Peter Cederbjer
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-06 - 2020-05

Läs vad 24 Läs vad Peter Cederbjer

• Lars-Erik E köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-09-15

Färgelanda
    Vi har letat efter ett bra boende för oss under en längre tid och så äntligen hittade vi det vi sökt efter. Peter är en fantastisk person som är mycket lätt att ha att göra med. Han är hela tiden positiv och gör allt han kan för att hjälpa både säljare och köpare. Hans härliga dialekt och sätt att vara, hjälper säkert till att skapa den positiva känslan vi har fått. Vi kan verkligen rekommendera honom och tvekar inte för att anlita honom för en eventuell försäljning i framtiden.
    Lasse och Lena Eriksson Läs mer
  • Wilma F sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-09-15

Färgelanda
    Bra professionell arbete med önskat resultat. Läs mer
  • Knut B köpte sin bostad med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-09-08

Kjøpt småbruk Munkedal.
    Megler pålitelig, entusiastisk, hyggelig og ansvarsbevisst.
    Svært godt fornøyd. Läs mer
    2019-09-08 Peter C svarar Knut B
    Tack för de fina orden Knut!

Hej hej Peter
  • Dödsboet efter Artur Ingvar J sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-09-03

Hällevadsholm
    Villa.

Vänlig, glad och med ett mycket trevligt bemötande. Kunnig på att bedöma relevant pris.
    Väldigt nöjda 👍😁. Läs mer
    2019-09-03 Peter C svarar Dödsboet efter Artur Ingvar J
    Hej på er! Tack för de fina orden! Det värmer alltid lite att få lite positivt till sig... Hls Peter
  • Erica L köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-08-19

Uddevalla
    Supertrevlig, lättsam att ha att göra med och lätt att nå. Tog sig tid för alla frågor och gav bra svar. En kul prick helt enkelt som förgyllde vårat husköp. Läs mer
    2019-08-20 Peter C svarar Erica L
    Tack för de fina orden, det känns gott i hjärtat/ kram till er!
  • Arkhawan Q sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-07-01

Munkedal
    Han har förklarat som vi förstår honom att uppleva på detta sätt.....
    Och varit gjäta nöd med och han är under bara mäklare:) ..... Läs mer
  • Randi J
    Randi J sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-07-01

Dingle
    Vi er kjempefornøyd med Peter som vår mekler ved salg av vårt sommerhus i Dingles skoger! Topp service og oppfølging. Kan absolutt anbefales! Läs mer
  • Milla T
    Milla T köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-06-28

Färgelanda
    Bra mäklare, med bra kunskap..
    Snabb på att svara på frågor osv, trevlig och proffesionell.. Läs mer
  • Kjell L köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-05-02

Hedekas
    Allt till belåtenhet och inget att klaga på :) Läs mer
    2019-05-02 Peter C svarar Kjell L
    Tack Kjell det var fint skrivet, önskar er stort lycka till med er fina nya fastighet.
    // Peter
  • Jesper R sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

2019-04-08

Munkedal
    Bara bra erfarenhet av Peter, tydlig och bra kommunikation både med oss och med spekulanterna. Om jag behöver mäklare i Munkedal igen kommer jag absolut använda Peter igen! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Peter Cederbjer