Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Grästorp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Oskarsgatan 26, 467 30 Grästorp — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Grästorp!

Går du i tankarna om att flytta till Grästorp? Eller bor du redan där men vill ha en ny bostad? Då ska du kontakta oss mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Vi har koll på detta vackra område i Västergötland vid Vänerns södra delar, och kan säkerligen svara på var det passar dig bäst att bo.

Vi tillhör en kedja som funnits i mäklarbranschen i hela 80 år. Det säger en hel del om vår erfarenhet och kompetens. Vi svarar gärna på frågor och hjälper dig med varje steg under hela bostadsaffären.

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

• Nikolina E
    Nikolina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp
    Jag har aldrig använt mig av Fastighetsfömedlingen Grästorp så det är irriterande att upprepande gånger bli ombedd att lämna ett betyg. Vet inte hur ni har fått tag på mitt telefonnummer men var vänliga och ta bort det och annan info ni kan ha om mig från ert register per den nya personuppgiftslagen som träder i kraft snart. Läs mer
    2018-05-24 Anna H svarar Nikolina E
    Hej! Ni köpte ett hus i Salstad av mig, därför finns du i vårt kundregister. Jag tar givetvis bort dig om du önskar detta, inga problem alls!
  • Ann-Christin J
    Ann-Christin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp
    Mycket trevlig, tillmötesgående, engagerad mäklare, positiv och glad. Därtill är han kunnig och har gett bra råd och vägledning under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Victor A gillar detta
  • Joseph K
    Joseph K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp
    En väldigt bra mäklare som hjälpte mig genom ett köp av en bostad på bästa möjliga sätt, gav ett utmärkt bemötande och är väldigt trevlig. Läs mer
    2018-02-11 Carin D svarar Joseph K
    Tack Joseph! Jätteroligt att få hjälpa dig med ditt husköp.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp
    Anna var en väldigt trevlig, glad och mycket proffesionell mäklare! Läs mer
    2018-05-24 Anna H svarar Marcus B
    Tack för de vänliga orden! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka om ni vill ha hjälp med något bostadsrelaterat:)

Oskarsgatan 26, 467 30 Grästorp