Mido Salkic

Mido Salkic

Mido Salkic är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Mido Salkic har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Mido Salkic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Mido Salkic har haft 2 försäljningar sen 2022-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-04 - 2022-04

Läs vad 6 Läs vad Mido Salkic

• köpte sitt hus med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mido är en genuint engagerad mäklare som under hela affären hållt oss uppdaterade och gjort sitt yttersta för att alla parter ska vara nöjda. Vi har efter intensivt letande haft kontakt med många mäklare och Mido var den som verkligen kunde leverera. Vi kan varmt rekommendera honom och kommer absolut kontakta honom vid nästa bostadsaffär i framtiden. Toppbetyg!
    Tack Emma för superfint omdöme! Så kul att ha hjälpt er i denna affär! Ni kommer stortrivas i nya huset, det är jag mer än övertygad om! :) Mido Salkic
    2022-04-27 Verifierad kund
    Så kul att vi lyckades få till den här affären och riktigt kul att få hjälpa er hitta erat nya drömboende! :) Tack för det fina omdömet! Glöm inte att bjuda in mig när ni ska grilla i sommar! :) Mido Salkic
  • sålde sitt hus med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag kan inte annat än att säga.. VILKEN SERVICE!

Från dag ett så har Mido hjälpt mig genom hela försäljningprocessen. Enklare kan det inte bli. När jag gick in i tankarna att sälja huset så var det med en förväntan om att det skulle bli en tidskrävande process som krävde min (obefintliga) tid, men Mido har skött ALLT och gjort detta till en smärtfri resa med ett lyckligt slut. Det enda dåliga i det hela är att jag snart inte bor i mitt älskade hus längre. Men det var väl kanske det som var syftet:) Tack än en gång Mido för en rekordsnabb försäljning.
    Stort stort tack Andreas för det kanonfina omdömet och för förtroendet! :) Mido Salkic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Mido ödslade ingen tid utan jobbade snabbt med att kontakta de personer som behövdes för att sälja lägenheten. Visningar och kontakt med köpare sköttes på ett väldigt bra och professionellt sätt.
    Mido har varit enkel och lätt att ha o göra med, rekommenderas!
    Tack Ludvig! Supertrevligt bemötande från eran sidan också! Inte långt kvar tills ni får tillträde till nya lägenheten nu 😍! Mido Salkic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-04-21 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, förklarade bra för mig som köper för första gången osv.
    Jag vet inte vad för förväntningar jag hade eftersom det var första gången. Men väldigt trevlig
    Tack Tuva för det fina omdömet! Det var kul att jag kunde hjälpa dig med ditt första bostadsköp! En riktigt fin lägenhet att ha som sin första! Stort grattis 🎉 Mido Salkic
    2022-04-21 Verifierad kund
    Mycket proffsig, effektiv och flexibel mäklare med god personlig kontakt. Framåt och hjälpsam under hela processen ☺️
    Tack så mycket för det jättefina omdömet Cerise :) Mido Salkic