Peter Cederbjer
Registrerad mäklare sedan 2011-03-03
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 27 Läs vad Peter Cederbjer

• Siri W köpte sin bostad med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-08-02

Hedekas
    Peter sålde mitt drömhus till mig vilket gick snabbt, smidigt och tryggt. Det har varit mycket god kommunikation från start och jag har upplevt att alla parter, dvs säljare, jag själv som köpare och mäklare har varit nöjda med varje steg. Peter är också trevlig och husköpet har varit betydligt behagligare än jag förväntat mig, han och hans fastighetsförmedling är de jag vänder mig till framöver. Kan starkt rekommendera Peter C som mäklare. Läs mer
    2020-08-04 Peter C svarar Siri W
    Tack Siri för dina fina ord! Hls Peter
  • Anne M sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-07-24

Dingle
    Peter levde absolut upp till mina förväntningar, vid försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Anneli J sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-07-07

Hedekas
    Jag har sålt ett åretruntboende .
    Peter har på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpt mig och mina syskon till en bra försäljning. Läs mer
    2020-07-07 Peter C svarar Anneli J
    Tack till er alla för en smidig försäljning! Hls Peter
  • David B köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-06-01

Hällevadsholm
    Enkel och trygg affär. Trevligt bemötande och till stor hjälp. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-06-02 Peter C svarar David B
    Tack DAVID, det var snälla ord! Ha det gott// hälsningar Peter
    Peter C gillar detta
  • Jonas A köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-02-21

Färgelanda
    Har köpt en 1 1/2 plans villa i färgelanda där Peter var mäklare, vi blev bemötta väldigt bra! Precis på sättet som vi vill bli, rolig, kunnig samt seriös vet vad han pratar om, så vi blev väldigt nöjda! Några direkta förväntningar hade vi inte, allt gick snabbt å smidigt inga krångel :) Läs mer
    2020-02-24 Peter C svarar Jonas A
    hej på er! Tack för dessa fina ord, det värmer i blåsten...!
  • Susanne B sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-01-26

Foss
    Peter har varit helt fantastisk! Snabb återkoppling, serviceminded och generös. Hans omtanke och lyhördhet visar på att han är mån om att vi ska känna oss nöjda. Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera Peter till andra som går i säljtankar.
    Tusen tack från Christian och Susanne Läs mer
    2020-01-27 Peter C svarar Susanne B
    Hej på er! Tack för det fina orden;) Hej hej/Peter
  • Morgan A sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-01-16

Färgelanda
    Vi skall sälja vår fastighet och Peter har varit en positiv person som givit oss den feedback vi behöver som säljare. Läs mer
    2020-01-17 Peter C svarar Morgan A
    Tack Morgan och Barbro för de fina orden! //Peter
  • Zaki R köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-12-12

Färgelanda
    Jag köpte en villa. Han bemötte oss på jätte bra sätt. Han gav oss en bra troende för att kunna fortsätta därför vi medverkte många gånger med honom. Läs mer
  • Carina C sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-11-14

Högsäter
    Rune är faktiskt död så han tycker inte så mycket nuförtiden.

Det är dödsbot som har anlitat Svensk fastighetsförmedling Det borde ni ha koll på.

Annars tycker vi att mäklaren har varit jättebra vid försäljningen av villan. Läs mer
    2019-11-18 Peter C svarar Carina C
    Tack Carina, och ursäkta alla inblandade när det gäller dödsboet!
  • Hans B köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-10-25

Dingle
    Vi ville flytta från Skåne och tillbaka till Bohuslän. Hittade en villa i Dingle som vi blev intresserade av. Anmälde oss till visning och blev där bemött av en mycket trevlig mäklare, Peter Cederbjer.
    Efter några turer med budgivning blev vi köpare till huset. Vi hade många och trevliga telefonsamtal med Peter fram till övertagandet. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Peter som mäklare! Och till råga på allt blev vi grannar på Violgatan i Dingle. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Peter Cederbjer