Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Svenska PostkodLotteriet

Svenska PostkodLotteriet

Klarabergsviadukten 63, 111 64 Stockholm — Visa karta

Svenska PostkodLotteriet samlar in pengar till välgörenhet och stödjer flera av Sveriges viktigaste aktörer inom miljö, hälsa och mänskliga rättigheter. Lotteriets vision är att bidra till en bättre värld för människor, djur och miljö.
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 2 kunder tycker om Svenska PostkodLotteriet

• Parviz M
    Parviz M skrev om Svenska PostkodLotteriet
    Blev lurad på en shopping galleria av en kille som jobbade åt Postkodlotteriet och tecknade ett avtal med dem. De debiterade 165 SEk varje månad med autogiro och hade inte ngn aning om det tills en dag jag märkte det på mitt internetbankkonto. Ringde genast och önskade avsluta min prenumeration.
    Nu har det pågått 3 månader efter uppsägning dock fortfarande ser att blir debiterad varje månad. Ringer igen nu och önskar en förklaring till det men självklart kan de inte se min uppsägning på systemet. Är det så lätt att suga pengar från folk? Det går inte ens säga upp sig, vilken skämt!
  • olle b
    olle b skrev om Svenska PostkodLotteriet
    skickar enorma mängder skräppost till mej som jag INTE beställt!

de har en funktion på deras hemsida där man kan avbeställa skräpposten men den fungerar inte, så man måste ringa till deras kundservice och vänta i telefon för att berätta att man inte vill ha deras skräppost JAG INTE ENS BESTÄLLT.

allmän bojkott föreslås!

Klarabergsviadukten 63, 111 64 Stockholm