Lokaldelen i Sverige Försäljning AB

1.8

4 omdömen om Lokaldelen i Sverige Försäljning AB

Ronja B
Skrev om Lokaldelen i Sverige Försäljning AB

Jag råkade ut för samma sak som Felix B och har nu bestridit fakturan och dessutom polisanmält. Dock fick jag ett inkassokrav idag och har ingen aning om hur jag ska göra. Jag ska självklart bestrida även det men jag vet inte om jag själv ska föreslå förlikning eller om jag ska vänta och "hoppas" att dom gör det, känns som att det skulle bli dyrare med en rättegång än att betala räkningen. Vill dock inte betala till sånna här bluffar. Någon som har lite tips så maila gärna mig. ronjabergqvist@hotmail.com

Kent F
Skrev om Lokaldelen i Sverige Försäljning AB

NEJ! Rekommenderas EJ Flera säljare ringer och säljer samma sak och till ett svindyrt pris.

Mattias F
Skrev om Lokaldelen i Sverige Försäljning AB

Jag har dålig erfarenhet från tidigare, så när de ringde sade jag ifrån tämligen bestämt hur jag vill ha det. Som svar fick jag ett mail där de strukturerat punktvis besvarade mina frågor precis som jag hade ställt dem. Bravo! Vid ett senare tillfälle hade jag en mindre anmärkning, som jag framförde via telefon. Hans självkritik var betydligt kraftigare än mina egna synpunkter, ny pluspoäng. Förutsatt tydliga besked steg för steg kan man samarbeta både bra och länge med Lokaldelen, rekommenderas varmt!

Felix B
Skrev om Lokaldelen i Sverige Försäljning AB

Annonsskojare! Deras säljare kontaktar dig angående ditt införande. Se till att du tydligt tackar nej och att du inte vill köpa något införande. De ksickar dig annars ett korrektur som de senare hävdar är ett ordererkännande. Sedan påstår de att du beställt en annons även fast du aldrig gjort det. Riktiga annonsskojare, passa dig!

Kent F gillar detta