Christopher Evaldsson

Christopher Evaldsson

Christopher Evaldsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Christopher Evaldsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Christopher Evaldsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.7. Christopher Evaldsson har haft 56 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 60 Läs vad Christopher Evaldsson

• köpte sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Vendelsö
    2021-07-28
    Vi är inte alls nöjda med Christophers bemötande när vi köpte ett radhus innan ordinarie visning och fotografering. Vi upplevde honom som hetsig och nedvärderande. Han var trevlig de 3 gånger vi träffade honom i verkligheten, men vi kände oss illa till mods varje gång vi haft telefonkontakt. Han fick oss flera gånger att känna oss stressade och rent ut sagt korkade. Vi kände att han spelade mycket på att vi inte bott i hus tidigare och tyckte vi var jobbiga och onödiga som ville undersöka saker själva efter besiktningen. Vi upplevde att kontraktet på något sett skulle brytas om vi tog dit egen besiktningsman eller skulle undersöka tak, el eller ventilation med egna fackmän, eftersom taket inte besiktigades och el/vent inte ingick i besiktningen. Nu i efterhand visade det sig vara problem med både el och tak, vilket får oss att tro att Christopher kanske visste något om det och därför inte ville få oss att undersöka det?
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-23
    Han är service inriktad och social
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Brandbergen
    Bra kommunikation.
    Ringer så fort någon lämna bjud och lätt att få ta.
    2021-07-23
    Christopher är en service-inriktad säljare.
    2021-07-21
    Proffesionellt och trevligt 👍
    2021-07-21
    Christofer är en fantastisk mäklare lyhörd engagerad tar till sig tid återkopplar snabbt rekommenderar väldigt varmt ni kommer inte att ångra er😊😊😊
    • Vega
    2021-06-27
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt och vis. Lätt att prata med samt att han alltid fanns tillgänglig för frågor och funderingar.
    En mycket kompetent mäklare som rekommenderas.
  • Maria N
    2021-06-15
    Väldigt bra bemötande, snabb på återkoppling och allmänt trevlig och duktig
    • Haninge
    2021-06-02
    Köpt lägenhet. Christopher är mycket trevlig och vänlig och mycket serviceminded och återkopplar så snabbt han kan om man inte kan nå honom för tillfället.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Vendelsö
    2021-05-09
    Christopher har på uppdrag sålt ett hus. Hade en god förmåga att sätta sej in i objektet och se möjligheterna. Mycket professionell, saklig och lyhörd. Rekommenderar Christopher starkt.