Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Munkedal!

Vi förmedlar bostäder i Munkedal och Färgelanda, så funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i området då har du kommit rätt! Vi har koll på varje steg i processen, från var köparna finns, vad du ska tänka på inför visning och vad som kommer komma ut på marknaden härnäst. Med vårt starka kontaktnät och långa erfarenhet hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär, oavsett om du vill köpa, sälja eller båda.

Här i Munkedal finns ett aktivt föreningsliv både inom idrott och kultur. Testa på att paddla kanot längs Fottarleden eller fiska lax i en av södra Sveriges största laxälvar! För den som gillar att vara ute i den svenska naturen är Munkedal en riktigt bra plats att bo på.

Läs vad 49 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal 2

• köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2021-06-18
    Enkel att ha att göra med. Det fungerade fint.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2021-06-12
    Enkel och lättsam att jobba med och allt flöt på galant
    • Stigen
    2021-06-11
    Väl bemött. och sedan gick försälningen väldigt snabbt.Det kändes bra och även att köparna var utmärkta personer att överlåta huset till.Det här hade jag inte kunnat gjort själv så jag är nöjd att mäklaren skötte detta.
    2021-06-09
    Helt OK i bemötande och information. Snabb på återkoppling.
    2021-06-09
    Vi köpte vårt drömhus i Munkedal, Peter var tillgänglig, snabb och korrekt genom hela processen, tack så mycket!
    2021-03-21
    Hade Peter som mäklare vid försäljning av vårt hus , trevlig och mycket hjälpsam . Supernöjda!!
    2021-02-08
    Super nöjd, kommer definitivt använda mig utav Peter igen nästa gång jag skall sälja.
    Tack Anders! Kul att höra att ni är nöjda, själv tyckte jag att all gick bra! Peter Cederbjer
    2021-02-07
    kleines Ferienhaus
    Hr. Cederbjer war sehr freundlich gut vorbereitet.
    Hr. Cederbjer hat uns gut bedient wir würden die Arbeit weiterempfehlen und uns im Wiederholungsfall wieder gern an Ihn wenden.
    2021-02-06
    Sålt enfamiljshus blev mycket bra bemött av Peter och han uppfyllde alla mina förväntningar. Från nöjd Karin.
    2021-02-05
    Jag har köpt en villa, har blivit bra bemöt, jag kan rekommendera han som mäklare!
    2020-10-26
    Jag har köpt ett litet bostadshus i Munkedals kommun, jag kommer flytta från en lägenhet dit. När vi var på visningen var mäklaren väldigt trevlig, och hade mycket bra kunskap om huset. Jag hade inga förväntningar på det då det var det första huset jag tittade på,
  • köpte en tomt med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2020-10-09
    Köpt en tomt som P Cederbjer förmedlade. Mycket trevligt bemötande och engagemang.

Allt motsvarande förväntningarna.

Totalt en mycket bra upplevelse.
    2020-10-07
    Proffsig och vänlig samtidigt
    Snabb och effektiv
    Alltid kontaktbar
    Tack Rickard, det värmer alltid när ni känner er nöjda med mitt arbete// hls Peter Peter Cederbjer
    2020-10-04
    Köpt en villa på 165 m2
    Trevligt bemötande via telefon och i person
    Informativt bemötande.
    Bra mäklare med båda fötterna på jorden
  • sålde en tomt med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2020-10-02
    Jag har säljat min tomt på bra priset. Han hjälper mig mycket. Han är bäst 😊😊
  • köpte sin bostad med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2020-08-02
    Peter sålde mitt drömhus till mig vilket gick snabbt, smidigt och tryggt. Det har varit mycket god kommunikation från start och jag har upplevt att alla parter, dvs säljare, jag själv som köpare och mäklare har varit nöjda med varje steg. Peter är också trevlig och husköpet har varit betydligt behagligare än jag förväntat mig, han och hans fastighetsförmedling är de jag vänder mig till framöver. Kan starkt rekommendera Peter C som mäklare.
    Tack Siri för dina fina ord! Hls Peter Peter Cederbjer
    2020-07-24
    Peter levde absolut upp till mina förväntningar, vid försäljningen av mitt hus.
    2020-07-07
    Jag har sålt ett åretruntboende .
    Peter har på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpt mig och mina syskon till en bra försäljning.
    Tack till er alla för en smidig försäljning! Hls Peter Peter Cederbjer
    2020-06-01
    Enkel och trygg affär. Trevligt bemötande och till stor hjälp. Rekommenderas starkt.
    Tack DAVID, det var snälla ord! Ha det gott// hälsningar Peter Peter Cederbjer
    2020-02-21
    Har köpt en 1 1/2 plans villa i färgelanda där Peter var mäklare, vi blev bemötta väldigt bra! Precis på sättet som vi vill bli, rolig, kunnig samt seriös vet vad han pratar om, så vi blev väldigt nöjda! Några direkta förväntningar hade vi inte, allt gick snabbt å smidigt inga krångel :)
    hej på er! Tack för dessa fina ord, det värmer i blåsten...! Peter Cederbjer
    • Foss
    2020-01-26
    Peter har varit helt fantastisk! Snabb återkoppling, serviceminded och generös. Hans omtanke och lyhördhet visar på att han är mån om att vi ska känna oss nöjda. Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera Peter till andra som går i säljtankar.
    Tusen tack från Christian och Susanne
    Hej på er! Tack för det fina orden;) Hej hej/Peter Peter Cederbjer
    2020-01-16
    Vi skall sälja vår fastighet och Peter har varit en positiv person som givit oss den feedback vi behöver som säljare.
    Tack Morgan och Barbro för de fina orden! //Peter Peter Cederbjer
    2019-12-12
    Jag köpte en villa. Han bemötte oss på jätte bra sätt. Han gav oss en bra troende för att kunna fortsätta därför vi medverkte många gånger med honom.
    2019-11-14
    Rune är faktiskt död så han tycker inte så mycket nuförtiden.

Det är dödsbot som har anlitat Svensk fastighetsförmedling Det borde ni ha koll på.

Annars tycker vi att mäklaren har varit jättebra vid försäljningen av villan.
    Tack Carina, och ursäkta alla inblandade när det gäller dödsboet! Peter Cederbjer
    2019-10-25
    Vi ville flytta från Skåne och tillbaka till Bohuslän. Hittade en villa i Dingle som vi blev intresserade av. Anmälde oss till visning och blev där bemött av en mycket trevlig mäklare, Peter Cederbjer.
    Efter några turer med budgivning blev vi köpare till huset. Vi hade många och trevliga telefonsamtal med Peter fram till övertagandet. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Peter som mäklare! Och till råga på allt blev vi grannar på Violgatan i Dingle.
    2019-10-25
    har sålt ett hus i hällevadsholm
    jag kände Peter sen tidigare och allt har bra
    alla tider och hållt och jag är jättenöjd
    2019-10-23
    TYVÄRR KOMMER JAG ALDRIG ATT REKOMMENDERA VARKEN SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLING ELLER PETER CEDEBJER TILL NÅGON AV MINA VÄNNER - EVENTUELLT KANSKE TILL MINA OVÄNNER......
    Tråkigt att du upplever vårt arbete så negativt som du framställer det i text. Svensk Fastighetsförmedling och jag själv vill ändå önska er lycka till med ert nya boende. Samtidigt hoppas vi att er försäljning med ny mäklare gick enligt plan. Hls Peter Peter Cederbjer
    2019-10-23
    Lättsam o tydlig, tillgänglig och proffesionell.
    2019-09-15
    Vi har letat efter ett bra boende för oss under en längre tid och så äntligen hittade vi det vi sökt efter. Peter är en fantastisk person som är mycket lätt att ha att göra med. Han är hela tiden positiv och gör allt han kan för att hjälpa både säljare och köpare. Hans härliga dialekt och sätt att vara, hjälper säkert till att skapa den positiva känslan vi har fått. Vi kan verkligen rekommendera honom och tvekar inte för att anlita honom för en eventuell försäljning i framtiden.
    Lasse och Lena Eriksson
    2019-09-15
    Bra professionell arbete med önskat resultat.
    2019-09-08
    Kjøpt småbruk Munkedal.
    Megler pålitelig, entusiastisk, hyggelig og ansvarsbevisst.
    Svært godt fornøyd.
    Tack för de fina orden Knut! Hej hej Peter Peter Cederbjer
    2019-09-03
    Villa.

Vänlig, glad och med ett mycket trevligt bemötande. Kunnig på att bedöma relevant pris.
    Väldigt nöjda 👍😁.
    Hej på er! Tack för de fina orden! Det värmer alltid lite att få lite positivt till sig... Hls Peter Peter Cederbjer
    • Uddevalla
    2019-08-19
    Supertrevlig, lättsam att ha att göra med och lätt att nå. Tog sig tid för alla frågor och gav bra svar. En kul prick helt enkelt som förgyllde vårat husköp.
    Tack för de fina orden, det känns gott i hjärtat/ kram till er! Peter Cederbjer
    2019-07-01
    Han har förklarat som vi förstår honom att uppleva på detta sätt.....
    Och varit gjäta nöd med och han är under bara mäklare:) .....
  • Randi J
    2019-07-01
    Vi er kjempefornøyd med Peter som vår mekler ved salg av vårt sommerhus i Dingles skoger! Topp service og oppfølging. Kan absolutt anbefales!
  • Milla T
    2019-06-28
    Bra mäklare, med bra kunskap..
    Snabb på att svara på frågor osv, trevlig och proffesionell..
    2019-05-02
    Allt till belåtenhet och inget att klaga på :)
    Tack Kjell det var fint skrivet, önskar er stort lycka till med er fina nya fastighet. // Peter Peter Cederbjer
    2019-04-08
    Bara bra erfarenhet av Peter, tydlig och bra kommunikation både med oss och med spekulanterna. Om jag behöver mäklare i Munkedal igen kommer jag absolut använda Peter igen!
    2019-04-07
    Peter var strålande genom hela processen. Fantastisk kommunikation. Vi är väldigt nöjda!
    • Ödeborg
    2019-03-22
    Håller på att sälja min fastighet. Har blivit mycket väl bemött. Mäklaren har överträffat mina förväntningar. Han informerar så att man kan följa med i gången av försäljningen, han påminner, han ordnade visningen av bostaden suveränt. Han är den bästa mäklare som jag har mött. Vi hade en mäklare innan Peter som vi skippade. Vi har sålt ett hus förut och köpt två så litet erfarenhet har vi.
    • Stigen
    2018-12-30
    Vänligt bemötande och professionellt agerande.
    Med vänliga hälsningar
    Thomas Marklund
    2018-12-14
    Vi köpte bostad i Färgelanda och är väldigt nöjda med bemötandet och kunskapen hos mäklaren. Från start till mål var väldigt professionellt. Vi är supernöjda!
    2018-07-26
    Den absolut härligaste och trevligaste mäklare jag haft att göra med
  • Linnéa H
    skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2018-07-12
    Mycket snabb försäljning av vårt hus, precis som vi önskade. Peter vet vad han sysslar med och på det hela taget gick allt perfekt!
    2018-07-11
    Jag har köpt en bostad, ett hus.
    Jag har blivit bemött på ett bra sätt, mäklaren är
    trevlig, bra och enkel att ha att göra med, rak
    på sak, han kan sin sak och jag fick svar på saker
    som jag undra och frågat om, Tack.
    2017-11-08
    Tack! För ett trevligt bemötande och sammarbete. Ett bra arbete utfört på Friggvägen 20
  • Susan K
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2017-01-19
    Snabb, duktig o mycket positiv, o jag fick det jag önskade betalt för min stuga!
    2016-12-07
    Fantastiskt superbra kan inte bli bättre
    2016-09-05
    En mycket trevlig och tydlig mäklare