Svenska PostkodLotteriet

Svenska PostkodLotteriet

Ring 0771-22 55 22 www.postkodlotteriet.se
1.0

Svenska PostkodLotteriet samlar in pengar till välgörenhet och stödjer flera av Sveriges viktigaste aktörer inom miljö, hälsa och mänskliga rättigheter. Lotteriets vision är att bidra till en bättre värld för människor, djur och miljö.

4 omdömen om Svenska PostkodLotteriet

THOMAS E
Skrev om Svenska PostkodLotteriet

Invandrarkillar som ringer oss pensionärer på telefon om och om igen. Fy fan vilket äckligt företag.

Petter B
Skrev om Svenska PostkodLotteriet

De ringer en eller två gånger om dagen trots att jag anmält numret till NIX, och de vägrar ta bort mig från deras lista. Väldigt oseriöst företag.

Parviz M
Skrev om Svenska PostkodLotteriet

Blev lurad på en shopping galleria av en kille som jobbade åt Postkodlotteriet och tecknade ett avtal med dem. De debiterade 165 SEk varje månad med autogiro och hade inte ngn aning om det tills en dag jag märkte det på mitt internetbankkonto. Ringde genast och önskade avsluta min prenumeration. Nu har det pågått 3 månader efter uppsägning dock fortfarande ser att blir debiterad varje månad. Ringer igen nu och önskar en förklaring till det men självklart kan de inte se min uppsägning på systemet. Är det så lätt att suga pengar från folk? Det går inte ens säga upp sig, vilken skämt!

olle b
Skrev om Svenska PostkodLotteriet

skickar enorma mängder skräppost till mej som jag INTE beställt! de har en funktion på deras hemsida där man kan avbeställa skräpposten men den fungerar inte, så man måste ringa till deras kundservice och vänta i telefon för att berätta att man inte vill ha deras skräppost JAG INTE ENS BESTÄLLT. allmän bojkott föreslås!