Rune Uppgård

Rune Uppgård

Rune Uppgård är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Avesta

Rune Uppgård har varit registrerad mäklare sedan 1995-03. Rune Uppgård har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.9. Rune Uppgård har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Rune Uppgård

Klaudia J
Köpte sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Horndal

Bästa bemötande av mäklaren. Trevligt säger allt tydligt samt förklarar om man inte förstår. Går igenom allt, toppen!

Fredrik J
Sålde sitt hus med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Brunnbäck

Jag och mina systrar som sålde fastigheten fick ett ett snabbt, engagerat och gott bemötande. Våra förväntningar var att få vår fastighet såld relativt snabbt och till ett bra pris. Försäljningen gick snabbare än förväntat och vi är väldigt nöjda med priset.

Jimmy H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rune Uppgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Avesta
Avesta

Snabb och effektiv försäljning utan krusiduller.

Gabriella N
Skogsbo

Allt fungerade väldigt bra, snabbt och smidigt av den kunniga mäklaren Rune Uppgård.

Tommy F
Skogsbo

Härlig möte,,det fungerade kanonbra, snabbt och smidigt.. Perfekt Mvh Tommy

Lennart E
Nordanö

Försäljningen gick snabbt och smidigt, mycket nöjda

Tony B
Avesta

En mycket duktig, snabb och ödmjuk mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom till nya kunder. //Tony Boholm

Kerstin S
Horndal

Professionell, kunnig, erfaren ordnade med allt smidigt och effektivt

Sebastian W
Horndal

Min andra affär genom Rune, har bara goda erfarenheter från bägge affärer. Mycket nöjd!

Stellan B
Avesta

Helt toppen möte. Han var väldigt snabb på å sälja lägenheten.