakta någon av våra kunniga mäklare här på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan området i detalj och har all kunskap du behöver om vilken typ av bostad som är bäst för just dig och i vilka områden du har dina bästa möjligheter.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du en mäklare som tror på öppenhet och strävar efter att ge dig högsta möjliga service. Kontakta oss så får du en fri värdering och massor av tips och råd på vägen!

Läs vad 60 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Avesta

• 2019-11-11

Gordana C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Köpt ett kedjehus
    Trevligt och professionellt bemötande
    Mäklaren var helt suvären och hjälpte till med våra önskningar, samt svarade på alla våra frågor. Läs mer
  • 2019-11-10

Gülcin Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    vi har sålt ett hus, det var väldigt bra bemötande. det helt underbart att det gick så bra med försäljningen, vår mäklare var duktig och seriös och hade bra kontakt med oss. Läs mer
  • 2019-11-09

Niklas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Jag har sålt ett kedjehus. Jag tycker att bemötandet har varit vänligt och professionellt. Jag uppfattade mäklaren som kunnig och erfaren. Jag tyckte till en början att mäklaren hade satt ett lite högt pris men huset blev sålt ganska snabbt och vi fick det utsatta priset plus lite till trots ett ganska kärvt läge att sälja. Så ja, mäklaren levde upp till mina förväntningar. Han blev anförtrodde med ett uppdrag och han slutförde det på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-10-25

Sören B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    En mycket kompetent mäklare med bra bemötande och kunnande som gör att jag som säljare känner mig fullständigt trygg med min försäljning av min lägenhet.
    På mycket kort tid lyckades Rune Uppgård få min lägenhet såld och till ett bra pris för både mig och köparen. Känns mycket bra! Läs mer
  • 2019-10-24

Cia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Fått hjälp med kontakt för ett servitut som saknades.

I övrigt fått den service vi förväntar oss som köpare. Läs mer
  • 2019-09-17

Biniam T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Lyhörd ,smidigt och väldigt bra bemötande!!! Läs mer
  • 2019-09-12

Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Fick hjälp att sälja en 2a. Väldigt bra bemötande och upplägg av Rune som resulterade i en riktigt bra försäljning. Målet var att sälja relativt snabbt och det tog inte ens 2 veckor så är allt påskrivet och klart.
    Supernöjd! Läs mer

Hans I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    På det stora hela bra. Det kommer dock e-post om objekt länge efter man tackat nej eller blivit överbjuden.
    Det beror på ett automatiserat system. Samma problem med Trygg-Hansa som gång på gång sänder obehagliga fakturor som man kan tro man måste betala, direkt efter inflytt, men beror på en gratis månad för hemförsäkring med valbar fortsättning.
    Det samarbetet borde Svensk Fastighetsförmedling ta bort. De flesta har ju redan hemförsäkring i annat bolag och ofta till lika bra eller bättre villkor pga samlingsrabatt. Läs mer

Stefan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Vi har sålt en bostadsrätt och fick ett bra bemötande av Rune. Efter budgivning på lägenheten hjälpte Rune på ett bra sätt att genomföra affären. Läs mer

Eddie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Kände stort förtroende till Rune, allt sköttes snyggt och prydligt. Tack! Läs mer
  • 2019-08-25

Ulla-Carin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Köpt en lägenhet. Mycket nöjd med trevligt o kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-23

Papussorn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Köpt bostad i Krylbo, bemött på ett mycket bra sätt, hade inga förväntningar våran mäklare var mycket lätta att ha att göra med, vilket vi uppskattade.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med bemötande och information och hanteringen av hela affären. Läs mer
  • 2019-08-09

Joakim I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Allt skött på ett lätt och smidigt sätt Läs mer
  • Jimmi K

2019-07-14

Jimmi K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren var trevlig och väldigt saklig under visningen samt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-07-03

Kjell G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Mycket tillmötesgående. Snabbt genomförande av allt som krävdes vid vårt lägenhetsköp. Läs mer
  • 2019-06-28

Johanna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Vi sålde min svärmors bostadsrätt.
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam då vi bor 40 mil från lägenheten.
    Min upplevelse är utmärkt Läs mer
  • 2019-06-26

Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Försäljning av bostadsrätt.
    Bra bemötande och bra genom gång hur man gick tillväga
    från första mötet till att annonsen kom ut på Hemnet.
    Avtals skrivandet med köparen gick väldigt smidigt och bra Läs mer
  • 2019-06-25

Roger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Har sålt ett mer än 1oo-årigt hus md renoveringsbehov.
    Fick ett mycket trevligt bemötande av mäklaren då jag kontaktade honom.
    Han gav mig också mycket realistiskt, möjligt pris på objektet och har haft många visningstider på en ganska kort tid.
    Han har varit till stor hjälp att svara på mina frågor som den ovana husförsäljaren jag var.

