Daniel Ah-King

Daniel Ah-King

Daniel Ah-King är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Daniel Ah-King har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Daniel Ah-King har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.7. Daniel Ah-King har haft 10 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

25 omdömen om Daniel Ah-King

Sedan starten hos Reco 2020
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • Stockholm
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.

Förväntningarna vi hade uppfylldes.

Snabba och tydliga svar på div frågor vi hade.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trodde aldrig att det gick att få så fin hjälp som jag har fått av Daniel.
    Hela hans personlighet framstår så gedigen och pålitlig. Stort förtroende skapas genast.
    Sedan är Daniel artig, tervlig, humoristisk, pedagogisk och inkännande.
    Önskar honom all lycka till i sitt fortsatta yrkesutövande,
    Daniel kommer att få mer erfatenhet av sitt jobb, men arbeta på kundbemötande behöver han inte. Där är han redan i topp.
    Vänligen Helena Bogsten
  • Dan L
    2022-06-23 Verifierad kund
    Daniel var kunnig. lyhörd och serviceinriktad i kontakten kring bostadsförmedlingen. Vi fick snabba svar på våra frågor och responsen var snabb, vilket är viktigt vid den här typen av affärer. Vi är nöjda med vår upplevelse och Daniels service.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande på rak nivå.
    Under vår resa fram t försäljning hände väldigt mkt på marknaden o därför blev det slutgiltiga priset lägre än förväntat. Men det var skäl som ingen rår över.
    Jag var inte delaktig i försäljningen, då vår bror var Daniels kontaktperson. Men vad jag förstår var allting bra.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Genomgående bra och trevligt bemötande samt diskussioner inför försäljningen. Tydliga ideer både vad gäller annonsen som prisstrategi föll ut väl. Att avyttra ett dödsbo är sällan förknippat med något positivt, men Daniel underlättade hela processen för oss på ett utmärkt sätt.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Var förberedd och förklarade vid uppdragsförhandlingen. Gjorde en bra annons. Var hjälpsam vid förberelserna inför visningen. Var noggrann vid kontraktsskrivningen. Effektiv och tillmötesgående.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • Högalid
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, lugn och förtroendeingivande.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Great attitude and contract finalization went very smoothly.
    • Södermalm
    2020-10-08 Verifierad kund
    Daniel har sålt min etta på Södermalm och han lotsade mig smidigt och skickligt genom försäljningsprocessen. Han är lyhörd, engagerad och målmedveten och såg på ett kreativt sätt hur lägenhetens planlösning kan förbättras, vilket fick betydelse för försäljningen. Daniel är dessutom lätt att samarbeta med och har ett hjärta av guld samtidigt som han är klok. Jag fick goda råd, han svarade snabbt på mina frågor och uppdaterade mig kontinuerligt. Jag är nöjd med försäljningen som skedde redan efter en förhandsvisning och jag tycker att Daniel är en utmärkt mäklare som jag kan rekommendera varmt.
    2020-10-05 Verifierad kund
    Köpt en fyra i Hammarby Sjöstad. Vi har varit mycket nöjda med bemötandet.