Swederent Holding AB

1.0

4 omdömen om Swederent Holding AB

___
Skrev om Swederent Holding AB

STOR VARNING! De lurar inte bara deras kunder, utan även deras anställda, fel lön betalas ut flera gånger, när man slutar får man inte sin sista lön. Var i kontakt med arbetsförmedlingen som sa att de har fått in flera klagomål från föredetta anställda på detta företag! Akta dig för detta oseriösa företag!

Ulrika B
Skrev om Swederent Holding AB

Nanny - vi har blivit grundlurade av detta företag. Vunnit i rätten men då sätter de bolaget i konkurs och startar ett nytt. Kan vi komma i kontakt med dig på något sätt?

nanny
Skrev om Swederent Holding AB

Har anlitat dem för renovering och de har gjort ett riktigt skitjobb som andra hantverkare nu fixar till och de hantverkarn har varit hos minst fyra andra och städat upp efter den här firmans hantverkare så det är en riktig skitfirma som inte heller vill ta på sig att betala för de fel de gjort utan låter kunden eller firman som anlitats stå för kostnaderna. Den firman som är hos mig nu har ännu inte fått betalt för de första ställlena de varit på och städat upp åt Swedrent.

Objobb O
Skrev om Swederent Holding AB

Var försiktiga i era kontakter med detta företag, man vet aldrig vad Swederent har i bakfickan. Ett företag som byte projekt lika ofta som somliga byter skjorta, har sålt allt från AmericanExpress,IKANOBanken, The PhoneHouse, Tele2, OptimalTelecom mm.

nanny gillar detta