Läs vad 32 Läs vad Peter Cederbjer

• 2020-10-26
    Jag har köpt ett litet bostadshus i Munkedals kommun, jag kommer flytta från en lägenhet dit. När vi var på visningen var mäklaren väldigt trevlig, och hade mycket bra kunskap om huset. Jag hade inga förväntningar på det då det var det första huset jag tittade på,
    Helen G
    • 91.0 m²
    • Dingle
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
  • 2020-10-09
    Köpt en tomt som P Cederbjer förmedlade. Mycket trevligt bemötande och engagemang.

Allt motsvarande förväntningarna.

Totalt en mycket bra upplevelse.
    Eva B
    • Färgelanda
    köpte en tomt med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
  • 2020-10-07
    Proffsig och vänlig samtidigt
    Snabb och effektiv
    Alltid kontaktbar
    Rikard E
    • 103.0 m²
    • Munkedal
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Tack Rickard, det värmer alltid när ni känner er nöjda med mitt arbete// hls Peter

• 2020-10-04
    Köpt en villa på 165 m2
    Trevligt bemötande via telefon och i person
    Informativt bemötande.
    Bra mäklare med båda fötterna på jorden
    Andreas S
    • 165.0 m²
  • 2020-10-02
    Jag har säljat min tomt på bra priset. Han hjälper mig mycket. Han är bäst 😊😊
    Ameen H
    • Färgelanda
    sålde en tomt med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
  • 2020-08-02
    Peter sålde mitt drömhus till mig vilket gick snabbt, smidigt och tryggt. Det har varit mycket god kommunikation från start och jag har upplevt att alla parter, dvs säljare, jag själv som köpare och mäklare har varit nöjda med varje steg. Peter är också trevlig och husköpet har varit betydligt behagligare än jag förväntat mig, han och hans fastighetsförmedling är de jag vänder mig till framöver. Kan starkt rekommendera Peter C som mäklare.
    Siri W
    • Hedekas
    köpte sin bostad med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Tack Siri för dina fina ord! Hls Peter

• 2020-07-24
    Peter levde absolut upp till mina förväntningar, vid försäljningen av mitt hus.
    Anne M
    • 66.0 m²
    • Dingle
  • 2020-07-07
    Jag har sålt ett åretruntboende .
    Peter har på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpt mig och mina syskon till en bra försäljning.
    Anneli J
    • 90.0 m²
    • Hedekas
    Tack till er alla för en smidig försäljning! Hls Peter

• 2020-06-01
    Enkel och trygg affär. Trevligt bemötande och till stor hjälp. Rekommenderas starkt.
    David B
    • 180.0 m²
    • Hällevadsholm
    Tack DAVID, det var snälla ord! Ha det gott// hälsningar Peter

• 2020-02-21
    Har köpt en 1 1/2 plans villa i färgelanda där Peter var mäklare, vi blev bemötta väldigt bra! Precis på sättet som vi vill bli, rolig, kunnig samt seriös vet vad han pratar om, så vi blev väldigt nöjda! Några direkta förväntningar hade vi inte, allt gick snabbt å smidigt inga krångel :)
    Jonas A
    • 139.0 m²
    • Färgelanda
    hej på er! Tack för dessa fina ord, det värmer i blåsten...!