Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Södertälje Swedish Moving

Swedish Moving

Erikshällsgatan 40, 151 46 Södertälje — Visa karta

4.2 i betyg av av 181 omdömen
Swedish Moving är ett snabbt växande företag inom flytt och städbranschen. Vi hjälper till med allt mellan flytt, flyttstäd, kontorsstäd och fönsterputs och jobbar framför allt i Södertälje och Stockholm, men vid behov gör vi även längre sträckor inom Sverige och till och med Europa.

Hos oss kan du lita på att du får ett seriöst företag! Vi har alla tillstånd och försäkringar som branschen kräver och arbetar alltid för att våra kunder ska känna sig så trygga som möjligt. Kontakta oss per telefon eller mail om du är intresserad av en offert från en flyttfirma med bra priser!
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 181 kunder tycker om Swedish Moving

• 2019-04-24

Annette G skrev om Swedish Moving
    Total katastrof som det visat sig!
    Fick först ett kanon erbjudande på både flytt och flyttstäd. Kollade in referenser och begärde papper och allt såg bra ut. Ett piano skulle flyttas men det var inga problem - flyttgubbarna hade erfarenhet och bärsele för pianoflytt.
    1) När gänget anlände på överenskommen tid och inspekterade det som skulle flyttas kom första reaktionen på pianot: det visste de inget om. Jag visade bekräftelsen och därpå kallades in förstärkning då killarna på plats varken hade utrustning eller erfarenhet av pianoflytt.
    2) Allt flöt på bra tills det kom till pianot. Ca 6 killar hjälptes åt nen trots det skedde skador på både trapphuset och pianot.
    3) När lasset skulle iväg till det nya huset visade det sig att flyttbilen bara hade plats för 2 personer men dom var 3! Jag fick själv trycka in en kille i min överfulla bil!
    4) Inflyttningen skedde inte heller helt utan skador: golvet repades rejält då man bara puttade saker framför sig.
    5) Hade märkt upp lådorna och rummen så att allt skulle bäras in på sin bestämda plats. Problemet var bara att bara 1 av 3 förstod svenska...
    6) När det kom till betalningen skulle jag få rabatt vid kontantbetalningen. Det hade killen heller ingen koll på och fick ringa sin chef som föreslog en summa som inte motsvarade helt rabatten (till min nackdel). Orkade inte tjafsa efter en lång dag och gick med på det men då hade killen inte tillräckligt med växel så det blev ännu mindre för mig!
    7) Fick heller inget kvitto på mottagen betalning utan enbart en leveransbekräftelse som jag la märke till senare när jag fick en faktura samt hot om inkasso från swedish moving!!! Fakturan var dock från en helt annan kund!!!! Fick sedan MIN faktura. De nöjde sig sen dock med påskriven leveransbekräftelse (föraren hade flera veckor senare uppenbarligen inte redovisat mottagna kontanter?)
    8) Fick tjafsa mycket länge för att gå skadorna på trapphuset, golvet samt pianot åtgärdade (vilket gjordes bra ändå...). Fick själv ringa runt och boka.
    9) Flyttstädningen då? Det fanns en garanti och jag gjorde en besiktning ca 12 tim senare och gav upp brister. När jag åkte förbi 1 vecka senare var bristerna fortfarande inte åtgärdade men när jag ringde så sa man att städning utfördes igen dagen därpå. Jag städade själv upp det som inte blev bra...
    Kan EJ rekommenderas. Dålig ledning som inte verkar ha koll på sitt företag. Läs mer
  • 2019-04-24

Bengt Torbjörn L skrev om Swedish Moving
    Anlitade denna firma för flytt och magasinering, facit efter detta är en kudde till soffa fattas, efter tel. samtal fick vi denna till oss efter ca. 2 veckor, trasig lampskärm som limmats hjälpligt, och dessvärre en sprucken marmorskiva till en byrå som också limmats ihop med synbara sprickor som resultat. Vi vill ha en ny skiva och hänvisade till deras försäkring, och var beredda på att betala en självrisk för det. Firman struntade fullständigt i vårt förslag och kom med häpnadsveckande undanflykter.
    Det är omöjligt för oss att rekommendera Swedish Moving Läs mer
  • Judit C

2019-02-23

Judit C skrev om Swedish Moving
    Vi beställde flytt med Swedish Moving genom att fylla i frågeformulären på nätet. Svaret kom snabbt. Vi jämförde offerten med andra flyttbolag och tyckte att Swedish Movings bud var det bästa för oss. Vi hade några frågor angående flytten och de var väldigt hjälpsamma att besvara våra frågor. Flyttdagen gick otroligt smidigt. De var hjälpsamma och trevliga. Vi är väldigt tacksamma för den utmärkta servicen. Läs mer
  • Rolf W

2019-02-12

Rolf W skrev om Swedish Moving
    En del möbler blev "risp"skadade av någonting vass i transporten, samt grannens staket blev skadat. Det fixa dem snabbt och möblerna valde jag att inte klaga på. Några mindre skador på vårt nya hem i form av repor på dörren och en spräckt tröskel. Flyttkillarna var snabba och jobbade hårt, Endast arbetsledaren kunde svenska. Våran kartongplanering och märkning föll direkt då allt packades in hur som helst, totalt 180 flyttkartonger. Jag är trotts dessa fadäser helt nöjd med flyttdelen.

Mindre nöjd blev vi av våra två bostadsrätter som flyttstädas av dem. De gjorde snabbt en komplett omstämning av båda lägenheterna. De vi anmärkte på var slarvigt städade fönster, smutts på lister och bakom element samt fläckar kvar på golvet. Hjulspåren fanns fortfarande kvar efter deras säckkärra som de körde möbler och kartonger med. Golvet i hallen var med andra ord fortfarande inte avtorkat.

Rolf Wallander, Västerhaninge Läs mer
  • 2019-02-11

Robin Johansson skrev om Swedish Moving
    Fruktansvärt oseriöst företag! De må vara billiga men när något blir fel/går sönder så är detta företag inte roliga att handskas med!
    Jag anlitade detta företag i början av Mars 2018 och har fortfarande inte blivit kvitt företaget.
    Jag tänker inte gå ordagrant in i vad som hänt, för det är så extremt mycket och texten kommer bli lång ändå.
    Men jag kan säga så här, det hela började med att under flyttens gång så tog flyttpersonalen sönder underdelen av en byrå, vilket de försöka mörka och laga med några egna skruvar utan min vetskap (såg inte alls bra ut).
    Efter många veckors samtal och onödigt tjafsande med Swedish Moving så gick de tillslut med på att laga byrån (Vilket kändes bra, men de erkände aldrig att det var de som hade tagit sönder byrån).

Flera veckor sedan var byrån äntligen lagad och den skulle levereras hem till mig igen. In i bostaden kommer 4 storvuxna män som pratar dålig svenska och nästan påtvingar mig att skriva under att byrån är lagad och att den ser fin ut (vilket inte var fallet, lagningen var inte bra utförd). Jag hade familjen hemma och kände ett stort obehag av att ha dessa män i min bostad så jag skrev tyvärr under att byrån var lagad och såg bra ut.
    När männen äntlligen lämnat min bostad så försöker jag få kontakt med Swedish Moving och berätta om min händelse, att jag kände mig påtvingad till att skriva under att byrån såg bra ut och att jag inte alls tyckte att lagning blev bra (för nu hade även lådorna på byrån blivit helt snea och de går knappt att öppna). Men nu slutade Swedish Moving helt och hållet svara på mina meddelanden. Varken på telefon eller på mail så svarade dem.

Så det slutade med att jag tog kontakt med Allmäna reklamationsnämnden (ARN). Jag berättade allt som hänt, jag skickade över min och Swedish Movings mailkonversation samt bilder på byrån. ARN tog i sin tur kontakt med Swedish Moving och efter många månaders granskning och medling mellan mig och Swedish Moving så ansåg ARN att jag hade rätt i fallet och att Swedish Moving var skyldiga mig 2000 kr för den dåliga reperationen av byrån.
    Jag tänkte att äntligen är allt detta över, men nej!
    För nu börjar Swedish Moving att LJUGA FÖR ARN, de påstår att en av deras anställde har varit hemma hos mig och betalat mig 2000kr för den dåligt reparerade byrån men att de inte finns något kvitto på det hela. (Och anledningen till att det inte finns något kvitto på det hela är ju för att Swedish Moving inte har betalat mig några 2000 kr. För hade Swedish Moving varit en seriös firma så hade vi haft ett kvitto på det hela.)

