Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hudiksvall!

Går du i tankarna om att hitta ett boende i Hudiksvall eller Nordanstig? Här i glada Hudik i Hälsingland och längst inne i Hudiksvallsfjärden hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling, som mer än gärna hjälper dig genom hela bostadsaffären.

Med över 80 år i branschen kan vi med säkerhet ge dig alla de råd du behöver inför ett bostadsbyte. Vi guidar dig till var köpare och säljare finns, sköter värderingen och har självklart god lokalkännedom om Hudiksvall som ort.

Kontakta oss för mer information, vi hittar ditt drömboende!

60 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-11-10 Verifierad kund
    Trevlig lättsam och glad
    Tog långtid att skriva kontrakt med köparen tycker att mäklaren kunnat gjort denna del klar innan jag vart inkopplad
    Men i övrigt inget att anmärka på
    Tack för dina ord. Beklagligt att det tog sån tid på kontraktet, frågorna från köparna var många och det var inget jag kunde förbereda. Kände att det var bra att få bemöta dem på ett lugn sätt när dom inte köpt hus i Sverige tidigare. Emeli Krantz
    2022-11-10 Verifierad kund
    Hon har bemött oss väl och gjort ett bra jobb
    Tack Magnus, ni har också gjort ett bra jobb :) Emeli Krantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-10-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, förklarade bra på alla frågor jag hade! Rekommenderas alla dagar i veckan!

Leif Bergman
  • köpte sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-10-06 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam att prata med och hjälpsam med mina frågor. Emeli gjorde sitt jobb bra och mina förväntningar blev bra. Emeli förklarade allt väldigt bra och läste igenom allt när vi gjorde klart med köpet av min nya bostad i Skesta. En bra mäklare helt enkelt 👍🙂
    Tack Jan, skönt att höra att du känner att du är trygg i affären :) Emeli Krantz
  • sålde sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Stocka
    2022-09-20 Verifierad kund
    Rikard är sympatisk och inlyssnande och gav sedan förslag på hur vi skulle gå tillväga.
    Vid tiden för försäljning av villan hade det uppstått problem med en räntehöjning och folk blev lite försiktigare att köpa. Rikard var positiv och arbetade vidare vilket resulterade i en försäljning av min villa.
    Lillemor Sjöström
    Tack Lillemor. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig. Lycka till med ditt nya boende! Richard Tynér
    2022-09-19 Verifierad kund
    Saklig, vänlig, skapade förtroende och uppträdde "partsoberoende"
    Tack för fint omdöme Lennart. Önskar er härliga dagar i havsbandet. Richard Tynér
  • köpte sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som är påläst om både fastigheten och området!
    Så trevligt att mina säljare fick en barnfamilj som köpte den fina gården. Tack så hemskt mycket Åsa :) Emeli Krantz
    2022-07-19 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig säljare.
    Tack Leif. Vad kul att du känner dig nöjd. Lycka till med din nya bostad! Richard Tynér
    2022-07-19 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande och kände förtroende för honom. Och hela affären gick snabbt och smidigt.
    Tack för förtroendet Roland! Vad kul att du är nöjd. Richard Tynér
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevlig och jordnära och väldigt mån om både köpare och säljare.
    Marknadsför på ett bra sätt och gör sig förstådd bra!
    Tack Joel! Jätteroligt med återkommande kunder :) Emeli Krantz
    2022-07-05 Verifierad kund
    Emeli hade ett bra bemötande. De förväntningar vi hade på kontaktern med säljarna uppfyllde hon. Vi är mycket nöjda med köpet.
    Tack Carina :) Roligt att få bra kundkontakter och roligt när ni tyckte om fastigheten så mycket. Emeli Krantz
    2022-05-28 Verifierad kund
    Redan vid upphandlingen av mäklare fick vi ett mycket gott intryck av Richard, som vartefter har bekräftats. Detta gäller mottagandet vid möten och som utövare av sitt yrke, med goda kunskaper inom mäklarbranschen.
    Kan verkligen rekommendera honom för andra.
    Hälsningar / Peter och Barbro
    Tack Peter och Barbro. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med er. Richard Tynér
  • köpte sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bra bemötande. Flexibel. Kändes som att han beaktande allas intressen.
    Förväntade mig God kunskap & erfarenhet & det levde han upp till.
    Bra förklaringar & genomgång av dokument. Lättillgänglig.
    Tack Charlotte. Önskar er härliga dagar och god jakt! Richard Tynér
  • sålde sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-04-25 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött. Min förväntningar uppfylldes mer än väl. Det kändes tryggt att ha Richard som mäklare. Han är kunnig, engagerad och serviceinriktad.
    Tack Linda! Det har varit så roligt att förmedla din fina vallstuga! Richard Tynér
    • Strömsbruk
    2022-03-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande,
    Tänker mig att han kan säkert vara behjälplig med kommande frågeställningar
    Tack Osmo. Lycka till! Richard Tynér
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Öster
    2022-01-26 Verifierad kund
    Trevlig, Hjälpsam, Levde upp till alla mina förväntningar.. En mäklare jag rekomenderar starkt.
    Tack Ulf. Det glädjer mig att du är nöjd. Richard Tynér
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Öster
    2022-01-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba svar, smidigt köp överlag.
    Tack William. Lycka till med ert nya boende! Richard Tynér
    2021-12-22 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, engagerad, service minded och tänker på allt!
    Tack så mycket Håkan, det värmer att ni är nöjda! Emeli Krantz
    2021-12-22 Verifierad kund
    Jag upplevde Emeli som väldigt glad och trevlig och alltid "service minded". Lätt att få kontakt med.
    Tack snälla du :) Roligt med engagerade säljare och köpare :) Emeli Krantz
    2021-12-17 Verifierad kund
    Bästa servicen, toppen med snabb återkoppling och alltid serviceminded. Vi är toppennöjda!
    Tack Camilla, det glädjer mig att ni är nöjda. Richard Tynér
  • sålde en tomt med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Långvind
    2021-12-15 Verifierad kund
    Fantastiskt fint ,proffsigt och personligt bemötande.Blev en väldigt smidig försäljning då Emeli gav fina råd hur vi skulle agera
    Tack snälla du, tycker om när ni upplevt det precis som jag vill att upplevelsen ska vara :) Emeli Krantz
    2021-12-12 Verifierad kund
    Richard tyner var en väldigt saklig och noggrann i sitt yrke .som jag kan rekommendera.
    Mvh.stig halvarsson.
    Tack Stig Det har varit trevligt att samarbeta med dig. Richard Tynér
    2021-12-10 Verifierad kund
    Lugn och trygg i bemötande, säker och kompetent,
    Jag har höga förväntningar och det införlivades av min mäklare.
    Tack Mattias, det glädjer mig att du är nöjd. Richard Tynér
    2021-12-09 Verifierad kund
    Seriös, kunnig och noggrann. Mycket trevligt bemötande och tillgänglig vid behov.
    Tack Henrik. Richard Tynér
  • sålde sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2021-12-08 Verifierad kund
    Hon var fantastiskt på alla sätt
    Men vad varm jag blir i hjärtat nu, tack Mikael! Emeli Krantz
    • Bergsjö - Andersfors
    2021-12-08 Verifierad kund
    Emilie kunde inte besvara våra frågor, så som vatten, sophantering, skottning etc. Fastigheten var inte alls fint i ordning på visningen, vissna blommor stod på trappan etc.

Då vi skulle hämta nycklarna så dök hon inte upp utan vi fick åka hem till henne vilket kändes oprofessionellt. Nycklarna var heller inte där och hon hade dålig koll på var de faktiskt var. Det visade sig att de var kvar i fastigheten vilket kändes sådär. De förra ägarna hade förvisso alltid gjort så men nu ägde vi fastigheten och ville inte ha det så.
    Beklagligt att dom lämnat det så åt er. Jag hoppas ni fått till allt på bästa sätt. Ring om det är ngt ni funderar över. Emeli Krantz
    • Skån
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Han har hittills gjort det jag har förväntat mej.
    Tack Sonja, vad glad jag blir att ni är nöjda med förmedlingen. Richard Tynér
    2021-12-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande - bra samarbete - mycket trevlig person.

sammanfattningsvis: Ett bra mäklarjobb av en förbannat trevlig
    person.
    Men tack snälla du :) Emeli Krantz
    • Bergsjö - Andersfors
    2021-12-06 Verifierad kund
    Super Duktig, påläst och proffesionell.
    Väldigt roligt att Emeli tog fram kul och intressant historia om huset, visar på stort engagemang!
    5 av 5 , rekommenderas verkligen.
    Tack snälla du! Jag gillar ju de gamla husen väldigt mycket 🙂 Emeli Krantz
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevlig, proferssionel och närvarande. Man vill bli omhändertagen och känna sig trygg vid ett köp, denna miljö skapade Emeli. Saklig och proferssionel.
    Tack så hemskt mycket Sonny 🙂 Emeli Krantz
  • köpte en tomt med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2021-12-06 Verifierad kund
    Hjälpsam och trevlig. Kändes tryggt hela vägen.
    Tack så mycket David, värmer mycket. Vi möts igen hoppas jag 🙂 Emeli Krantz
    • Harmånger
    2021-12-06 Verifierad kund
    Alltid bra och snabb service. Hög tillgänglighet och ordning och reda.
    Tack så mycket! 🙂 Emeli Krantz
  • Görgen V
    2021-07-28 Verifierad kund
    Mycket bra försäljning! Rekommenderas!
    Tack Görgen! Lätt att göra bra affärer när man har bra säljare :) Emeli Krantz
    • Gammelsträng
    2021-06-10 Verifierad kund
    Mäklaren var virrig, kom för sent, ringde fel
    Får ursäkta att jag var sen, inte alls med mening. Emeli Krantz
    2021-05-05 Verifierad kund
    Vi har sålt vår gamla stuga. Vi har haft ett bra samarbete och bemötts på ett trevligt och proffsigt sätt.
    Tack Henrik, det blev en bra affär :) Emeli Krantz
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Harmånger
    2020-07-08 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig mäklare som gjorde allt för att förenkla vår bostadsaffär.
    Tack för fint omdöme!

2020-07-03 Verifierad kund
    Sålt ett radhus med stor hjälp av Charlotta Thunell. Service, rådgivning, vägledning - hon har varit superb!!
    Tack Ove!
    Dina ord värmer gott, så glad att vara del i er affär. Ser fram emot att träffas vid tillträdet.

• sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-07-02 Verifierad kund
    Sålt ett fritidshus.
    Vi hamnade i en situation då grannen trasslade lite och mäklaren var bra på att hantera det hela och hjälpa till.
    Tack för omdöme!
    Super kul att förmedla eran fantastiska bostad.

/Charlotta
  • Per H
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-05-29 Verifierad kund
    Charlotta hanterade vårt försäljningsuppdrag med en mycket hög servicegrad och omtänksamhet. Vår process att sälja vår fastighet som vi haft i släkten under flera generationer var känslosamt och svårt men med Charlottas hjälp och envishet att finna rätt köpare så blev det en fullträff.
    Jag kan varmt rekommendera Charlotta till framtida uppdrag.
    Tack Per för de fantastiska orden, nöjet har helt varit på min sida att förmedla eran bostad.
    Hoppas helikoptern får en åktur så att vi ses under tillträdet.

• köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-05-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Tillgänglig och väldigt tillmötesgående.
    Tack för fint omdöme!
    Vi ses vid tillträdet.

Vänligen, Charlotta
    2020-05-12 Verifierad kund
    Väldigt väl bemött, snabbt och skickligt. Rekommenderar er gärna
    Tack för de fina orden Iréne!
    2020-03-05 Verifierad kund
    Sålde ett vinterisolerat fritidshus. Väldigt bra och proffesionelt bemötande från mäklaren, hon gav ett pålitligt intryck och har skött sin del exemplariskt.
    Tack Patrik,
    Nöjet var på min sida att sälja ditt fina hus. Hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende och inte sakna kylan för mycket. / Charlotta Thunell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2020-02-24 Verifierad kund
    Jag köpte en 2a och har blivit väldigt fint bemött och hjälpt av mäklaren.
    Tusen tack för ditt fina omdöme!
    Vi ses på tillträdet. / Charlotta Thunell
    2019-11-25 Insamlad av företaget
    Jag har köpt ett litet gulligt bostadsrätts radhus i ett lugnt och härligt Hälsingland. Trevligt bemötande och en kunnig och trevlig mäklare...
    Tack Gunilla för de fina orden. Ett sant nöja att kunna hitta en köpare som jag vet kommer ta hand om bostaden på bästa sätt!
    Hälsningar Charlotta
    2019-11-23 Insamlad av företaget
    Köpt hus!
    Väldigt kompetent och trevlig mäklare.
    Bra kontakt väldigt nöjd.
    Kan verkligen rekomendera till andra i sälj eller köp tankar!
    Tack för fina orden Malin! Härligt att du är nöjd.
    Vänligen Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall.
  • Thomas R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Delsbo
    2019-08-17 Insamlad av företaget
    Har köpt en liten villa i Västansjö som ligger i Hudiksvalls kommun.
    Lotta är en person som lyssnar och tar in kundens funderingar och osäkerhet, ger kunden tid att formulera sig utan att avbryta. Min fru och jag kände oss bekväma med Lottas agerande. Kort sagt en mäklare med goda egenskaper.
    Vi är mycket nöjda med hennes agerande.
    Tack Thomas för de fina orden. Ett sant nöja att kunna hitta köpare som jag vet kommer ta hand om fastigheten, all lycka till!
    Varma häsningar Lotta
    2018-07-30 Insamlad av företaget
    Allt har varit utmärkt har inget att anmärka på.
    Tack så hemskt mycket :) Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • Christofer G
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-05-11 Spontant omdöme
    Kanon bemötande på kontor och i telefon:) Rebecka C har gjort ett grymt bra jobb med försäljningen av mitt hus, jag kan starkt rekomendera henne👍🏻👍🏻
    ///christofer, Forsa
    Tack för dina fina ord Christofer och ett trevligt samarbete Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
  • Cecilia W
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-04-01 Insamlad av företaget
    mycket trevlig tillmötesgående och väl informerande mäklare som inger gott förtroende!
    Tack för dina värmande ord och gott samarbete. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2018-03-12 Insamlad av företaget
    Otroligt varm och lättsam mäklare, kan verkligen rekommendera Rebecka på svensk fastighetsförmedling. Hon är proffsig, noggrann och har stenkoll. Säljer jag igen blir hon mitt första samtal.
    Tack Linda för ett gott samarbete och för dina värmande ord. Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall