Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Avesta!

Ska du sälja eller köpa en ny bostad i Avesta? Då ska du kontakta någon av våra kunniga mäklare här på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan området i detalj och har all kunskap du behöver om vilken typ av bostad som är bäst för just dig och i vilka områden du har dina bästa möjligheter.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du en mäklare som tror på öppenhet och strävar efter att ge dig högsta möjliga service. Kontakta oss så får du en fri värdering och massor av tips och råd på vägen!

195 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Sedan starten hos Reco 2016
  • Fredrik O
    2023-02-07 Verifierad kund
    Utmärkt service, kunnig och snabb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2023-01-31 Verifierad kund
    Väldigt bra och Trevligt bemötande har inget mer att säga mer än att hon var Super 👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2023-01-13 Verifierad kund
    Bra och trevlig mäklare som bemötte på ett bra sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    2022-12-13 Verifierad kund
    Alt funkar bra. Har bra kontakt och får alt information man vill.
  • sålde sin stuga med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • By kyrkby
    2022-12-09 Verifierad kund
    Bra mäklare men dåliga tider för försäljning av fritidshus.
    Skötte sig bra efter omständigheterna.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Vi hade bokat tid för en visning på en Lördag, på Fredag EM ringer hon o säger att hon ska vara bortrest på helgen o inte kan visa lägenheten. Då jag måste resa 25 mil till visningen vart jag något irriterad, jag fick ringa själv till säljaren och höra om jag fick komma ändå, och det fick jag. När det var dags för att skriva var säljaren sjuk så jag fick skriva på min del o sen tog det en hel vecka innan hon postade papperen till mig. Överlag tycker jag att hon är dålig på att höra av sig, hon säger att hon ska höra av sig, men gör inte det. Hade föredragit en mer erfaren mäklare.
    Hej Liselott, tråkigt att du känner så. Jag kontaktade säljaren direkt efter vårt samtal och kollade med möjlighet för visning efter att ha gett dig olika alternativ och återkopplade till dig direkt på måndagen efter visningen. Att säljaren blev sjuk är tyvärr inget jag kunde göra något åt och det tar lite längre tid när man ska posta kontrakt men försökte lösa det på snabbaste sättet. Har du en vidare fundering är du välkommen att höra av dig. Hannah Esgård
  • Ali A
    • Horndal
    2022-10-30 Verifierad kund
    Han va så trevlig och artig, hjälpsam och lugn. Gick bra detta affären och jag va noöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Skogsbo
    2022-10-24 Verifierad kund
    Bra och ha och göra med, trevlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-10-06 Verifierad kund
    Hannah har varit fantastiskt under alla steg av försäljningen av min bostad. Jag blev bemött väldigt trevligt och proffesionellt och jag kände direkt att jag litade på henne. Hon överträffade mina förväntningar då jag först trodde att det skulle blir en väldigt komplicerad process, men med Hannahs hjälp har allt gått oerhört smidigt. Jag är väldigt nöjd med allt arbete som hon har lagt ner på försäljningen. Jag kommer utan tvekan att rekommendera henne till vänner och familj!
    2022-10-04 Verifierad kund
    Med telefon och sms
    Det har svarat som det kan vänta
    Det gick bra till slut att köpa bostad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Skogsbo
    2022-10-01 Verifierad kund
    Kanonbra! Allt har funkat smidigt.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande av en kunnig och erfaren mäklare.
    Lätt att nå, alltid anträffbar på telefonen.
    Vi är nöjda med resultatet av vår bostadsförsäljning.
  • Björn M
    2022-09-22 Verifierad kund
    Klara besked, bra förhandsinformation, bra uppdateringar, hjälpsam med extra visningar. Inga tveksamheter. Bra!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Hon hade ett professionellt bemötande och var korrekt i sitt yrkesutövande
    2022-09-15 Verifierad kund
    Vi blev bemöta på bästa sätt. Rune uppgård förklarade klart och tydligt vad kontrakten gick på punkt till punkt. Jag och säljaren kom bra överens tack vore Rune. Mitt upplevelse av köpet va fantastisk och allt gick så smidigt.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Exemplariskt! Vilken kvinna! Vad månde bliva? Hon har verkligen framtiden för sig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-09-11 Verifierad kund
    Jag anlitade Hannah för ett skrivuppdrag. Trots de "lilla" arbetet så var hon engagerad i min försäljning.
    Hon är oerhört duktig på att förklara allt så man känner sig trygg.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, och villig att hitta lösningar på våra frågor.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från start till avslut. Hannah har bemött våra önskemål med engagemang och delat med sig av sin erfarenhet i branschen. Vi är nöjda!
    2022-09-05 Verifierad kund
    mycket bra. Trevlig och driven.
    Väldigt bra mäklare som rekommenderas
    2022-09-04 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig samtaller
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt snäll och hjälpte mig mycket med de förfrågningar som jag frågade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    2022-08-24 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Vårt första möte pratade vi om försäljning av vår fastighet
