Emeli Krantz

Emeli Krantz

Emeli Krantz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Emeli Krantz har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Emeli Krantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.6. Emeli Krantz har haft 14 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

19 omdömen om Emeli Krantz

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-11-10 Verifierad kund
    Trevlig lättsam och glad
    Tog långtid att skriva kontrakt med köparen tycker att mäklaren kunnat gjort denna del klar innan jag vart inkopplad
    Men i övrigt inget att anmärka på
    Tack för dina ord. Beklagligt att det tog sån tid på kontraktet, frågorna från köparna var många och det var inget jag kunde förbereda. Kände att det var bra att få bemöta dem på ett lugn sätt när dom inte köpt hus i Sverige tidigare. Emeli Krantz
    2022-11-10 Verifierad kund
    Hon har bemött oss väl och gjort ett bra jobb
    Tack Magnus, ni har också gjort ett bra jobb :) Emeli Krantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-10-06 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam att prata med och hjälpsam med mina frågor. Emeli gjorde sitt jobb bra och mina förväntningar blev bra. Emeli förklarade allt väldigt bra och läste igenom allt när vi gjorde klart med köpet av min nya bostad i Skesta. En bra mäklare helt enkelt 👍🙂
    Tack Jan, skönt att höra att du känner att du är trygg i affären :) Emeli Krantz
  • köpte sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Bjuråker
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som är påläst om både fastigheten och området!
    Så trevligt att mina säljare fick en barnfamilj som köpte den fina gården. Tack så hemskt mycket Åsa :) Emeli Krantz
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevlig och jordnära och väldigt mån om både köpare och säljare.
    Marknadsför på ett bra sätt och gör sig förstådd bra!
    Tack Joel! Jätteroligt med återkommande kunder :) Emeli Krantz
    2022-07-05 Verifierad kund
    Emeli hade ett bra bemötande. De förväntningar vi hade på kontaktern med säljarna uppfyllde hon. Vi är mycket nöjda med köpet.
    Tack Carina :) Roligt att få bra kundkontakter och roligt när ni tyckte om fastigheten så mycket. Emeli Krantz
    2021-12-22 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, engagerad, service minded och tänker på allt!
    Tack så mycket Håkan, det värmer att ni är nöjda! Emeli Krantz
    • Bergsjö
    2021-12-22 Verifierad kund
    Jag upplevde Emeli som väldigt glad och trevlig och alltid "service minded". Lätt att få kontakt med.
    Tack snälla du :) Roligt med engagerade säljare och köpare :) Emeli Krantz
  • sålde en tomt med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Långvind
    2021-12-15 Verifierad kund
    Fantastiskt fint ,proffsigt och personligt bemötande.Blev en väldigt smidig försäljning då Emeli gav fina råd hur vi skulle agera
    Tack snälla du, tycker om när ni upplevt det precis som jag vill att upplevelsen ska vara :) Emeli Krantz
  • sålde sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Bergsjö
    2021-12-08 Verifierad kund
    Hon var fantastiskt på alla sätt
    Men vad varm jag blir i hjärtat nu, tack Mikael! Emeli Krantz