Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Götene Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Götene

Svensk Fastighetsförmedling Götene

Lidköpingsvägen 22, 533 32 Götene — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Götene!

Götene i Västra Götaland ligger vackert vid sjön Vänern. Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor känner väl till området, och kan vägleda dig till den perfekta adressen, lägenheten eller villan.

Eftersom vi har lång och bred erfarenhet av mäklarbranschen kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären. Vi kan även ta hand om värdering eller att svara på frågor om du behöver det. Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som varit i branschen i 80 år. Det säger något om vår erfarenhet. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Götene

• Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Intresserad och motiverad av att sälja huset. Läs mer
  • Anne-cathrine G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    försäljning av villa.
    tarvlig mäklare men som blev något nonchalant under processen.
    bra hjälp med dokumentation o avtal Läs mer
    2018-05-24 Carin D svarar Anne-cathrine G
    Vad tråkigt att du känner så. Men bra att du delar med dig så att jag kan ta åt mig av kritiken och tänka på detta framåt. Roligt att du känner dig nöjd med avtals- och dokumentationsbiten.
  • Ingela G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Jättebra service på alla sätt utom det faktum att min sålda stuga hade ett lågt värde o ändå kostade uppdraget relativt mycket i relation till arbetsinsatserna som gjordes. Jag uppskattar mäklarens arbete mycket . TACK men prissättningen var på tok för hög Läs mer
  • Marita Elisabet Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Svensk fastighetsförmedling lidköping mäklare stefan andersson
    Sålt stuga trevligt bemötta Läs mer
    Anna H gillar detta
  • Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Har köpt hus och även tagit hjälp nu när vi ska sälja vårt hus av Carin D Paulsson
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-05-01 Carin D svarar Lena B
    Så roligt att jag får hjälpa er med era bostadsaffärer. :) Tack för detta!
  • Linda R
    Linda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Vi anlitade Carin D Paulsson för försäljning av våran villa. Från första stund valde vi henne för hennes fina bemötande vid en annan försäljning då vi var intresserade av ett hus. Rekorderlig, saklig, positiv, kunnig, lätt att lyssna på & supertrevlig.
    Förväntningarna stämde överrens med de vi tyckte & tänkte.
    Alltigenom är vi jättenöjda & lättade över hjälpen man får igenom hela försäljningen. Läs mer
    2018-05-01 Carin D svarar Linda R
    Tack för era fina ord och tack för att ni gav mig möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er fina villa!
  • Martin E
    Martin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Vi köpte en villa som Anna via svensk fastighetsförmedling sålde till oss. Efter detta hjälpte hon oss att sälja radhuset som vi bor i. Hon har bemött oss väl med god kommunikation där hon fungerat som ett bra bollplank när vi sålde vårat radhus. Eftersom det var första gången vi sålt ett objekt så hade vi inga större förväntningar mer än att vi behövde få det sålt, och detta lyckades Anna med att göra med bravur. Vi är helnöjda! Läs mer
    2018-04-07 Anna H svarar Martin E
    Tack för förtroendet! Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Kristina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Positivt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer