Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Götene Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Götene

Svensk Fastighetsförmedling Götene

Lidköpingsvägen 22, 533 32 Götene — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Götene!

Götene i Västra Götaland ligger vackert vid sjön Vänern. Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor känner väl till området, och kan vägleda dig till den perfekta adressen, lägenheten eller villan.

Eftersom vi har lång och bred erfarenhet av mäklarbranschen kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären. Vi kan även ta hand om värdering eller att svara på frågor om du behöver det. Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som varit i branschen i 80 år. Det säger något om vår erfarenhet. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 2 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Götene

• Martin E
    Martin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Vi köpte en villa som Anna via svensk fastighetsförmedling sålde till oss. Efter detta hjälpte hon oss att sälja radhuset som vi bor i. Hon har bemött oss väl med god kommunikation där hon fungerat som ett bra bollplank när vi sålde vårat radhus. Eftersom det var första gången vi sålt ett objekt så hade vi inga större förväntningar mer än att vi behövde få det sålt, och detta lyckades Anna med att göra med bravur. Vi är helnöjda! Läs mer
    2018-04-07 Anna H svarar Martin E
    Tack för förtroendet! Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene