Peter Cederbjer

Peter Cederbjer

Peter Cederbjer är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Peter Cederbjer har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Peter Cederbjer har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Cederbjer har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

74 omdömen om Peter Cederbjer

Sedan starten hos Reco 2018
Kurt Morgan S
Köpte sin stuga med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hedekas

Imøtekommende og vennlig. Kunne ønskes oss litt bedre informasjon, men har fortstått det slik at salg av bolig er veldig annerledes i Sverige enn i Norge.

Anne Mari T
Sålde sin stuga med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hedekas

Peter er en utrolig flink og hyggelig megler😊😊 har bare positivt å si om han😊

Malin A
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Ödeborg

Första intrycket av Peter är, positiv och glad. Engagerad i vad han gör. Välkomnar när man kommer. Förväntningarna va bra, en stor känsla av att det va ett hus för oss. Den bästa upplevelsen på länge. Bra bemötande, bra mäklare, allt va väldigt bra. Vi är nöjda!

Så KUL att du kände att allt gick bra! Stort tack// Peter

Cecilia W
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Dingle

Mycket proffsig i sitt jobb!! Glad och trevlig, fixar allt snabbt och effektivt. Återkopplar alltid i dom olika stegen i försäljningen, man känner sig verkligen uppdaterad angående försäljningen.

Svar från Peter Cederbjer

Dessa fina ord tar jag med mig så klart, stort tack till dig Cilla!

Eva S
Högsäter

Peter Cederbjer skötte försäljningen av Åsen Nolåsen 3 på ett utmärkt sätt. Vi reste från Tyskland för visningen och är tacksamma för hans sympatiska, vänliga och tillmötesgående sätt. Han var punktlig och tog god tid på sig. Visningen gick mycket bra tack vare mäklarens fantastiska husvisning. Han hanterade hela försäljningen mycket professionellt via e-post, vilket var en stor lättnad och hjälp för oss alla, särskilt från utlandet. Vi känner att vi är i mycket goda händer med Peter. Eva Schabel (Översatt med DeepL)

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er båda!

Reinhold K
Högsäter

Peter är en vänlig och öppen person. Han har en lösning på alla problem. Han är punktlig och har tid för arbete även på helger. Sammanfattningsvis skulle jag säga att jag gärna skulle arbeta med honom igen och gärna rekommenderar honom till andra.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er båda!

Margareta Z
Färgelanda

Peter var mycket lätt att samarbeta med. Vid första mötet redogjorde han för vad som gällde o vad det kostade.Sedan ordnade han snabbt besiktningsmän o fotograf. o det tog inte mycket mer än fjorton dagar innan huset låg ute.o var sålt Jag hade kanske önskat få lite mer för huset men i dessa tider tror jag inte det gått bättre med någon annan mäklare.Nu återstår överlåtelsen o hjälp med uträkningen av skatt men det går säkert lika bra.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete!

Jan M
Sålde sin bostad med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hällevadsholm

Mycket bra mäklare och bra att förklara sakerna på enkle sätt

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till dig för dina vänliga ord om mitt arbete!

Per E
Färgelanda

Bra. (Betyget på denna sida funkar inte - alla betyg är lika).

Tack Per för att du betygsätter mig, detta uppskattas// Ha det gott Peter

Mats J
Hedekas

Kunnig, seriös ärlig och uppriktig Till detta också humor och nära till skratt vilket gör att kontakten lättsam och otvungen utan avkall på professionalism.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er!