Emeli Krantz

Emeli Krantz

Emeli Krantz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Emeli Krantz har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Emeli Krantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.5. Emeli Krantz har haft 33 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 13 Läs vad Emeli Krantz

• köpte sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Gnarp
    2021-12-22
    Alltid tillgänglig, engagerad, service minded och tänker på allt!
    Tack så mycket Håkan, det värmer att ni är nöjda! Emeli Krantz
    2021-12-22
    Jag upplevde Emeli som väldigt glad och trevlig och alltid "service minded". Lätt att få kontakt med.
    Tack snälla du :) Roligt med engagerade säljare och köpare :) Emeli Krantz
  • sålde en tomt med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Långvind
    2021-12-15
    Fantastiskt fint ,proffsigt och personligt bemötande.Blev en väldigt smidig försäljning då Emeli gav fina råd hur vi skulle agera
    Tack snälla du, tycker om när ni upplevt det precis som jag vill att upplevelsen ska vara :) Emeli Krantz
  • sålde sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2021-12-08
    Hon var fantastiskt på alla sätt
    Men vad varm jag blir i hjärtat nu, tack Mikael! Emeli Krantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Bergsjö - Andersfors
    2021-12-08
    Emilie kunde inte besvara våra frågor, så som vatten, sophantering, skottning etc. Fastigheten var inte alls fint i ordning på visningen, vissna blommor stod på trappan etc.

Då vi skulle hämta nycklarna så dök hon inte upp utan vi fick åka hem till henne vilket kändes oprofessionellt. Nycklarna var heller inte där och hon hade dålig koll på var de faktiskt var. Det visade sig att de var kvar i fastigheten vilket kändes sådär. De förra ägarna hade förvisso alltid gjort så men nu ägde vi fastigheten och ville inte ha det så.
    Beklagligt att dom lämnat det så åt er. Jag hoppas ni fått till allt på bästa sätt. Ring om det är ngt ni funderar över. Emeli Krantz
    2021-12-07
    Mycket bra bemötande - bra samarbete - mycket trevlig person.

sammanfattningsvis: Ett bra mäklarjobb av en förbannat trevlig
    person.
    Men tack snälla du :) Emeli Krantz
  • sålde sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Bergsjö - Andersfors
    2021-12-06
    Super Duktig, påläst och proffesionell.
    Väldigt roligt att Emeli tog fram kul och intressant historia om huset, visar på stort engagemang!
    5 av 5 , rekommenderas verkligen.
    Tack snälla du! Jag gillar ju de gamla husen väldigt mycket 🙂 Emeli Krantz
    • Enånger
    2021-12-06
    Trevlig, proferssionel och närvarande. Man vill bli omhändertagen och känna sig trygg vid ett köp, denna miljö skapade Emeli. Saklig och proferssionel.
    Tack så hemskt mycket Sonny 🙂 Emeli Krantz
  • köpte en tomt med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Gnarp
    2021-12-06
    Hjälpsam och trevlig. Kändes tryggt hela vägen.
    Tack så mycket David, värmer mycket. Vi möts igen hoppas jag 🙂 Emeli Krantz
    • Harmånger
    2021-12-06
    Alltid bra och snabb service. Hög tillgänglighet och ordning och reda.
    Tack så mycket! 🙂 Emeli Krantz