Svensk Fastighetsförmedling Götene

Svensk Fastighetsförmedling Götene

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Götene!

Götene i Västra Götaland ligger vackert vid sjön Vänern. Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor känner väl till området, och kan vägleda dig till den perfekta adressen, lägenheten eller villan.

Eftersom vi har lång och bred erfarenhet av mäklarbranschen kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären. Vi kan även ta hand om värdering eller att svara på frågor om du behöver det. Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som varit i branschen i 80 år. Det säger något om vår erfarenhet. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Götene 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
    • Källby
    2021-02-07
    3 rums vaning
    Fantastiskt möte, hjälpte mig till och med att komma till vaningen för att kunna visitera den. Lyssnade pa allt fran mim sida och var det nagot speciellt sa klarade min mäklare alltid att ordna allt för mig.
    Mina förväntningarna var 10 pa10. Allt gick raskt och kunde inte vara bättre.
    Hade aldrig väntat mig att allt skulle ga sa fort även om det inte alltid var lätt.
    Verkligen skulle jag önska att alla var sa hjälpsamma , snälla och altid ha en lösning för allt. BRAVO
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
    • Lundsbrunn
    2020-10-05
    Vi köpte en gård.
    Mäklaren var behjälplig när det sent dök upp en annan köpare som lade bud direkt till säljaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
    • Götene
    2020-06-23
    Sålt villa som varit till salu hos annan mäklare i 1,5 år. Såld efter mindre än en månad. Mycket bra presenterad på Hemnet/Svensk Fast:s hemsida.
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
    • Kinnekulle
    2020-05-15
    Saklig, trygg i sin roll. Omhändertagande och lyhörd mot köparens önskemål.
    Tack Tomas för ditt fina omdömme. Jag hoppas att ni kommer stortrivas på gården. Det är ju ett riktigt drömställe att bo på! Svensk Fastighetsförmedling Götene
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
    • Lundsbrunn
    2020-04-15
    Köpt en villa. Trevligt bemötande,hade svar på det väsentliga och det som ej fanns löstes inom en rimlig tid. Allmänt mycket bra.
  • Catharina Dolk F
    köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
    • Källby
    2019-12-13
    Köpt gård på Kinnekulle, mycket skyddskvalitéer på gården men mäklaren tog reda på det mesta. Trevligt och fint bemötande från mäklaren. Vårt sista husköp i livet, här ska vi få bli gamla hoppas vi. En väldigt bra upplevelse alltsammans-
    Tack för fina ord! Ett mycket lärorikt ställe att arbeta med och jag hoppas ni ska få ordning på det och trivas! Mvh Anna-Karin Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Tack ! Vi är laddade att börja! :-) /Nina o Jocke Catharina Dolk F
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
    • Götene
    2019-09-18
    Vi tog hjälp av victor på svensk fastighetsförmedling Götene när vi skulle sälja vår villa.

Kan varmt rekommendera att ta hjälp av victor vid försäljning av er bostad. Ett proffsigt bemötande, stort engagemang och pålitlig.

Vi är jätte nöjda med hur vår försäljning gick till.
    Tack för förtroendet att förmedla er bostad och tack för de fina orden! Det har verkligen varit ett trevligt samarbete och jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Götene
  • Mariana C
    2019-06-25
    Jag har sålt en villa i Blomberg.
    Anna Karin Andersson har uppfyllt alla mina förväntningar.
    Kunnig, trevlig o snabb.
    Varmt rekommenderar henne.
    Tack Mariana! Roligt att få hjälpa till och tack för fina ord och rekommendation! Svensk Fastighetsförmedling Götene
    2019-06-24
    Har varit mäklare. Hon skötte det bra.
    Tack Tord! Det var härligt att få visa ditt fina ställe! Svensk Fastighetsförmedling Götene
    2019-02-04
    Proffsigt och alltid tillgänglig!
    Tack för de fina orden Murat! Hoppas dina föräldrar kommer trivas på nya adressen. /Anna Svensk Fastighetsförmedling Götene
    2018-12-03
    Intresserad och motiverad av att sälja huset.
    Det var en ren fröjd att ro om försäljningen av Ert hus! Hoppas ni ska trivas bra i det nya. Svensk Fastighetsförmedling Götene
    2018-05-23
    försäljning av villa.
    tarvlig mäklare men som blev något nonchalant under processen.
    bra hjälp med dokumentation o avtal
    Vad tråkigt att du känner så. Men bra att du delar med dig så att jag kan ta åt mig av kritiken och tänka på detta framåt. Roligt att du känner dig nöjd med avtals- och dokumentationsbiten. Svensk Fastighetsförmedling Götene
    2018-05-23
    Jättebra service på alla sätt utom det faktum att min sålda stuga hade ett lågt värde o ändå kostade uppdraget relativt mycket i relation till arbetsinsatserna som gjordes. Jag uppskattar mäklarens arbete mycket . TACK men prissättningen var på tok för hög
    2018-05-18
    Svensk fastighetsförmedling lidköping mäklare stefan andersson
    Sålt stuga trevligt bemötta
    2018-05-01
    Har köpt hus och även tagit hjälp nu när vi ska sälja vårt hus av Carin D Paulsson
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Så roligt att jag får hjälpa er med era bostadsaffärer. :) Tack för detta! Svensk Fastighetsförmedling Götene
  • Linda R
    2018-05-01
    Vi anlitade Carin D Paulsson för försäljning av våran villa. Från första stund valde vi henne för hennes fina bemötande vid en annan försäljning då vi var intresserade av ett hus. Rekorderlig, saklig, positiv, kunnig, lätt att lyssna på & supertrevlig.
    Förväntningarna stämde överrens med de vi tyckte & tänkte.
    Alltigenom är vi jättenöjda & lättade över hjälpen man får igenom hela försäljningen.
    Tack för era fina ord och tack för att ni gav mig möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er fina villa! Svensk Fastighetsförmedling Götene
  • Martin E
    2018-04-07
    Vi köpte en villa som Anna via svensk fastighetsförmedling sålde till oss. Efter detta hjälpte hon oss att sälja radhuset som vi bor i. Hon har bemött oss väl med god kommunikation där hon fungerat som ett bra bollplank när vi sålde vårat radhus. Eftersom det var första gången vi sålt ett objekt så hade vi inga större förväntningar mer än att vi behövde få det sålt, och detta lyckades Anna med att göra med bravur. Vi är helnöjda!
    Tack för förtroendet! Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Götene
    2016-10-07
    Positivt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes.