Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Avesta!

Ska du sälja eller köpa en ny bostad i Avesta? Då ska du kontakta någon av våra kunniga mäklare här på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan området i detalj och har all kunskap du behöver om vilken typ av bostad som är bäst för just dig och i vilka områden du har dina bästa möjligheter.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du en mäklare som tror på öppenhet och strävar efter att ge dig högsta möjliga service. Kontakta oss så får du en fri värdering och massor av tips och råd på vägen!

Läs vad 120 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Avesta 2

• köpte sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Prästjorden
    2022-01-23 Verifierad kund
    Mäklaren är snabb på att svara på Mail och frågor. Hjälpsam och tillmötesgående.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-01-21 Verifierad kund
    Alltid ett korrekt och trevligt bemötande. Aldrig sur eller otålig, fast vi tog god tid på oss. Höll oss alltid informerade.
    Tack Mari för din reco och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi hörs framöver! :) Hannah Esgård
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-01-16 Verifierad kund
    Hannah är positiv, ambitiös, duktig och tillmötesgående. Hon gör
    alltid det lilla extra och vi har haft ett gott samarbete.
    Jag rekommenderar henne verkligen!
    Tack så mycket Kerstin för din reco och för bra samarbete! Vi hörs framöver. :) Hannah Esgård
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-01-15 Verifierad kund
    Hanna gör det professionella jobbet jag är väldigt nöjd vi blev bra motagna med andra ord mycket nöjd Vh Tommy Sandberg Sala
    Tack så mycket för er reco Tommy och varmt välkomna till Hedemora! :) Hannah Esgård
    2022-01-08 Verifierad kund
    Hannah har gjort ett bra jobb. Hon har varit lyhörd och väl orienterad om marknaden.
    Tack så mycket för din reco! Försäljningen gick snabbt och smidigt. Ha det bra så hörs vi framöver! Hannah Esgård
  • sålde en tomt med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Kullhyttan
    2022-01-07 Verifierad kund
    Mycket bra finns inget att klaga på
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • Vikmanshyttan
    2021-12-31 Verifierad kund
    Glatt bemötande, hjälpsam och bra återkoppling hela tiden.
    Toppennöjd!
    Tack så mycket för din reco Michael och grattis igen till ett jättefint hus! :) Hannah Esgård
    • Vikmanshyttan
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vi är nöjda med Hannah som mäklare och kan varmt rekommendera henne. Hon är glad, påläst och återkopplar snabbt på alla tänkbara frågor.
    Hej Helena, Tack så mycket för er rekommendation. Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen! :) Hannah Esgård
  • sålde sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Fors
    2021-12-16 Verifierad kund
    Trevlig, bra och lyhörd mäklare. Kan varmt rekommendera.
    • Fors
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi bemötes av en professionella mäklare. Vi är helt nöjda med allt från svenskfast i Avesta. Ett stort tack

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
    • Skogsbo
    2021-12-07 Verifierad kund
    Mötet med Hannah och hennes optimism var fantastiskt! Både personligt och professionellt. Mycket kunnig och levde upp till alla de förväntningar man kan ha av en mäklare. Om jag någon gång säljer någon av mina fastigheter så kommer jag att kontakta henne för att höra om hon har möjlighet att hjälpa mig. Kommer också att rekommendera henne till vänner som ska sälja. Hannah är rätt kvinna på rätt plats. Förtroende, kunskap och tillit är viktigt att känna när man ska sälja - och den känslan har Hannah verkligen levererat!! Såå nöjd!
    Hej Ewa, stort tack för din fina rekommendation, det här gjorde min dag. Så glad att höra att du är så nöjd! Hjälper dig mer än gärna om du behöver hjälp med värdering eller försäljning framöver. Ha det så bra så ses vi snart! Hannah Esgård
    2021-12-02 Verifierad kund
    Så här långt alldeles utmärkt. .Efter att ha jämfört ett antal mäklare beslöt vi ge uppdraget till Hanna. Hon gav oss ett mjukt och behagligt samt seriöst och kunnigt intryck Hon lyssnade och respekterade våra önskemål.
    Vi förväntar oss att avslutet blir lika bra.

Barbro & Ove Hedenstedt.
    Stort tack för er fina reco, vad glad jag blir! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och det kommer att bli ett avslut minst lika bra. Vi hörs framöver! Hannah Esgård
    2021-11-28 Verifierad kund
    Hannah jobbar effektivt, svarar alltid snabbt om man undrar över nått. Hon är väl påläst för uppdraget hon har tagit på sig.
    Jag ångrar inte mitt val av mäklare, men glöm för den delen unte bort Ellen, som gör ett bra jobb.

Som ett exempel så skrev jag till flera av deras konkurrenter året innan om en ev. försäljning......redan efter nån dag svara kontoret, vissa av konkurrenterna svarade efter 3 månader, vissa inte alls.
    Med dom orden så får dom andra se upp....för här kommer ett vinnande koncept med Hannah Esgård.
    Lycka till med framtida försäljningar.
    Tusen tack Johan för din fina reco, så glad jag blir! Stort lycka till med allt! :) Hannah Esgård
    2021-11-25 Verifierad kund
    Välinformerad om objektet och de frågor vi hade fick vi svar på.
    Alltid glad och tillmötesgående :)
    Tack snälla Helena för er reco och grattis igen till lägenheten! :) Hannah Esgård
    2021-11-25 Verifierad kund
    Positiv bemötande, snabbt, profffsigt agerande, snabbt lyckad försäljning.
    Rekommenderas.
    Hej, tusen tack för er rekommendation och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! :) Hannah Esgård
  • Maria A
    2021-11-20 Verifierad kund
    Kunnig och korrekt med stor flexibilitet
    Tack så mycket Maria och grattis till ert fina nya hus! Hannah Esgård
    2021-11-20 Verifierad kund
    Bra och kunnigt bemötande. Lätt att nå och ställer upp på alla tider.
    Vi fick ett bra förtroende för Hannah från första början. Hon har gjort ett bra jobb med vår husförsäljning.
    Tack så mycket för er reco och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten! :) Hannah Esgård
    2021-11-12 Verifierad kund
    Har blivit bra bemött och och har upplevt allt omkring försäljningen av min bostadsrätt positiv.
    /Karin Lamppu
    Hej Karin, tack så mycket för din reco och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Vi ses! Hannah Esgård
    2021-11-08 Verifierad kund
    Helt fantastiskt 😁👍allt gick jätte bra
    Hej Joakim, tack så mycket för er reco, vad glad jag blir! Tack för förtroendet. Hannah Esgård
    • Långshyttan
    2021-10-23 Verifierad kund
    Kanonbra hela vägen från visning till tillträde!!
    Hej Tobias, tack så mycket för din reco! Hoppas du kommer trivas bra i huset. :) Hannah Esgård
    • Karlbo
    2021-10-12 Verifierad kund
    Välkomnande och mäklaren gav en mycket bra bild av fastigheten både det som var bra men även det som var negativt.
    Fick ärliga svar på alla frågor jag hade.

Ger mina bästa rekommendationer till Rune Uppgård och Svensk Fastighetsförmedling i Avesta
    2021-10-02 Verifierad kund
    Vi fblev antastiskt väl omhändertagna av Hannah och är väldigt nöjda med allt.
    Tack så mycket för er reco, vad glad jag blir! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten! Hannah Esgård
    2021-09-28 Verifierad kund
    Bra bemötande vid visningen.Positiv upplevelse vid köpet av bostaden.
    Tack Christina, lycka till med ditt nya boende! Hannah Esgård
    2021-09-24 Verifierad kund
    Hon är toppen trevlig kunnig och proffsig
    Tack Anita för din reco, vad glad jag blir! Stort tack igen för förtroendet. Hannah Esgård
    2021-09-20 Verifierad kund
    Vi blev supernöjda med ett professionellt bemötande från Hannah. Hannah levde upp mer än väll på våra förväntningar. Hon tog reda på våra frågor och förklarade allt runtomkring köpt på ett pedagogiskt och professionellt sätt. Hösta betyg från oss.
    Tack så mycket Maria för din fina reco, hoppas ni kommer trivas bra i ert nya fritidshus! Hannah Esgård
    2021-09-08 Verifierad kund
    Hon är trevlig, hjälpsam och påläst
    Tack Anita, hoppas du kommer trivas i ditt nya hus! Hannah Esgård
  • Shabnam Sussie M
    köpte sin stuga med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2021-09-08 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare. Kan varmt rekommendera henne. Hon är proffsig och väldigt tydlig i sitt sätt.
    Tack så mycket Sussie, hoppas du ska trivas i ditt nya fritidshus! :) Hannah Esgård
    2021-09-02 Verifierad kund
    Proffsigt, lyssnande o mån om att både säljare o köpare är införstådda med förutsättningarna.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Hanna är en glad person med positiv utstrålning sköter jobbet på bra sätt man märker dock att Hanna är "ny" så ge henne 2-3 år så ligger hon i toppen av mäklarna
    det jag menar med "ny" var när vi upptäckte vattenskada så ville hon ställa in visningen men detta är sådant som händer och vi ansåg det inte vara en större sak att oroa sig för
    Hanna snappade upp vad vi ville och genomförde försäljningen med mkt bra resultat

Tack!

BR/Tommy
    Tack Tommy för din reco och tack igen för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Allt löste sig med ett mycket bra resultat. :) Hannah Esgård
    2021-07-26 Verifierad kund
    Kunde haft mer teknisk kunskap om objektet t ex el. Det kom senare efter fråga.
    Korrekt och noggrann och trevlig
    Tack Kerstin, hoppas du kommer trivas i nya lägenheten! Hannah Esgård
    2021-07-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, ibland lite för energisk.
    Kunnig effektiv påläst
    Hej Michael, tack så mycket och tack för ditt förtroende! Hannah Esgård
  • sålde sin stuga med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Folkärna
    2021-07-09 Verifierad kund
    jag har gett mitt betyg ovan ni får nöja er med det
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    2021-06-14 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra så här långt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Horndal
    2021-06-03 Verifierad kund
    Köpt fritidshus.
    Bra bemötande. Alla förväntningar uppfyllda, tillgänglig för frågor etc.
    • Horndal
    2021-06-01 Verifierad kund
    Mäklare Avesta. utmynnade i köp av sommarhus. Duktig professionell mäklare, erfaren och öppen med information. Tydlig med alla sina besked.
    • Skogsbo
    2021-05-19 Verifierad kund
    Vi har köpt ett hus och ska sälja en lägenhet.
    Har bara bra att säga om företaget så långt.
    Bra bemötande och bra dialog med mäklaren.
    2021-04-12 Verifierad kund
    Jag kan bara säga att Rune är en mycket trevlig o vänlig mäklare och han hjälpte mig att sälja min lägenhet inom en vecka. Snabb service, Tack så mycket.
    • Brunnbäck
    2021-04-01 Verifierad kund
    Vi har sålt vårt hus, det sköttes enkelt och proffsigt.

Bra anpassat med visningar under pandemin.
    • Prästjorden
    2021-03-25 Verifierad kund
    Trevlig och erfaren mäklare som var mycket hjälpsam med hög service när vi sålde vår villa.
  • Nebyu T
    2021-03-16 Verifierad kund
    Jag sålde en lägenhete i Krylbo och min mäklare var bra och jag är nöjd med affären som jag har gjort.
    • Grytnäs Gärde
    2021-03-06 Verifierad kund
    Vi är två syskon, som har ärvt en villa och kontrakt har nu skrivits med en köpare. Jag uppskattar ett bra hembesök och informationen om buden. Jag gav fullmakt till mitt syskon att skriva kontrakt och har fått information på så sätt, men hade uppskattat att få lite mer information personligen.Jag har även läst bra informationen, som finns på hemsidan .
    2020-12-21 Verifierad kund
    Vi är i köpet av en bostadsrätt, inte fått tillträde ännu.

Mäklaren är alltid påläst och trevlig samt inger stort förtroende.

Vi har högt ställda förväntningar och Rune Uppgård lever alltid upp till dem.

Trevlig känsla från början till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    2020-12-21 Verifierad kund
    Vi är i köpet av en bostadsrätt, inte fått tillträde ännu.

Mäklaren är alltid påläst och trevlig samt inger stort förtroende.

Vi har högt ställda förväntningar och Rune Uppgård lever alltid upp till dem.

Trevlig känsla från början till slut.
    2020-12-10 Verifierad kund
    Har sålt min mammas lägenhet i Krylbo.
    Min mäklare har varit mycket tillmötesgående och gjort det vi avtalat.
    Tyvärr är ju marknaden inte den bästa för att sälja en lägenhet i Krylbo, men han lyckades till slut.
    Känner mig mycket nöjd med hela försäljningen.
    2020-12-10 Verifierad kund
    Vänlig och hjälpsam mäklare. 😊
    2020-11-24 Verifierad kund
    Jag har både sålt en gård och köpt en bpstadsrätt av en och samma mäklare, Rune Uppgård. Har har skött alkt väldigt proffsigt och jag är mer än nöjd!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    2020-10-21 Verifierad kund
    Bra och hjälpsam mäklare. Rekommenderas starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Karlbo
    2020-10-11 Verifierad kund
    Jag har sålt min 30-tals villa. Ett hus i gott skick på attraktivt läge enligt min bedömning. Jag blev trevligt bemött och uppfattade mäklaren som erfaren och kunnig. På min begäran satte han utgångspriset och förutspådde en livlig budgivning. Det visade sig för optimistiskt. Intresset var svagt och försäljningspriset hamnade 16 % under utgångspriset. Jag är trots detta nöjd med handläggningen så här långt. Tekniskt sett är ju affären ännu inte avslutad. Jag gjorde från början och i tysthet en annan bedömning än mäklaren och är därför inte besviken.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • By Kyrkby
    2020-10-07 Verifierad kund
    Bara bra, finns absolut inget att klaga på.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
    • Knutsbo
    2020-10-06 Verifierad kund
    fick bra information,tillgängligt alltid när det behövdes