Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

www.svenskfast.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Nässjö! Letar du efter bostad i Nässjö, Bråna, Boda, Isåsa, Träslända eller Gamlarp med omnejd? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Nässjö är en pålitlig och erfaren fastighetsmäklare i Nässjö. Svensk Fastighetsförmedling är den självklara partnern för dig som vill göra en riktigt bra...

48 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

Edwin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Nässjö

Daniel hade ett proffesionellt bemötande under hela köpprocessen och hade alltid snabba och tydliga svar på frågor. Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för trevligt bemötande Edwin och stort lycka till med ditt nya hem!

Stina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Nässjö

Daniel har ett fantastiskt bemötande där inga frågor känns dumma att ställa. En otroligt snabb och professionell försäljning där Daniel hade mitt fulla förtroende hela vägen. Jag rekommenderar starkt att välja Daniel som mäklare om man vill känna sig trygg och bli professionellt bemött i sin försäljning. 100/100 Cupcakes!

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Stina för förtroendet och för de fina orden. Jag önskar stort lycka till med din framtida bostad!

Anna Kayleigh B
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Flisby

Daniel är mycket trevlig, hjälpsam och generös med sin tid. Han ser alltid till att hans kunder är nöjda även efter köp/sälj och är tillgänglig nästan dygnet runt! Rekommenderar honom starkt.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

tusen tack anna och tveka inte på att höra av dig i framtiden vid några funderingar!

Aye M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Centralt Läge

Tack vare Hanna sålde vi vår lägenhet till det pris vi förväntade oss. Hon var väldigt hjälpsam och sökte aktivt köpare medan vi tog ner annonser från hemförsäljningswebbplatsen. Hon är alltid tillgänglig och väldigt kunnig och bra på att förklara saker!

Svar från Hanna Ohlsson

Tusen tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning!

Mirela D
Bodafors

Mycket professionellt, utmärkt samarbete! Alla rekommendationer för Hanna Ohlsson.

Svar från Hanna Ohlsson

Tack så mycket för förtroendet och kul att ni är så nöjda!

Tomislav B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Centralt Läge

Bemötandet var superbra. Man fick svar på alla frågor man ställde. Jag fick all information om bostaden som mina förväntingar var. Mäklaren var super trevlig. Jag hade rekomenderat Hanna till alla som skulle vilja sälja sin bostad eller köpa nytt.

Svar från Hanna Ohlsson

Tack så mycket Tomislav! Stort lycka till med ditt nya hem.

Karolina C
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Nässjö

Kunnig mäklare, lätt att få tag i vid eventuella frågor samt lyhörd för kundens önskemål. Mycket nöjda med försäljningen av vår bostad.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning!

Sofie J
Nässjö

Min erfarenhet är att han var väldigt kunnig, trevlig och jobbade effektivt. Det var lätt att kontakta honom och jag fick kontinuerlig uppdatering på händelseförloppen.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Kul att du uppskattade mitt nerlagda arbete! stort lycka till i din nya bostad!

Helena L
Skrev om Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

Trevlig, kunnig mäklare som gjorde en snabb och smidig försäljning enl våra önskemål 👌😃 //Helena Larsson

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack Helena och grattis till en lyckad försäljning!

Louise A
Nässjö

Otroligt påläst och trevlig. Mycket professionell. Supernöjda.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket för förtroendet och kul att ni är så nöjda!

Henrik S
Nässjö

Bra, snabbt med på noterna. Vi hade en strulig försäljning men Daniel anpassade sig snabbt och enkelt

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Henrik! Stort lycka till med ert nya hem.

Sofie J
Nässjö

Daniel var proffsig, kunnig, trevlig, jobbade snabbt och effektivt, tillgänglig/lätt att få tag på, lätt att kommunicera med.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Sofie och stort grattis till din nya bostad!

Martina C
Nässjö

Smidigt, snabbt och trevligt. Tack, Daniel!

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack Martina och stort grattis till er nya bostad!

Lucas E
Nässjö

Daniel är en fantastisk mäklare! Alltid tillgänglig och trevlig. Svarar utförligt och bra på alla frågor, och funderingar som kan dyka upp.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack Lucas och jag önskar ett stort lycka till med framtiden i ert nya hem!

Kerstin M
Nässjö

Mycket trevlig, förklarade bra vad som skulle hända. Hörde av sig kontinuerligt vid varje förändring. Förväntningarna vi hade hade har mäklaren genomfört över förväntan. En rolig upplevelse, med en proffsig mäklare.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för förtroendet, för alla goda möten och skratt Kerstin. Nöjet har varit på min sida.

Martin H
Nässjö

Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med! Fixade visning samt affär snabbt

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack själv Martin! Stort lycka till med ditt nya hem.

Josef A
Skrev om Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

En seriös mäklare som gick våra personliga behov och önskemål till mötes.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Josef och stort lycka till med er nya bostad!

Anna B
Bodafors

Kändes bra från första mötet. Väl bemött omhändertagande, kändes tryggt. Mycket hjälp och stöttning. Lätt att få tag i. Bara positiva känslor.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Känslan är densamma Anna! Tack för förtroendet och all lycka till med ditt nästa boende.

Sandra S
Bodafors

Trevlig, hjälpsam och lyhörd. Väldigt snabb på att återkomma när vi hade frågor och vi är mycket nöjda med hans hjälpsamhet och engagemang :)

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Kul att ni är så nöjda med mig! Jag önskar er stort lycka till med ert nya hem och med framtiden.

Niklas G
Forserum

Bra bemötande och väldig trevlig och svarar i telefon och är tillmötesgående utan krångel. Väldigt smidig att ha att göra med.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack och stort lycka till med er nya bostad i framtiden!

Joakim F
Forserum

Daniel va verkligen super bra! Lyssnade på vad jag ville ha och villka förväntningar jag hade, jobbade hårt för att uppnå målen och han fixade det galant, Väldigt trevlig och kunnig kille, topp betyg!

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för ett grymt samarbete Jocke, nöjet var på min sida!

David M
Nässjö

Daniel arbetade målmedvetet och ihärdigt. Det jag verkligen uppskattade var hur han hela tiden uppdaterad oss hur det gick och vad nästa steg skulle bli.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för förtroendet David! Kul att du uppskattade mitt arbetsätt och jag önskar all lycka till i framtiden.

Desmond L
Nässjö

Daniel gjorde det lilla extra. Han gjorde våran visning utanför normal arbetstid å likaså varit anträffbar för frågor. Han är tydlig och trevlig och gjorde hela processen enkel för oss.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack Desmond, det var ett sant nöje!

Karolina Å
Nässjö

Daniels professionalitet och arbetssätt överträffade alla våra förväntningar och han var 100% engagerad i vår affär. Försäljningen gick mycket smidigt och det var till största delen Daniels förtjänst. Han fanns hela tiden till hands som bollplank och gav oss goda råd och ärliga svar. Vi kan varmt rekommendera Daniel.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack Karolina för förtroendet och stort lycka till i framtiden med ert nästa boende!

Katrin E
Bodafors

Daniel var mycket engagerad och kunnig. Vägledde mej genom hela försäljningen o höll mej underrättad om visningarna och återkopplade snabbt när något förändrats. Han kändes genuint intresserad och var mycket lyhörd för mina tankar, värderingar och behov , blev lika glad som jag när rätt köpare dök upp. Skulle varmt rekommendera honom till vänner som ska sälja sina hus.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för allt Katrin och stort lycka till i framtiden med ditt nästa boende. Det var en ära att få vara en del av din försäljning.

Carin Ö
Nässjö

Daniel är en otroligt seriös och smidig mäklare. Han har guidat försäljningen på ett mycket proffesionellt,& samtidigt personligt vis. Stort hänsynstagande och inlyssnande,för min process kring försäljningen. När jag väl var riktigt redo,var han väl förberedd kring den sk aktiva matchningen. Vilket gjorde affären smidig,& icke utdragen.(som jag fasat för). Skötte även kontakten med Anticimex smidigt… Vänlig,trygg och kunnig. Känns SÅ bra att få ett fint avslut och kunna känna att jag nu lämnar huset på bästa vis,pga...

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för förtroendet Carin, det var ett sant nöje!

Bengt Vilhelm L
Forserum

Daniel har lotsat mej igenom hela försäljningsprocessen på ett mycket professionellt sätt. Han har varit noga med information och återkoppling vilket har varit en trygghet för mej. Om jag behöver en mäklare i framtiden är det Daniel jag kommer att kontakta.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för ett gott samarbete och jag önskar stort lycka till i framtiden.

Evelina J
Nässjö

Toppen första upplevelse av att köpa hus!

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Stort grattis till ert första hus Evelina och lycka till!

Sam R
Flisby

Trevlig mäklare som kan sin sak. Daniel gjorde att hela processen av husköpet kändes enkelt.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket sam! Lycka till med din nya bostad.

Berit B
Flisby

Mycket trevlig och tillmötesgående, duktig och kunnig inte rädd för extra arbete. En toppen mäklare

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för förtroendet och tack för ett gott samarbete Berit!

Anette P
Flisby

Mycket bra personligt bemötande och regelbunden återkoppling. Vi är mycket nöjda och det blev en superbra försäljning.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för allt gott samarbete Anette!

Jonas A
Sålde sin bostad med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Nässjö

Det viktigaste för mig att hela tiden få återkoppling på frågor och funderingar speciellt i en husaffär. Och det har Daniel skött utmärkt. Jag vet även att han har många projekt igång men ändå behållt lugnet och det känns inte som en i mängden utan man har fått svar på alla frågor och funderingar snabbt och smidigt.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för gott samarbete Jonas, det var ett sant nöje!

Maj Ingeborg K
Nässjö

Daniel har ett stort engagemang och är saklig, noggrann, pålitlig, och förstående. Lämnar snabbt information och återkoppling och alltid med ett trevligt bemötande.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för gott samarbete och tack för orden!

Magnus W
Stockaryd

Trevligt bemötande och proffesionell.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack själv Magnus, det var ett sant nöje!

Mikael A
Nässjö

Daniel har under hela processen bemött oss på ett trevligt och proffesionellt sätt, han har kommunicerat på alla sätt man kan förvänta sig vid en husförsäljning. Vi träffade alla mäklarkontor i Nässjö och Daniel var den vi träffade sist av alla så han hade pressen på sig utan att veta om det men han levererade mer än väl så en timma efter mötet fick han besked om att vi valde honom som mäklare och det ångrar vi inte, rekommenderar Daniel alla dagar i veckan.//Micke

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för förtroendet Micke, kul att just jag hade vad ni sökte hos en mäklare!

Ola S
Stockaryd

Jättebra bemötande och service från Daniel och mycket bra och tydligt förmedlingsarbete av honom.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket för förtroendet och samarbetet Ola!

Christian M
Nässjö

Det klickade med Daniel från dag 1. Oerhört seriös och målmedveten. Han vill det bästa både för säljare och köpare.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Klicket var ömsesidigt! Tack för förtroendet och lycka till med ert nästa boende.

Petra R
Nässjö

Daniel är en professionell mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Vid vårt första möte beskrev han tydligt alla delar som en husförsäljning innebär och hur man lyckas med den. Såklart hade vi höga förväntningar på försäljningen. Min uppfattning är att det blev ett lyckat och realistiskt köp för både oss som säljare och för köparna. Jag ger bästa betyget till Daniel.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Petra för förtroendet! Det var ett rent nöje att jobba tilsammans med er, jag önskar all lycka med ert nästa boende!

André R
Nässjö

Daniel är trevlig,rak,lyhörd snabb på bollen och har varit till mycket stor hjälp i både köp av bostad samt våran pågående försäljning. Kommer rekommendera honom till hela min umgängeskrets vid ett eventuellt köp/sälj av fastighet.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Stort tack André för de vackra orden och samarbetet!

Christer A
Nässjö

Vi fick bra hjälp och stöd hela vägen från första kontakt till avtalsskrivning. Daniel agerade professionellt i alla steg. Försäljningen gick smidigt och ganska snabbt. Jag vill rekommendera andra att anlita Daniel vid husförsäljning.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Stort tack för förtroendet och det var ett sant nöje att jobba med er!

Hanna O
Nässjö

Förtroendeingivande mäklare som ger sitt yttersta hela vägen genom försäljningen.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Stort tack för förtroendet och jag önskar all lycka till med ert nästa boende!

Viktor S
Nässjö

Mycket trevlig och bra bemötande. Som förstagångsköpare kände vi stort förtroende och glädje. Det var väldigt snabba puckar och beslut som skulle tas men det kändes ändå som att Mäklaren lyckades få alla inblandade att känna sig samlade och bekväma.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack Viktor för de fina orden och jag är glad att jag fick vara en del av processen i ert fastighetsförvärv, jag önskar er stort lycka till med ert nya hem!

Marie A
Nässjö

Vi är jättenöjda med Daniel och hur han har hanterat vår husförsäljning. Han har varit tydlig och var bra på att återkoppla och lätt att få tag på. Daniel passar verkligen på sitt jobb.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Ett sant nöje att samarbeta med er Marie, stort tack och lycka till med ert nya boende.

John F
Nässjö

Daniel har ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Redan från första kontakt märkte vi att han var väldigt serviceinriktad och hjälpsam. Genom hela vår köpprocess (inför visning till köpekontrakt) har han varit tydlig, snabb på svar och återkopplat bra. Vi kan verkligen rekommendera Daniel som mäklare! Mvh, Rebecka & John

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för orden och stort grattis till ert nya hem!

Rebecka E

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för de fina orden och stort grattis till ert nya hem!

Susanne Helena A
Nässjö

Han är påläst, inger förtroende och är mycket drivande i processes och får det att hända.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Stort tack för förtroendet och de fina orden Helena!

Siv Doris Margareta G
Bodafors

En otroligt snabb effektiv och skickligmäklare med otrolig känsla för service gentemot mig som kund. Han har är mkt lyhörd, inlyssnande och duktig på att tillvarata mina intressen som kund. Vi hade dåliga förutsättningar med orenoverat o ostädat men ändå klarade mäklaren detta på. Någon vecka. Var glada ni har honom anställd jos er. Jag som kund är supernöjd . Tack

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket för de vackra orden och för förtroendet!

Catarina A
Bodafors

Trevlig, hjälpsam och ett stor engagemang.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket, jag önskar er all lycka med den nya fastigheten!