Svensk Fastighetsförmedling Götene

Lidköpingsvägen 22, 533 32 Götene — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Götene!

Götene i Västra Götaland ligger vackert vid sjön Vänern. Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor känner väl till området, och kan vägleda dig till den perfekta adressen, lägenheten eller villan.

Eftersom vi har lång och bred erfarenhet av mäklarbranschen kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären. Vi kan även ta hand om värdering eller att svara på frågor om du behöver det. Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som varit i branschen i 80 år. Det säger något om vår erfarenhet. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 12 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Götene

• 2019-09-18

Sofia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Vi tog hjälp av victor på svensk fastighetsförmedling Götene när vi skulle sälja vår villa.

Kan varmt rekommendera att ta hjälp av victor vid försäljning av er bostad. Ett proffsigt bemötande, stort engagemang och pålitlig.

Vi är jätte nöjda med hur vår försäljning gick till. Läs mer
    2019-09-26 Victor A svarar Sofia F
    Tack för förtroendet att förmedla er bostad och tack för de fina orden!

Det har verkligen varit ett trevligt samarbete och jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus!
  • Mariana C

2019-06-25

Mariana C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Jag har sålt en villa i Blomberg.
    Anna Karin Andersson har uppfyllt alla mina förväntningar.
    Kunnig, trevlig o snabb.
    Varmt rekommenderar henne. Läs mer
    2019-07-01 Anna-Karin A svarar Mariana C
    Tack Mariana! Roligt att få hjälpa till och tack för fina ord och rekommendation!
  • 2019-06-24

Tord K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Har varit mäklare. Hon skötte det bra. Läs mer
    2019-07-01 Anna-Karin A svarar Tord K
    Tack Tord! Det var härligt att få visa ditt fina ställe!
  • 2019-02-04

Murat Melwin Dalh H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Proffsigt och alltid tillgänglig! Läs mer
    2019-02-04 Anna H svarar Murat Melwin Dalh H
    Tack för de fina orden Murat! Hoppas dina föräldrar kommer trivas på nya adressen. /Anna
    Victor A gillar detta
  • 2018-12-03

Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Intresserad och motiverad av att sälja huset. Läs mer
    2019-02-05 Victor A svarar Lars O
    Det var en ren fröjd att ro om försäljningen av Ert hus! Hoppas ni ska trivas bra i det nya.
    Victor A, Anna H gillar detta
  • 2018-05-23

Anne-cathrine G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    försäljning av villa.
    tarvlig mäklare men som blev något nonchalant under processen.
    bra hjälp med dokumentation o avtal Läs mer
    2018-05-24 Carin D svarar Anne-cathrine G
    Vad tråkigt att du känner så. Men bra att du delar med dig så att jag kan ta åt mig av kritiken och tänka på detta framåt. Roligt att du känner dig nöjd med avtals- och dokumentationsbiten.
  • 2018-05-23

Ingela G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Jättebra service på alla sätt utom det faktum att min sålda stuga hade ett lågt värde o ändå kostade uppdraget relativt mycket i relation till arbetsinsatserna som gjordes. Jag uppskattar mäklarens arbete mycket . TACK men prissättningen var på tok för hög Läs mer
  • 2018-05-18

Marita Elisabet Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Svensk fastighetsförmedling lidköping mäklare stefan andersson
    Sålt stuga trevligt bemötta Läs mer
    Anna H gillar detta
  • 2018-05-01

Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Har köpt hus och även tagit hjälp nu när vi ska sälja vårt hus av Carin D Paulsson
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-05-01 Carin D svarar Lena B
    Så roligt att jag får hjälpa er med era bostadsaffärer. :) Tack för detta!
  • Linda R

2018-05-01

Linda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Vi anlitade Carin D Paulsson för försäljning av våran villa. Från första stund valde vi henne för hennes fina bemötande vid en annan försäljning då vi var intresserade av ett hus. Rekorderlig, saklig, positiv, kunnig, lätt att lyssna på & supertrevlig.
    Förväntningarna stämde överrens med de vi tyckte & tänkte.
    Alltigenom är vi jättenöjda & lättade över hjälpen man får igenom hela försäljningen. Läs mer
    2018-05-01 Carin D svarar Linda R
    Tack för era fina ord och tack för att ni gav mig möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er fina villa!
  • Martin E

2018-04-07

Martin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene
    Vi köpte en villa som Anna via svensk fastighetsförmedling sålde till oss. Efter detta hjälpte hon oss att sälja radhuset som vi bor i. Hon har bemött oss väl med god kommunikation där hon fungerat som ett bra bollplank när vi sålde vårat radhus. Eftersom det var första gången vi sålt ett objekt så hade vi inga större förväntningar mer än att vi behövde få det sålt, och detta lyckades Anna med att göra med bravur. Vi är helnöjda! Läs mer
    2018-04-07 Anna H svarar Martin E
    Tack för förtroendet! Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • 2016-10-07

Kristina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene