Peter Cederbjer
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 23 Läs vad Peter Cederbjer

• Jonas A köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-02-21

Färgelanda
    Har köpt en 1 1/2 plans villa i färgelanda där Peter var mäklare, vi blev bemötta väldigt bra! Precis på sättet som vi vill bli, rolig, kunnig samt seriös vet vad han pratar om, så vi blev väldigt nöjda! Några direkta förväntningar hade vi inte, allt gick snabbt å smidigt inga krångel :) Läs mer
    2020-02-24 Peter C svarar Jonas A
    hej på er! Tack för dessa fina ord, det värmer i blåsten...!
  • Susanne B sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-01-26

Foss
    Peter har varit helt fantastisk! Snabb återkoppling, serviceminded och generös. Hans omtanke och lyhördhet visar på att han är mån om att vi ska känna oss nöjda. Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera Peter till andra som går i säljtankar.
    Tusen tack från Christian och Susanne Läs mer
    2020-01-27 Peter C svarar Susanne B
    Hej på er! Tack för det fina orden;) Hej hej/Peter
  • Morgan A sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2020-01-16

Färgelanda
    Vi skall sälja vår fastighet och Peter har varit en positiv person som givit oss den feedback vi behöver som säljare. Läs mer
    2020-01-17 Peter C svarar Morgan A
    Tack Morgan och Barbro för de fina orden! //Peter
  • Zaki R köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-12-12

Färgelanda
    Jag köpte en villa. Han bemötte oss på jätte bra sätt. Han gav oss en bra troende för att kunna fortsätta därför vi medverkte många gånger med honom. Läs mer
  • Carina C sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-11-14

Högsäter
    Rune är faktiskt död så han tycker inte så mycket nuförtiden.

Det är dödsbot som har anlitat Svensk fastighetsförmedling Det borde ni ha koll på.

Annars tycker vi att mäklaren har varit jättebra vid försäljningen av villan. Läs mer
    2019-11-18 Peter C svarar Carina C
    Tack Carina, och ursäkta alla inblandade när det gäller dödsboet!
  • Hans B köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-10-25

Dingle
    Vi ville flytta från Skåne och tillbaka till Bohuslän. Hittade en villa i Dingle som vi blev intresserade av. Anmälde oss till visning och blev där bemött av en mycket trevlig mäklare, Peter Cederbjer.
    Efter några turer med budgivning blev vi köpare till huset. Vi hade många och trevliga telefonsamtal med Peter fram till övertagandet. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Peter som mäklare! Och till råga på allt blev vi grannar på Violgatan i Dingle. Läs mer
  • Magnus J sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-10-25

Hällevadsholm
    har sålt ett hus i hällevadsholm
    jag kände Peter sen tidigare och allt har bra
    alla tider och hållt och jag är jättenöjd Läs mer
  • Peter Valdemar K köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-10-23

Munkedal
    TYVÄRR KOMMER JAG ALDRIG ATT REKOMMENDERA VARKEN SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLING ELLER PETER CEDEBJER TILL NÅGON AV MINA VÄNNER - EVENTUELLT KANSKE TILL MINA OVÄNNER...... Läs mer
    2019-10-24 Peter C svarar Peter Valdemar K
    Tråkigt att du upplever vårt arbete så negativt som du framställer det i text. Svensk Fastighetsförmedling och jag själv vill ändå önska er lycka till med ert nya boende. Samtidigt hoppas vi att er försäljning med ny mäklare gick enligt plan.

Hls Peter
  • Jörgen H skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-10-23

Lättsam o tydlig, tillgänglig och proffesionell. Läs mer
  • Lars-Erik E köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-09-15

Färgelanda
    Vi har letat efter ett bra boende för oss under en längre tid och så äntligen hittade vi det vi sökt efter. Peter är en fantastisk person som är mycket lätt att ha att göra med. Han är hela tiden positiv och gör allt han kan för att hjälpa både säljare och köpare. Hans härliga dialekt och sätt att vara, hjälper säkert till att skapa den positiva känslan vi har fått. Vi kan verkligen rekommendera honom och tvekar inte för att anlita honom för en eventuell försäljning i framtiden.
    Lasse och Lena Eriksson Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Munkedal