Svenska Alarm Gruppen AB

3.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Svenska Alarm Gruppen AB

• 2019-12-08

Liliana V skrev om Svenska Alarm Gruppen AB
    Först var jag missnöjd med servicen men sedan bemötte de mig proffsigt. Nu är jag nöjd. Läs mer
  • 2019-02-19

Rebecca B skrev om Svenska Alarm Gruppen AB
    Riktigt oseriöst företag!
    Säljaren ljög i vårt samtal. Jag var EXTREMT tydlig med vad vi önskade då vi skulle byta från ett annat larmbolag till detta.
    Säljaren gjorde klart för oss muntligt att det skulle bli så vi önskade. (Det skriftliga avtalet var ganska luddigt, därför bad jag om förtydligande muntligt, där han berättade för oss att appen var helt kostnadsfri och det gick utmärkt att använda den utan att vara uppkopplad till larmtjänst.

Mannen ringde även upp samma säljare för att dubbelkolla detta innan vi signerade avtal, och säljaren bekräftade återigen.

Teknikern som kom var fruktansvärt okunnig och kunde inte svara på en enda fråga. Skylten hon satte upp var var sprucken i alla kanter, det tog henne 5 timmar att installera huvudenheten, medan min sambo gick runt i huset och själv satte upp resterande enheter, annars hade hon väl varit här hela natten.

Nu 3 veckor senare dök det upp en faktura på 1500kr som kommer årsvis, för appen - den de lovade att vi skulle kunna använda gratis.

Kundservice menar idag att den inte alls är gratis.

Hoppas på att kunna reklamera detta då heller inte larmet fungerar särskilt bra.
    Kameran ger helt fel färger och det går inte alltid att koppla på larmet. Läs mer
    Liliana V gillar detta
  • Jonas K

2018-09-19

Jonas K skrev om Svenska Alarm Gruppen AB
    Bästa larmet! Kostnadseffektivt och professionellt bemötande ifrån säljare. När vi hade frågor kring larmets funktion löste deras support det smidigt och enkelt. Läs mer
    Magnus O gillar detta