ARN har inte köpt Swedish Movings påstående om att de ska ha betalat mig några 2000 kr, för ARN vill ha något form av bevis på det hela, exempelvis ett kvitto.
    Så ARN:s slutgiltiga besked i hela den här tvisten blev att de rekomenderar Swedish Moving att betala mig 2000 kr.
    Swedish Moving vägrar och de svarar fortfarande inte på mina mail. Så vill jag vinna denna tvist så måste jag ta det hela vidare till domstol.

Bli inte förvånade ifall Swedish Moving så smånigom kommer dyka upp på hemsidan RÅD&RÖN, hemsidan där bland annat de företag som inte följer ARN:s rekomendationer hamnar. Läs mer
  • Monica P

2019-02-02

Monica P skrev om Swedish Moving
    Extremt bra =) Jag flyttade från Östersund- Strängnäs och flyttbilen kom i exakt tid och snabbt gick det och inget gnäll på flyttkillarna, starka trevliga killar. Mina tunga möbler upp för 3 trappor, beundransvärt =) Tack snälla och om jag flyttar igen så kommer jag absolut anlita Swedish Moving =) / Monica Läs mer
  • 2019-01-16

Aygul D skrev om Swedish Moving
    Mkt, trevliga killar allt gick utmärkt bra kommer lätt att anlita dem i fortsättningen och kan gott rekommendera Swedish moving 👍 Läs mer
  • 2018-12-17

Linda K skrev om Swedish Moving
    Flytt och flyttstädning av en trerummare. Väldigt proffsiga och trevliga och snabba 👍🏼 Allt flöt på som det skulle under dagen och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • KRISTINA K

2018-12-06

Verifierad kundrelation
    KRISTINA K skrev om Swedish Moving
    Fruktansvärt oseriöst företag. En flyttstädning enligt deras kriterier innebär att de sopar av golvet ingenting annat. Vid klagomål blir du ignorerad. Vill du slippa stress och obehag så ska du välja en annan firma! Här blir du bara lurad Läs mer
  • 2018-11-26

Per H skrev om Swedish Moving
    Jag flyttade ca 50 m2 med flera tunga möbler och 30 boklådor.
    De var hjälpsamma med råd och kom ganska punktligt.
    Flytten sköttes effektivt utan skador.
    Betalade kontant mot kvitto men utlovad faktura i mail kom aldrig.
    Jag är mycket nöjd.
    Per Läs mer
  • Lorena S

2018-10-25

Lorena S skrev om Swedish Moving
    Extremt oseriöst företag! Betalade räkningen i mars, trots det skickade de mig till Kronofogden! I augusti hade de fortfarande inte dragit tillbaka trots full betalning. Kontaktade företaget och skickade kopia på betalningen varvid de lovade att dra tillbaka från Kronofogden. Istället fick jag en betalningsanmärkning med Kronofogden knackandes på min dörr i tid och otid. Fruktansvärt obehagligt! Nu kan jag inte handla med faktura eller något då jag felaktigt fått en anmärkning. Kronofogden har fått kopia på betalning och konversationen med denna Torbjörn där han lovar att dra tillbaka ärendet. Kronofogden skickade ärendet till tingsrätten då företaget vägrar att dra tillbaka trots full betalning och löfte om att dra tillbaka. Skulle inte rekommendera detta oseriösa företag! Risken är att du felaktigt får dras med betalningsanmärkning i flera månader och Kronofogden jagandes efter dig! Läs mer
    2018-11-21 Torbjörn K svarar Lorena S
    Hej Lorena
    Detta stämmer inte riktigt. Vi kunde inte se att betalningen var gjord och skickade påminelse först.
    Eftersom vi inte fick svar så gick dessvärre fakturan till sist till kronofogden och det är omöjligt att ta bort en anmärkning på kronofogden.
    Därför är det väldigt viktigt att man svarar om en betalning kommit på villovägar och vi skickar alltid våra fakturor både per mail och per email.
  • 2018-10-08

Maria B skrev om Swedish Moving
    Hade bokat en flytt mellan magasin och lägenhet. Det fungerade jättebra och smidigt. Redan vid bokningen snabba svar på alla frågor. Flyttkillarna var serviceinriktade, till exempel höll de kontakt per telefon när trafiken gjorde dem några minuter försenade. Kan rekommendera Swedish Moving! Läs mer

Siv Margaretha T skrev om Swedish Moving
    Lite sena
    Snabblastade.
    Mycket rökpausar.
    Måste tänka Läs mer

Bodil A skrev om Swedish Moving
    Flytt o flyttstädning o är nöjd med tjänsterna o med trevligt bemötande
    Hälsn Bodil Aldervall Läs mer

Ann-Chatrine L skrev om Swedish Moving
    Bra flyttföretag. Proffsigt bemötande. Effektiva utförare. Läs mer
  • 2018-10-06

Anette L skrev om Swedish Moving
    Bra flytt mycket tålamod från grabbarna eftersom det vid ett byte är extra krångligt. Läs mer

Rickard A skrev om Swedish Moving
    Vi hade packhjälp, flytthjälp från Stockholm till Borlänge. De kom på utsatt tid, var snabba och effektiva. Packade hela vårt radhus på ett par timmar och körde upp allt till Dalarna. Vid fyra på eftermiddagen stod de redo utanför huset för att packa upp.

Trevlig bemötande! Några skavanker på bord och stol en trasig kaktus som de packat i kartong men annars var allt intakt! Rekommenderas. Läs mer

Lillemor R skrev om Swedish Moving
    Vi hade begärt flytt och flyttstäd .Allt fungerade utmärkt med snabba killar men ändå försiktiga om möblemanget.Städningen var perfekt utförd Allting flöt på väldigt bra och priset var bra.Nöjda med allt.Rekommenderas Läs mer

Annita J skrev om Swedish Moving
    Tog lite tid, men dom var trevliga och hjälpsamma. Kan rekommendera dom till andra Läs mer
  • Roffe P

2018-10-05

Roffe P skrev om Swedish Moving
    Trevlig personal, både flyttkillar och städpersonal, som inte var rädd för att arbeta, kan varmt rekommendera dem 👍 Läs mer
  • 2018-08-10

Dan T skrev om Swedish Moving
    Duktiga o trevliga flyttkillar. Bra pris. Struligt vid bokning med ändringar som ej meddelades. Städpersonal som kom 1,5 timme sent.
    Prisvärt. Läs mer

Anders L skrev om Swedish Moving
    Flyttjänst. Mycket bra service och trevlig personal. Läs mer
  • 2018-07-21

Lars-Göran J skrev om Swedish Moving
    Flyttning från en stad till en annan. vi har bara gott att säga om
    flyttning och städning efter. Alla har varit mycket hjälpsamma
    och otroligt proffsiga. Dom problem som uppstod löstes
    utan ansträngning och med ett glatt humör.
    Våra förväntningar uppfylldes. Vi kan varmt rekommendera
    deras kunskaper och utförande. Läs mer
  • Jan-Erik A

2018-07-21

Jan-Erik A skrev om Swedish Moving
    Köpte flytt från Finland till Sverige. Blev bra bemött av företaget som skickade grundlig dokumentation. Personalen, flyttkillarna, var inte så språkkunniga och lite nonchalanta, så vi fick reda upp lite fnurror på tråden under vägen. Men slutresultatet var en snabb och bra flytt i tidtabell, eller till och med lite före den. Skulle anlita dem igen. Läs mer

Grimur M skrev om Swedish Moving
    Punktliga, lyhörda och prisvärd med tanke på att vi flyttade från fjärde våningen utan hiss. Läs mer

Heber M skrev om Swedish Moving
    Jag bokade flytthjälp och allting gick väldigt bra. Väldigt trevliga flyttgubbar. Läs mer
  • Ted C

2018-07-20

Ted C skrev om Swedish Moving
    Jag beställde en flyttransport till ett annat nordiskt land. Fick ett mycket trevligt bemötande via telefon och mejl med Torbjörn som verkligen fick mig som kund att känna mig trygg. På flyttdagen fungerade allt perfekt. Flyttkillarna var mycket skickliga och trevliga. Alla "problem" löstes proffsigt. Det gick snabbt och effektivt utan att vara stressigt och slarvigt utfört. Allt bohag inklusive krukväxter anlände och bars in utan en skråma! Hela tiden kände man att man som kund var viktig och att de verkligen ville utföra ett bra jobb på alla sätt. Och till ett bra pris dessutom!
    Jag är supernöjd! Läs mer

Jude T skrev om Swedish Moving
    Proffs på det de gör. Mycket pålitlig. Bästa flyttfirma utan tvekan! Läs mer
  • 2018-07-19

Andreas K skrev om Swedish Moving
    Bokat flytt och städ.
    På flyttdatum ringde fel flyttbil och skulle köra bohag till fel adress, sen dök rätt flyttbil upp och gjorde ett bra jobb.
    Vid bokad städning kom inte städarna,
    Företaget svarade inte i telefon och när de ringde upp hade de massor av bortförklaringar.
    Som tur var fick vi snabbt tag i cronkleven som gjorde jobbet istället. Läs mer
    2018-07-20 Torbjörn K svarar Andreas K
    Hej Andreas.

Vi tycker att ni bedömt oss lite hårt. På kvittensen för flyttningen skrev ni "Perfect job". Beklagar att vi var sena till städningnen då något gått fel i vår planering och vi erbjöd oss att skicka en städbil senare på dagen vilket ni avböjde. Då lyckades vi ordna en bil som skulle komma omgående men ni avböjde detta ocskå.

Med vänlig hälsning, Swedish Moving AB
  • 2018-07-19

Mattias A skrev om Swedish Moving
    En bra och väldigt prisvärd flyttfirman, trevliga killar som bar våra saker upp och ner i värmen . Flyttade från Märsta till Norrköping allt gick som planerat vi är väldigt nöjda kan varmt rekommendera Swedish Moving . Läs mer
  • Mark W

2018-07-19

Mark W skrev om Swedish Moving
    Company made no mention of their 3-hour minimum policy when booking over the phone for a simple 20 minute job. Deceptive practice. Läs mer
    2018-07-19 Torbjörn K svarar Mark W
    Hi Mark,

As we spoke on the phone the 3 hour minimum policy is clearly written in both our offer and booking confirmation as well as on our website. We never do a job without customer confirmation and you replied that all details in our booking confirmation was correct including the 3h minimum charge.As a customer you also have a responsibility to check booking details before confirming.

Regards Torbjörn
  • 2018-06-30

Anna E skrev om Swedish Moving
    Jätte bra killar som hjälpte oss att flytta, de kom i tid och var trevliga, kompetenta, snabba, lyhörda, varsamma och till ett bra fast pris. Vi valde 3 killar och stor bil, allt fick plats i ett lass. Läs mer
  • James D

2018-06-20

James D skrev om Swedish Moving
    Kind, polite guys who are extremely skilled and effective at their work. Very good rates and no problems. Moved us from Norway to Sweden. Highest possible recommendation. Thank you! Läs mer
  • 2018-05-31

Kjell J skrev om Swedish Moving
    Flytt möblemang till magasin.
    Mycket bra.
    Allt OK.
    Punktliga Läs mer
  • Seija H

2018-05-29

Seija H skrev om Swedish Moving
    Duktiga killar! En hel del språksvårigheter, men resultatet blev bra. Läs mer

David O skrev om Swedish Moving
    Köpte packning, flytt och städ.
    Jobbade kanonbra och packade fint och säkert. Enda negativa att de helst ville ha betalt svart. I övrigt mycket nöjd. Läs mer

Maria S skrev om Swedish Moving
    Jag fick hjälp med min flytt till annan stad. Flyttkillarna va försiktiga med möbler och övriga saker och dom kom i tid. Dom var trevliga och snälla. Det var aldrig några problem. Jag är mycket nöjd med Swedish moving, fick snabbt svar via mail på mina frågor innan flytten och fick ett mycket bra pris. Läs mer

Örjan S skrev om Swedish Moving
    Hejsan.
    Jag har köpt flyttstäd samt flytthjälp. Mycket nöjd med båda delarna. Personalen arbetade snabbt och försiktigt, (ingen förstört) Personalen var väldigt lyhörda om förslagen var kartongerna skulle placeras. Städningen var helt godkännd, snabbt och noggrant. All personal var vänliga och trevliga.
    Summa MYCKET nöjd. Läs mer
  • Mats E

2018-04-29

Verifierad kundrelation
    Mats E skrev om Swedish Moving
    Jag avråder från att använda Swedish moving!

Vi använde Swedish moving för packning och flyttning den 10 april. Inget fel med själva transporten dock. Personalen kunde inte svenska och engelskan var inte speciellt bra, men vi lyckades i alla fall kommunicera genom att visa med gester och engelska.

När vi packade upp saknades några småsaker av obetydligt värde och några glas hade gått sönder. De tog betalt för 120 kartonger. I verkligheten blev det 92 kartonger. Vi stod inte innanför dörren och räknade varenda kartong de bar in, vi litade helt enkelt på Swedish moving.

Vår flytt blev alltså 840 kr dyrare än vad offerten sade. Företaget informerades om antalet kartonger redan den 15 april. Fick till svar ”Återkommer ang kartongerna”. Vilket företaget inte gjorde. Efter en påminnelse från oss att de skulle hämta kartongerna, så fick vi bara ett datum. Vi påminde även om antalet kartonger muntligen (för de som hämtade kartongerna) och via e-post samma dag som hämtningen skede, den 28 april.

De hänvisar till sitt kvittenssystem angående antalet kartonger för att det inte ska bli fel. Men ändå blir det fel och jag som kund drabbas! Så använder ni detta företag, så var med under hela packningen, åk bakom lastbilen och sedan räkna varenda kartong de bär in. Läs mer
    2018-04-29 Torbjörn K svarar Mats E
    Hej Mats,

Vi har hundratals kunder med kartonger ute samtidigt. Därför måste vi ha ett skriftligt system med kartonger, betalning etc. Kund är skyldig att kontrollera antalet. Ni betalade kontant för dessa på plats och signerade för antalet.

Det är inte rätt att ni skyller på oss när ni betalat och signerat.

Med vänlig hälsning, Swedish Moving
    2018-04-30 Mats E svarar Torbjörn K
    Nu har Swedish Moving AB kompenserat oss för kartongerna och det andra. Första kommentaren blev fockus på det negativa. Jag tycker att personalen som packade och transporterade var trevliga och hade gott bemötande, det kom inte med i första delen.

Om det skulle gå, så hade jag idag ändrat från två till fyra bollar.

Efter detta så vill jag kunna rekommendera Swedish Moving AB.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Rebecka T

2018-04-10

Rebecka T skrev om Swedish Moving
    Vi har använd swe moving vid två flyttar i år och vi är super nöjda!
    Torbjörn är super att ha och göra med vid planering och flyttgubbarna effektiva och försiktiga.
    Även om det var trafikstockning, snöstorm, 10minus och hissstrul va det aldrig något gnäll!
    Rekommenderas!! Läs mer
  • khaled k

2018-03-05

khaled k skrev om Swedish Moving
    väldigt trevliga o snälla killar, rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-02-15

Marzena M skrev om Swedish Moving
    Mycket nöjd .Kom i tid och jobbade väldigt bra .Varmt rekomenderas !!!! Läs mer
  • Lorena A

2018-02-13

Lorena A skrev om Swedish Moving
    Väldigt nöjd med vår flytt och vårt flyttstäd. Kvick, flexibel och mycket trevlig personal. Läs mer
  • Andreas L

2018-01-29

Andreas L skrev om Swedish Moving
    Det gick så smidigt, jättenöjd. Läs mer
  • 2018-01-22

nabil s skrev om Swedish Moving
    Im so satisfied with www.Swedishmoving.se !

Price and service and quality...10 stars for you :) Läs mer
  • 2018-01-12

Borislav P skrev om Swedish Moving
    Jag beställde flytt på kort varsel, ca 2 veckor. Allt fungerade perfekt, från början till slut. Punktliga, snabba och samtidigt försiktiga, hjälpsamma och trevliga. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-01-04

Ulf P skrev om Swedish Moving
    Swedish Moving skötte vår flytt hem till Sverige efter några år utomlands. Allt fungerade perfekt och jag kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2018-01-01

Maj-Len H skrev om Swedish Moving
    Supernöjd med flyttfirman,killarna jobbade hårt med att flytta våra prylar från Södertälje till Nyköping. ...Kunde inte ha gått bättre! Rekommenderar verkligen,både prismässigt och hur effektivt dom skötte flytten. 10+ åt er! Läs mer
  • Björn A

2017-12-28

Björn A skrev om Swedish Moving
    Pålitliga och prisvärda.Rekommenderas varmt. Läs mer
Bergsbrunna Tegelbruk 23, 75756, UPPSALA