Daniel Ah-King

Daniel Ah-King

Daniel Ah-King är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Daniel Ah-King har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Daniel Ah-King har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Ah-King har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

35 omdömen om Daniel Ah-King

Sedan starten hos Reco 2020
Marcus B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Stockholm

Vi blev från en första träff med Daniel mycket väl mottagna där jag upplevde att han var väl förberedd för objektet och visningen i sin helhet. Han visade stort intresse för mig och min sambos situation vilken förenklade vår process i att ta beslut om att köpa lägenheten i Sjöstaden. Jag tycker att Daniel var mottaglig och såg alltid till att möjlighet till att ta dialog fanns - oavsett tidpunkt eller veckodag. Detta var viktigt för oss eftersom vi på så sätt fick mer tid till att resonera på egen kammare. Det var...

Jianning L

Daniel is very easy to communicate with and has been making things very clear and fast. I would recommend Daniel to anyone who is going to buy or sell a home!

Stuart B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Maria

Daniel was brilliant! He worked tirelessly to make my sale a success and showed great professionalism at every step. He was knowledeable and reliable. Highly recommended!

Maid D
Sofia

Fantastisk mäklare. Lyhörd, professionell, kunnig och en bra säljare.

Svar från Daniel Ah-King

Stort tack för förtroendet och fint omdöme Maid. Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din bostadsförsäljning! :)

Ulrika A
Södermalm

Daniel bemötte oss som säljare på ett kunnigt, erfaret och professionellt sätt, vi kände att han hela tiden höll oss uppdaterade och informerade. Daniels kunskap om marknadsläget och hans förväntade försäljnings pris stämde väl med vad slutförsäljningen landade på så vi kände oss trygga under hela processen.

Svar från Daniel Ah-King

Stort tack Ulrika för förtroendet och det fina omdömet. Är så glad över att fått hjälpa er och att ni är så nöjda med mitt arbete! :)

Frank-Johan L
Södermalm

Bra och tydlig kommunikation. Gjorde processen smidig från visning till budgivning och kontraktsskrivning.

Svar från Daniel Ah-King

Stort tack för fint omdöme Frank. Jag är övertygad om att ni kommer att stormtrivas i ert nya fina hem! :)

Adam S
Maria

Trevlig, snabb och flexibel. Allt fungerade bra utan krångel.

Svar från Daniel Ah-King

Stort tack för fint omdöme Adam och hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Varmt välkomna till fantastiska Södermalm! :)

Ola B
Maria

Trevlig, inlyssnande och professionell.

Svar från Daniel Ah-King

Stort tack för det fina omdömet och förtroendet Ola! :)

Roger G
Katarina

Proffesionellt bemötande där Daniel var väldigt tillmötesgående och trevlig. Detta var vårt första lägenhetsköp med han fick oss att känna oss trygga och förklarade hur vi skulle gå till väga. Vi är absolut nöjda.

Svar från Daniel Ah-King

Stort tack för det fina omdömet Roger och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem! :)

Jenny B
Stockholm

Daniel jobbar effektivt och är väldigt snabb på återkoppling. Jag kände verkligen att han var engagerad och tillmötesgående i hela processen.