Hanna Ohlsson

Hanna Ohlsson

Hanna Ohlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

Hanna Ohlsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Hanna Ohlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Hanna Ohlsson har haft 2 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-04

3 omdömen om Hanna Ohlsson

Aye M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Centralt Läge

Tack vare Hanna sålde vi vår lägenhet till det pris vi förväntade oss. Hon var väldigt hjälpsam och sökte aktivt köpare medan vi tog ner annonser från hemförsäljningswebbplatsen. Hon är alltid tillgänglig och väldigt kunnig och bra på att förklara saker!

Svar från Hanna Ohlsson

Tusen tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning!

Mirela D
Bodafors

Mycket professionellt, utmärkt samarbete! Alla rekommendationer för Hanna Ohlsson.

Svar från Hanna Ohlsson

Tack så mycket för förtroendet och kul att ni är så nöjda!

Tomislav B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Centralt Läge

Bemötandet var superbra. Man fick svar på alla frågor man ställde. Jag fick all information om bostaden som mina förväntingar var. Mäklaren var super trevlig. Jag hade rekomenderat Hanna till alla som skulle vilja sälja sin bostad eller köpa nytt.

Svar från Hanna Ohlsson

Tack så mycket Tomislav! Stort lycka till med ditt nya hem.