Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Svenska Bostadsfonden 2 AB

Svenska Bostadsfonden 2 AB

Birger Jarlsgatan 41A, 111 45 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Svenska Bostadsfonden 2 AB:

Box 6088, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 1 kund tycker om Svenska Bostadsfonden 2 AB

• Nisse K
    Nisse K skrev om Svenska Bostadsfonden 2 AB
    Svenska Bostadsfonden hyr ut ett större antal lägenheter på Eriksgatan 10-34 i Huskvarna. Jag har bott på detta område och efter att jag flyttat har jag kontakt med flera hyresgäster som fortfarande bor kvar på området. Jag vill ge alla som funderar på att hyra en lägenhet här en varning. Detta pga

* Lägenheterna är mycket lyhörda. Du hör när grannen går omkring ovanpå, du hör grannens musik om man spelar lite högre osv.

* Lägenheterna är mycket kalla och dragiga på vintern. Området är byggt för många tiotals år sedan och sen dess har inga fönster bytts eller annat gjorts för att höja temperaturen inomhus.

* Bostadsområdet är stökigt med en viss "gettokänsla" där man sällan eller aldrig får en lugn stund när man under sommarhalvåret vill sitta på sin balkong. Fullt av gapiga ungar och bilar som kör ut och in på området.

* Lägenheterna är omoderna och det är svårt att få någon renovering, bolaget sparar. Trapphus, källarutrymmen är nedslitna med flagnad färg, ofräscht och smutsigt.

* Hyrorna motsvarar definitivt inte boendestandard utan ligger minst en tusenlapp för högt i förhållande till ovanstående.

Flytta inte i här!

Birger Jarlsgatan 41A, 111 45 Stockholm