    och allt blev som vi tänkt oss, Bra
    UPPLEVELSE. han var som en mäklare skall vara enligt min
    uppfattning,
    2022-08-23 Verifierad kund
    Hannah har på ett effektivt och smidigt sätt tagit sig an mäklaruppdraget. I kombination med ett trevligt och positivt bemötande, har det ingett ett förtroende som jag tänker varit viktigt för uppdraget och utfallet av försäljningen.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och sakkunnig
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mäklarens bemötande var väldigt varmt och välkomnande hon ingav förtroende
    Mina förväntningar var att få stöd i försäljningsprossecen som kändes lite osäker
    Hanna hade en positiv inställning som ingav trygghet
    Sammanfattningsvis kändes det hela lättsamt och över förväntan
  • sålde sin stuga med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Folkärna
    2022-08-12 Verifierad kund
    Gjorde ett mkt gott arbete vid vår försäljning. Kan verkligen rekommendera!
    2022-08-11 Verifierad kund
    Tyvärr upplevde jag ett oproffisionellt bebötande va de gäller både budgivning och okunskap kring avtal.
    • Vikmanshyttan
    2022-08-10 Verifierad kund
    Proffsigt .
    Väntade mig 5 olika mäklare, men första som hörde av sig var Hanna och det räckte tyckte vi.
    Hon hade det som behövs på näsan, för att få vårt förtroende.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jag uppskattar Runes noggrannhet, hans tydlighet och den förnämliga fjärrvisningen ( jag var i Österrike ) av objektet med hjälp av Facetime .Rune visar också stor omsorg om mej som köpare.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Brydde sig om sitt uppdrag, mycket nöjd.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Jag skulle titta på en bostad som var till salu , Hanah var mäklaren där , sedan kom hon till vår lägenhet och hade värderat vår lägenhet .
    I början ville vi inte sälja vår lägenhet eftersom vi hade inte hittat en bostad som passar oss . Hannah förklarat för oss att man kan matcha och man behöver inte sälja sin bostad tills man hittar en ny bostad .
    Hannah är mycket duktig , ärlig och tydlig människa !
  • Anita M
    2022-07-22 Verifierad kund
    Rune Uppgård är en fantastisk mäklare. Han är hjälpsam, varm och tålmodig. Hans genuina kunskaper är en trygghet för mig som kund. Han lever alltid upp till förväntningarna. Vi ät mycket nöjda med just honom som mäklare.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lugn och metodisk. Förklarade bra.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Kunnig med stor kompetens inom området. Du kan känna dig trygg genom hela processen med Rune vid din sida som mäklare.
    • Horndal
    2022-07-03 Verifierad kund
    Superbra. Sköter sitt jobb snyggt, flexibel. Mycket bra
    • Folkärna
    2022-06-29 Verifierad kund
    Hjälpsam och bra på alla sätt.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Som säljare uppskattar man att en mäklare påtar sig ett helhetsansvar, återkopplar uppdraget, säker i bedömningen och är vänlig i bemötandet. Hanna Esgård behärskade allt och på bästa sätt. Kort och gott mycket professionell. Bästa rekommendationer!
    Med vänlig hälsning Therese Ström
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag var väldigt glad över att lätt kunna kommunicera med honom och han svarade på alla mina frågor.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och lyhörd för våra önskemål.
    Svår cituation med tanke på den skakiga ekonomin som råder.
    Vi är glada och tacksamma att det ändå blev en försäljning
    2022-06-17 Verifierad kund
    Hannah är lyhörd empatisk och överhuvudtaget en behaglig människa att göra affärer med.
  • sålde sin bostad med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Knallasbenning
    2022-06-13 Verifierad kund
    Blev bra bemött levde upp till förväntningarna besvärligt försäljning lite komplicerat
    2022-06-04 Verifierad kund
    Professionell och lyhörd. Väldigt tryggt att ha Hannah som mäklare hon är otroligt duktig.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Hannah är riktigt duktig på sitt jobb. Kunnig, serviceinriktad, påläst och trevlig!
    Skulle varmt rekommendera henne. 👍🏻
    2022-06-03 Verifierad kund
    Han har lagt ner mycke jobb. Både visningar och övrigt.
    • By Kyrkby
    2022-05-22 Verifierad kund
    Jag tycker att överlag var det bra
    Det enda var att jag hade väldigt svårt att höra vad han sa.
  • köpte sin bostad med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    2022-05-20 Verifierad kund
    Rune är lättsam att ha att göra med och bemötandet har varit bra.

Jag har efterfrågat en del underlag som jag ännu inte fått men där är det en tredje part involverad så det är inte säkert att han orsakat förseningen.

Planeringen vid visningarna kunde varit bättre då jag fortsatt inte haft möjlighet att se alla jägenheter.
    Det är trots allt ett gammalt hus så det finns en del osäkerhet på standarden.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Blev bra bemött av Hannah. Snabbt, kunnigt och professionellt som ledde till husförsäljning. Rekommenderar henne .
    2022-05-14 Verifierad kund
    Hannah är trevlig, proffsig och driven. Vi är mycket nöjda.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Jag fick direkt ett förtroende för Hanna. Hon överträffade mina förväntningar med stora marginaler. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete och kommer absolut att rekommendera henne.