Falkenbergs Begravningsbyrå

Falkenbergs Begravningsbyrå

www.falkenbergsbegravningsbyra.se
  • BadgeThreeYears
Ring 0346-840 00 Dela

Välkommen till Falkenbergs Begravningsbyrå! På Sandgatan 16 i Falkenberg hittar du Falkenbergs Begravningsbyrå. När en anhörig går bort så är det många tankar som snurrar och man känner sorg för den bortgångna. Då kan det vara bra att får hjälp med sådant som en begravning. Tjänster: Planera begravning, blommor, kistor, urnor,...

138 omdömen om Falkenbergs Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2021

Jan-Ove B
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi fick ett bra intryck av firman och de skötte allt till belåtenhet

Rigmor H
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Från första samtalet har jag blivit väldigt bra och trevligt bemött. De har varit till stor hjälp med allt som behövde göras för att begravningen skulle bli så bra som jag ville och begravningen blev över förväntan. Verklig proffsig personal.

Thomas Perman C/o Fredrik P
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi i familjen Perman är väldigt imponerade av hur fint och professionellt ni på Falkenbergs Begravningsbyrå sköt om allt iom vår älskade fru och mammas begravning.

Monica J
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Trevligt och professionellt bemötande. Våra förväntningar var att få hjälp med alla praktiska detaljer i samband med vår mammas begravning och Falkenbergs Begravningsbyrå levde väl upp till våra förväntningar genom att hantera detta fint och professionellt.

Lennart Å
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Kunniga med ett mycket bra bemötande

Susanne H
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Har fått vänligt och proffesionellt bemötande i en svår stund. Trots ändringar i sista minuten så var det aldrig något besvär.

Marianne P
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi blev väldigt fint bemötta av Ann-Helen när vi skulle ha hjälp med vår mammas begravning! Fick den hjälp o stöd vi behövde, tack🙏🌷

Karl Mikael L
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vänligt och proffsigt bemötande. De känner av bra vad kunden vill ha och vi känner oss trygga med deras kunskap. De levde absolut upp till våra förväntningar och vi vill tacka för att allt blev så fint.

Per M
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Väl och proffsigt omhändertagande och bemötande och problemlösningsinriktat förhållningssätt. Bra jobbat! Tack! Minuspost är priset.. blev väldigt dyrt! Uppskattar dock öppenheten kring priset. Kommer rekommendera er framledes, men även informera om prisnivån MVH per Mattsson

Clas G
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Jag tog själv kontakt vid dödsfallet. Begravningsbyrån ordnade med allt och förklarade på ett tydligt sätt vad som skulle ske. Bokade ett möte på byrån någon dag senare där vi togs emot i lugn och ro. Där vi gick igenom de olika alternativen med annonser, kista, begravningen etc. Har stort förtroende för dem och visste att de skulle ge oss den bästa servicen. Mycket bra och trevligt bemötande. Fick bra hjälp och förslag inför begravningen. De gick igenom allt och förklarade tydligt vad som skulle ske. Kan varmt rekommendera Falkenbergs Begravningsbyrå.

Rebecca L
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Magnus Paul tog hand om pappas begravning. Han var oerhört lyhörd och tillmötesgående och vårt avslut blev så vackert det kan bli. Rekommenderar varmt.

Jenny A
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Mkt lyhört, ödmjukt och professionellt bemötande. Tusen tack!

Kjell E
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Bra bemötande och väldigt hjälpsamma. Vi är väldigt nöjda.

Agneta J
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Mycket bra, trevligt bemött. Mina förväntningar uppfylldes av begravningsbyrån

Martti P
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Allt gick som planerat,Falkenbergs Begravningsbyrå gjorde allting utmärkt

Anneli A
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Jättebra service, mycket trevligt bemötande, mycket bra information om allt. Vi kände oss så väl omhändertagna i en så svår och utlämnande situation för vår familj. Jättefin begravning, blev precis som vi ville ha den. Mycket inkännande och lyssnade verkligen på våra önskemål om minnesstund, musik, blommor, foto m.m. Ann-Helen var helt fantastisk och vi rekommenderar er till alla i samma situation. Mvh Anneli

Hanna C
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi är väldigt nöjda och tacksamma över eran hjälp. Kunde inte gått till på ett bättre vis. Från transport till begravning. Tack speciellt till Adam Claesson för ett fint och pedagogiskt bemötande.

Inger S
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Blev bra och professionellt mött och allt genomfördes till belåtenhet. Falkenbergs begravningsbyrå skötte allt i samband med min makes begravning

Kajsa W
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt, och kände en stor lyhördhet i bemötandet. Kan inte säja att vi hade några tydliga förväntningar mer än att det skulle bli bra. Vi tycker att vi blev vägledda och lotsade på ett sätt som gjorde att vi har ett mycket fint minne av både hur begravningen formades, och hur den sedan blev i sitt utförande.

Ulrika B
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Trevligt bemötande från början till slut. Vi fick hjälp och stöd i alla beslut. Kan verkligen rekommendera dem.

Eva B
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Bra bemötande och trevliga och proffsiga

Gisela L
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och stöd .

Nathalie H
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Stöttade och hjälpte oss när vår pappa hastigt gick bort

Nuria B
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Fantastisk service. Vänligt bemötande. Mycket effektiv och samtidigt medkännande personal. Rekommenderar varmt Falkenbergs Begravningsbyrå!

Göran K
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vänligt bemötande. Fick hjälp med allt som rörde begravningen på ett bra sätt. Tack.

Johanna C
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

En fantastisk byrå som ger ett fint bemötande i en vår stund!

Dan P
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berit K
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Trevligt välkomnande. Blev rekommenderad Fbg begravningsbyrå av vän Jag köpte en begravning .Är mycket nöjd.

Elisabeth J
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Synnerligen vänligt och proffsigt bemötande. Alla frågor besvarades och fler saker som jag inte kände till togs omhand. Massor av hjälp fick jag, goda råd inför begravning och tiden efter den. Väldigt bra.

Johan R
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Bra mottagande, god tillgänglighet till hjälp. Mycket professionellt bemötande.

Maja R
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Väldigt nöjd med bemötandet vi fått av Adam på Falkenbergs begravningsbyrå. Kunde inte önskat annat i denna svåra stund.

Britta R
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

I en otroligt tung och sorgsen period för mig/oss var Adam på Falkenbergs begravningsbyrå ett ovärderligt stöd i allt det praktiska. Han var närvarande i precis rätt tillfällen och ordnade allt så fint. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen och i alla frågor.

Konstantin G
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi fick ett väldigt bra mottagande och kände ganska omgående att vi valt rätt. Att få denna medmänskliga hjälp var för oss ovärderlig. Att också engagera sig på det sätt man gjorde betydde massor. Vi var och är oerhört nöjda med samarbetet med denna byrå.

Annette L
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi blev väl bemötta då min far gått bort och vi behövde hjälp med begravning och minnesstund. Begravningsbyrån levde upp till förväntningarna på alla plan, både med praktisk information och genomförande.

Pia B
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Ett varmt bemötande av professionella medmänniskor.

Sven-Anders S
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Bara positivt. Bra bemötande. Mycket fint minnes album.

Lena K
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Mycket trevlig och empatisk representant. Tog sig tid. Hela upplevelsen var positiv trots anledningen till besöket.

Fredrik A
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Väl omhändertagna från början till slut Vi tackar så mycket för detta.

Mona C
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Eftersom vi var väl förberedda på vilka beslut som skulle tas var det ett mycket bra möte. Vi fick goda råd av Ann-Helene där vi var tveksamma. Allt funkade som det skulle. Har varit med om möten vid andra tillfällen som har dragit ut på tiden. Då skulle jag vilja rekommendera begravningsentreprenören att vara lite mer driven så att man tar sig igenom de beslut som ska tas inom rimlig tid.

Eva D
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Trevligt bemötande och bra hjälp.

Eva C
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Ett mycket vänligt bemötande och ett proffsigt utfört arbete. Snabb återkoppling via Mail och telefon. De har skött allt kring min mammas begravning och jag kan bara säga att jag är så nöjd med deras arbete.

Håkan W
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Ett engagerat, respektfullt, kompetent och trevligt bemötande. Jag kan rekommendera denna Begravningsbyrå

Christer J
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Allt var bra finns inget att klaga på. Proffsigt bemötande.

Helene B
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Jag skulle begrava min far. Blev väldigt vänligt bemött, de var lyhörda för mina behov och väldigt stöttande i allt. Fanns alltid där för att svara på frågor och gjorde det där lilla extra. I en svår tid kunde upplevelsen inte varit bättre. Högsta betyg!

Susanne L
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Respektfullt bemötande. Mycket tillmötesgående. Inget negativt.

Helene I
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Ett proffsigt och personligt bemötande. Allt fungerade som vi tänkte oss. Vi är verkligen nöjda med pappas begravning.

Kristina L

Engagerade, trevliga, förstående

Ann Å
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Vi fick den hjälp vi behövde på ett professionellt och ödmjukt sätt

Ethel P
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Det var från början till slut ett professionellt jobb Ann Helen gjorde, oj vilket jobb hon utförde lugnt och metodiskt, det var en lättnad att ha henne som hjälp. Det var lugnet runt hela sorgearbetet. Det gick på något vis lättare att sörja och lugnet befann sig där. Ett stort TACK

Håkan R
Skrev om Falkenbergs Begravningsbyrå

Perfekt bemötande och hjälpsamma på alla sätt!