Skulle inte tveka att använda honom igen om jag behöver det.
    DVS Toppbetyg från mig till Rune. Läs mer
  • 2019-06-05

Lars Uno P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Försäljning av jordbruksfastighet med avstyckningar av åkermark och skog.
    Mycket erfaren mäklare med stort kunnande var till stor hjälp.
    Vi hade inte klarat av en sån här stor försäljning själva, väldigt tacksamma för den hjälp och vägledning vi fick. Både köpare och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-06-01

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Jag har sålt en sommarstuga med sjötomt (nyttjanderättsavtal) lite utanför Avesta.
    Jag har blivit väldigt bra bemött av min mäklare, han var väldigt professionell och har tagit hand om försäljningen på ett mycket bra sätt!

Jag är mycket nöjd med försäljningen, och extra mycket när budgivningen gick så bra ! Läs mer
  • 2019-05-14

Lars-erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Korrekt och Bra bemött.Inget överdrivet säljande utan professionell presentation,som jag uppskattade mycket.Så slutbetyget blir Mycket bra. Läs mer
  • Johnny S

2019-04-14

Johnny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Vi fick utmärkt hjälp av Rune Uppgård med att sälja vårt fritidshus. Vi uppskattade det korrekta och professionella bemötandet samt kunnigheten hos denne mäklare. Vi tror också att hans stora engagemang med många visningar etc. bidrog till att vi fick det pris vi från början hade förväntat oss. Läs mer
  • 2019-04-07

ANGELICA Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Vi har precis köpt ett hus.
    Redan på visningen av huset kände vi oss väl bemötta och Rune är verkligen den bästa mäklaren vi har mött! Bra bemötande och en väldigt kunnig mäklare ! Läs mer
  • 2019-03-25

Malin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Har köpt ett hus.
    Känns som en ärlig och kunnig mäklare med bra bemötande hela vägen genom köp-processen. Läs mer
  • 2019-03-03

Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Jag köpte en lägenhet, jag tycker att sammantaget så var det ett bra bemötande och trevligt samtal med mäklaren inför köpet. Läs mer
  • 2019-02-28

Mari L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Sålde min lägenhet i Avesta. Rune har ett trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med via mail eller telefon. Har visat lägenheten för många intressenter och slutligen lotsat mej och de intressenter som deltog i budgivningen och hållit oss uppdaterade. Snabbt få till kontraktsskrivning.
    Mycket nöjd. Rune rekommenderas till er som hill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2019-02-15

Bengt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    I hans objektbeskrivningen står det: "Skulle Ni någon gång, mot förmodan, vilja lämna Avesta tillfälligt finns här även utmärkta kommunikationer" Denna formulering borde belönas !!! Läs mer
  • Katrina O

2019-02-14

Katrina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Jag har sålt en lägenhet. Mäklaren agerade snabbt och professionellt. Klar information och underhandsinf har varit värdefull. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Susanne S

2019-01-21

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Min mäklare har hela tiden varit mycket hjälpsam och lyckades sälja mitt objekt till ett mycket bra pris, mer än jag förväntat mig. Han har återkopplat till mig hela tiden, särskilt under budgivningen som var nervpirrande.Eftesom jag inte bor i Avesta blev det lite knepigt för mig med initial städning inför tex fotografering. Mäklaren erbjöd sig direkt att hjälpa till med det. Jag är mer än nöjd och kan verkligen rekommendera Rune Uppgård och Svensk Fastighetsförmedling till andra! Läs mer
  • 2019-01-07

Alexandra M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Tack, Runne Upgård
    för utmärkt samarbete. Läs mer
  • 2018-11-26

Ismail T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Jag har sålt mitt hus och det har gått över förväntan. Mäklaren Rune Uppgård har gjort ett mycket bra jobb.
    Stor tack
    Ismail Topuz Läs mer
  • 2018-10-03

Maria R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Vi har sålt bostad och mäklaren har hjälpt oss väldigt bra. Läs mer
  • 2018-09-19

Therese N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Vi har sålt vär bostad, ett enplanshus på 117 kvm.
    Mäklaren har varit väldigt bra, han har visat att han har bra kunskaper om området, försäljningsprocessen, det juridiska och även själva byggnaden och dess konstruktion.
    Han är lätt att få tag på, och kommunicerar tydligt. Han visar att han vill hjälpa oss och stötta oss i de beslut vi ska ta.
    En trevlig person som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Kjell H

2018-09-10

Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Är nöjd med försäljningen.
    Försäljningen tog längre tid än jag hade förväntat mig.
    Fick ett bra och proffigt bemötande av säljaren. Läs mer
  • Lars-Erik K

2018-08-29

Lars-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Jag har sålt mitt fritidshus och det har gått över förväntan. Mäklaren Rune Uppgård har gjort ett mycket bra jobb
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick av mäklaren. Jag är även glad att köparen blev i närheten då vet man ju att stugan blir väl omhändertagen. Har inget att klaga på.
    Lasse Carlsson Läs mer
  • 2018-08-23

Ömer Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Köpt radhus bästa sätt blevbemött av meklaren 👍👍 Läs mer
  • 2018-08-21

David M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    I was very satisfied with my recent deal done with him. I bought a nice apartment and he helped me quickly with all the details. We could discuss everything in English which is a good point for me because my Swedish is not yet perfect. He was responding to my calls and emails very quickly and we always had a good discussion. He helped me with all the official things and gave me good advice. I am absolutely satisfied with him because the deal went very smooth and quick. Läs mer
  • 2018-08-10

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Sålt mindre lantbruk.
    Han lyssnar nogrannt, kommer med goda förslag, följer upp otdentligt samt slutför affären med köpare och oss på ett grundligt och begripligt sätt.
    Han levde upp till alla förväntningar vi kunde ha.
    Efter en snabb process gjordes affären upp till vår och köparnas glädje.
    Andra gången han hjälper oss. Vi kommer att återkomma när det gäller att ordna ett mindre sommarhus för oss. Läs mer
  • 2018-08-04

Sadek S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Bästa mäklare i hela sverige tack igen Läs mer
  • 2018-07-28

Tobias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Gjorde ett galant arbete, rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-07-05

Olof D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Har sålt ett bostadshus och tyckte mäklaren var erfaren och hade god rutin om alla steg i en fastighetsaffär. Läs mer
  • 2018-06-23

Jörgen Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Fritidshus såldes, mycket enkelt för mig som säljare. Info om försäljningen kom hela tiden, så man kunde följa försäljningen.
    Min önskan var att det skulle säljas snabbt, det gick snabbare än vad jag kunde drömma om.
    Mycket bra mäklare som tog ansvaret direk, vilket gjorde det enkelt för mig som säljare. Läs mer
  • 2018-06-23

Per-Olov S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Köpt ett sommarhus
    Utmärkt
    Levde på ett bra sätt upp till förväntningarna
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-06-11

Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Torp. Bra bemötande och information. Läs mer
  • 2018-06-07

Michael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Köpt bostadsrätt. Inget krångel. Lugn och saklig. Flexibel så det passar både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-04-30

Anneli K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    jag har köpt tornvägen 1
    han har varit hur bra som helst Läs mer
  • 2018-04-28

Johannes K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Vi fick hjälp att sälja vårt hus snabbt och med ett resultat vi är nöjda med. Mäklaren tog sig tid att ordna flera visningar på kort tid. Han var också lätt att få tag på när vi behövde ha kontakt. Läs mer
  • 2018-04-17

Ulla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Snabbt, enkelt och smärtfritt. Jättebra jobbat. Läs mer
  • Sören S

2018-04-02

Sören S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    Allt har fungerat jättebra hittills. Läs mer
  • 2018-03-29

Zekeriye D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Avesta