Daniel Ah-King
Registrerad mäklare sedan 2020-02-13
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 8 Läs vad Daniel Ah-King

• Jörgen P sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-07-09

4:a
    Maria
    Jag sålde min 4:a vid Södra station. Daniel lotsade mig igenom processen på bästa möjliga sätt. Han är proffsig och inkännande, aktiv och drivande utan att vara jobbig. Daniel har också varit en bra samtalspartner, som har givit mig kloka råd i de beslut jag behövde fatta. Jag fick hjälp med de kontakter jag behövde för att lösa allt det praktiska. Så sammantaget blev detta en mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Jack B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-06-07

Köpte en bostad på Södermalm, och Daniel skötte processen galant Läs mer
    Daniel A gillar detta
  • Marie Lenita N köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-05-26

1.5:a
    Katarina
    Köpte en 1:a på Söder och blev mycket bra bemött, mäklaren var närvarande och aktiv i processen. Läs mer
    2020-05-26 Daniel A svarar Marie Lenita N
    Stort tack för fin rekommendation Lenita! Hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet! :)
  • Sofie N sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-05-21

1.5:a
    Katarina
    Rekommenderar Daniel alla dagar! Daniel är lyhörd, tillmötesgående, tillgänglig, lättsam -precis de egenskaper man vill ha hos en mäklare! Jag är mkt nöjd med Daniels insats! Läs mer
    2020-05-24 Daniel A svarar Sofie N
    Stort tack för den fina rekommendationen Sofie! Var ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att ni hittar något nytt ni kommer att trivas i snart! :)
  • Elisabet Josefin S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-04-21

3:a
    Högalid
    Vi har sålt en lägenhet på 80 kvm i Stockholms innerstad. Mäklaren bemötte oss på ett professionellt och lyhört sätt. Det kändes prestigelöst och lätt att prata med Daniel. Han svarade snabbt på frågor och gav stöd och support. Sammantaget en positiv upplevelse! Läs mer
    2020-04-22 Daniel A svarar Elisabet Josefin S
    Stort tack för rekommendationen Elisabeth! Glad att jag kunde vara till så stor hjälp för er i era bostadsaffärer. Är övertygad om att ni kommer att trivas superbra i ert nya boende!
    Daniel A gillar detta
  • Kevin Michael R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-04-20

2:a
    Södermannagatan 21,
    33squ/m 2 rum med kök

Daniel provided all the information I needed regarding the apartment and allowed me to view the property three times. Daniel understands that buying your first apartment can be stressful and he didn’t add any extra stress during the bidding stage which was extremely helpful. Very professional. Läs mer
    2020-04-20 Daniel A svarar Kevin Michael R
    Many thanks Kevin! The pleasure was all mine :) Hope you will enjoy your new apartment!
    Daniel A gillar detta
  • Per Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-04-20

3:a
    Högalid
    Professionellt men ändå personligt bemötande. Gjorde sig tillgänglig och var stöttande i både sälj- och köpprocess. Snabb respons på frågor. Lätt att kommunicera med och trygg i sitt yrke. Läs mer
    2020-04-20 Daniel A svarar Per Johan S
    Stort tack för det fina betyget Per! Har varit ett nöje att få stötta er i era bostadsaffärer. Fortsatt lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
    Daniel A gillar detta
  • Fredrika F sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-04-19

2:a
    Sofia
    Daniel sålde min lägenhet snabbt och skickligt! Läs mer
    2020-04-19 Daniel A svarar Fredrika F
    Stort tack Fredrika! Var ett rent nöje att hjälpa dig i din bostadsaffär. Lycka till i ditt nya boende nu!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander