Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hudiksvall!

Går du i tankarna om att hitta ett boende i Hudiksvall eller Nordanstig? Här i glada Hudik i Hälsingland och längst inne i Hudiksvallsfjärden hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling, som mer än gärna hjälper dig genom hela bostadsaffären.

Med över 80 år i branschen kan vi med säkerhet ge dig alla de råd du behöver inför ett bostadsbyte. Vi guidar dig till var köpare och säljare finns, sköter värderingen och har självklart god lokalkännedom om Hudiksvall som ort.

Kontakta oss för mer information, vi hittar ditt drömboende!

Läs vad 27 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall 2

• köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Gammelsträng
    2021-06-10
    Mäklaren var virrig, kom för sent, ringde fel
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Enånger
    2021-05-05
    Vi har sålt vår gamla stuga. Vi har haft ett bra samarbete och bemötts på ett trevligt och proffsigt sätt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Harmånger
    2020-07-08
    Engagerad och kunnig mäklare som gjorde allt för att förenkla vår bostadsaffär.
    Tack för fint omdöme! Vänligen Charlotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Hudiksvall
    2020-07-03
    Sålt ett radhus med stor hjälp av Charlotta Thunell. Service, rådgivning, vägledning - hon har varit superb!!
    Tack Ove! Dina ord värmer gott, så glad att vara del i er affär. Ser fram emot att träffas vid tillträdet. Vänligen Charlotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-07-02
    Sålt ett fritidshus.
    Vi hamnade i en situation då grannen trasslade lite och mäklaren var bra på att hantera det hela och hjälpa till.
    Tack för omdöme! Super kul att förmedla eran fantastiska bostad. /Charlotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • Per H
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-05-29
    Charlotta hanterade vårt försäljningsuppdrag med en mycket hög servicegrad och omtänksamhet. Vår process att sälja vår fastighet som vi haft i släkten under flera generationer var känslosamt och svårt men med Charlottas hjälp och envishet att finna rätt köpare så blev det en fullträff.
    Jag kan varmt rekommendera Charlotta till framtida uppdrag.
    Tack Per för de fantastiska orden, nöjet har helt varit på min sida att förmedla eran bostad. Hoppas helikoptern får en åktur så att vi ses under tillträdet. Vänligen Charlotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-05-27
    Trevligt bemötande! Tillgänglig och väldigt tillmötesgående.
    Tack för fint omdöme! Vi ses vid tillträdet. Vänligen, Charlotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-05-12
    Väldigt väl bemött, snabbt och skickligt. Rekommenderar er gärna
    Tack för de fina orden Iréne! Vänligen Charlotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-03-05
    Sålde ett vinterisolerat fritidshus. Väldigt bra och proffesionelt bemötande från mäklaren, hon gav ett pålitligt intryck och har skött sin del exemplariskt.
    Tack Patrik, Nöjet var på min sida att sälja ditt fina hus. Hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende och inte sakna kylan för mycket. / Charlotta Thunell Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Hudiksvall
    2020-02-24
    Jag köpte en 2a och har blivit väldigt fint bemött och hjälpt av mäklaren.
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi ses på tillträdet. / Charlotta Thunell Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2019-11-25
    Jag har köpt ett litet gulligt bostadsrätts radhus i ett lugnt och härligt Hälsingland. Trevligt bemötande och en kunnig och trevlig mäklare...
    Tack Gunilla för de fina orden. Ett sant nöja att kunna hitta en köpare som jag vet kommer ta hand om bostaden på bästa sätt! Hälsningar Charlotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2019-11-23
    Köpt hus!
    Väldigt kompetent och trevlig mäklare.
    Bra kontakt väldigt nöjd.
    Kan verkligen rekomendera till andra i sälj eller köp tankar!
    Tack för fina orden Malin! Härligt att du är nöjd. Vänligen Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • Thomas R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Delsbo
    2019-08-17
    Har köpt en liten villa i Västansjö som ligger i Hudiksvalls kommun.
    Lotta är en person som lyssnar och tar in kundens funderingar och osäkerhet, ger kunden tid att formulera sig utan att avbryta. Min fru och jag kände oss bekväma med Lottas agerande. Kort sagt en mäklare med goda egenskaper.
    Vi är mycket nöjda med hennes agerande.
    Tack Thomas för de fina orden. Ett sant nöja att kunna hitta köpare som jag vet kommer ta hand om fastigheten, all lycka till! Varma häsningar Lotta Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-07-30
    Allt har varit utmärkt har inget att anmärka på.
  • Christofer G
    2018-05-11
    Kanon bemötande på kontor och i telefon:) Rebecka C har gjort ett grymt bra jobb med försäljningen av mitt hus, jag kan starkt rekomendera henne👍🏻👍🏻
    ///christofer, Forsa
    Tack för dina fina ord Christofer och ett trevligt samarbete Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • Cecilia W
    2018-04-01
    mycket trevlig tillmötesgående och väl informerande mäklare som inger gott förtroende!
    Tack för dina värmande ord och gott samarbete. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-03-12
    Otroligt varm och lättsam mäklare, kan verkligen rekommendera Rebecka på svensk fastighetsförmedling. Hon är proffsig, noggrann och har stenkoll. Säljer jag igen blir hon mitt första samtal.
    Tack Linda för ett gott samarbete och för dina värmande ord. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-02-15
    Mycket god service från handläggaren.
    Från dag 1 till försäljningsdagen.
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling vid husförsäljning eller köp.
    Det kändes att man kom till ett företag med god kunskap och erfarenhet,
    Det underlättade verkligen vid vår försäljning.
    Tack Göran för dina fina ord. Det känns väldigt bra att du har haft en bra upplevelse i vårat samarbete. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-02-08
    Utmärkt och professionell.Lyhörd för mina önskemål.
    Tack Urban för ditt förtroende och ett fint samarbete Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-02-01
    Klart och tydligt alla besked.
    Tack Conny för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-01-31
    Jätte nöjd. Bra bemötande och engagerad.
    Vad roligt att ni känner er nöjda. Tack för ett trevligt samarbete och ert förtroende. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-01-29
    En toppen mäklare med engagemang. Kunnig och positiv .
    Tack Marie för dina fina ord och ett gott samarbete. Varma hälsningar Rebecka Cámel Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2017-12-01
    Mycket tryggt och trevligt bemötande
    vad roligt att du känner så, tack för ett trevligt samarbete. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2017-10-17
    Otroligt trevlig och proffsig mäklare som jag gärna anlitar igen.
  • vanja v
    2017-09-18
    Mycket professionellt och engagerat
    Man känner sig trygg och omhändertagen
    Mycket nöjd
    Tack för dina fina ord som värmer. Tack för ett trevligt samarbete Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2016-09-05
    Här kom hon i en liten liten bil, och ut vecklar det ut sig en lång glad kvinna.
    Hon var: Noggrann när hon gick igenom huset. Fotade. Frågade. Antecknade.
    Var alltid tillgänglig när jag kom med frågor, en del lite onödiga från en nervös säljare, tillstår jag såhär i efterhand. Det visade sig att hon från början gjorde rätt bedömning av pris och försäljning. Lugn och saklig. Sen försäljningen. Skötte hon perfekt. Och dessutom tillgänglig i efterhand, då det handlade om dödande av pantbrev.
    2016-09-05
    Pigg positiv snabb saklig noggrann och på hugget