Syninge Kursgård

Syninge Kursgård

Ring 0175-603 04 www.syningekonferens.se

Syninge kursgård är en konferensanläggning vackert beläget i natursköna Roslagen 1,5 mil söder om Norrtälje. Vi har plats för 60 deltagare och erbjuder inkvartering för 42 personer i 34 enkelrum och fyra dubbelrum. Anläggningen har trådlöst internet och erbjuder generösa ytor för samtal, arbete eller avkoppling. Vi är 50 % kravmärkta...

339 omdömen om Syninge Kursgård

Jacob C
Skrev om Syninge Kursgård

Vi var där för att n mindre konferens och vi är mycket nöjda med besöket! Mycket proffsigt skött, väldigt god mat och samtidigt prisvärt.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Susanne W
Skrev om Syninge Kursgård

Alltid bra service och fantastisk mat, vi kommer gärna tillbaka!

Helene G
Skrev om Syninge Kursgård

Professionellt och vänligt bemötande från de ansvariga från första samtalet. God mat, rent och snyggt och hemtrevligt.

Pernilla A
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket funktionella lokaler i vacker omgivning. Personalen är professionell och personlig! Maten är fantastiskt! Återkommer gärna!

Heléne N
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket trevlig kursgård med enkla och fräscha rum. Maten och servicen var fantastisk och de konferensytor vi hyrde var också mycket bra och funktionella. Hit återvänder vi gärna med vår kör!

Tack för dem fina orden Välkomna åter /åsa

Anita H
Skrev om Syninge Kursgård

Vi köpte ett helg-evenemang Lö kl. 10.00 till Sö kl. 15.00. Helpension, övernattning och konferens lokal för ca. 30 personer. Det var en tränings- och utvecklingshelg för vår kör. Vi hade stora förväntningar eftersom vi fått flera rekommendationer från andra körer som haft sina körinternat på Syninge. Vi hade speciellt fått höra om den fantastiska maten! Vi är mycket nöjda, trevligt bemötande, välkomnande, hjälpsamma, fantastisk mat!!! Allt gick smidigt och lätt på plats. Frågor besvarades och fixades direkt. Rekommenderar varmt! En toppenhelg! Alla nöjda och glada!

Per W
Skrev om Syninge Kursgård

Jag var inte med..............................................................

Jens S
Skrev om Syninge Kursgård

Uppstartsdagarna för personalen med övernattning blev mycket lyckade! Fint bemötande, fräscht och rent. Dålig akustik i konferenslokalen som gjorde det svårt att lyssna länge på föreläsning. Lite mer dämpning vore bra. 5 stjärnor till maten som verkligen var fantastisk!

Tack för det! Vi tar åt oss ang akustiken. Välkomna åter /Åsa

Karolina H
Skrev om Syninge Kursgård

Jag bodde på Syninge kursgård under en femdagarskurs. Det var helt fantastiskt! Personalen var trevlig och välkomnande, rummen var fina och miljön var så avkopplande och lugnande. Jag rekommendera verkligen detta ställe!

Katarina E
Skrev om Syninge Kursgård

Jag gick en kurs i Mindful Selfcompassion på Syninge kursgård. Helt fantastisk miljö. Underbar mat och väldigt trevlig personal.

Ann W
Skrev om Syninge Kursgård

Vi blev bra bemötta, god mat och bra service på alla sätt. Det man skulle kunna fixa är ljuddämpande i stora möteslokalen då det var väldigt lyhört och blev som rundgång om man hade fler än 1 grupp åt gången samt satt man full sal och en stod framme och pratade högt inför alla så nästan ekade det i lokalen.

Tack för det! Det ska vi ta åt oss Välkomna åter /åsa

Annika B
Skrev om Syninge Kursgård

Bra mottagande och serviceinriktad personal. Mat och fika mycket bra kvalitet. Bra ställe för uppstartsdagar för mindre och medelstora grupper

Hoda Jabbari B
Skrev om Syninge Kursgård

Syninge Kursgård är en plats jag återkommer till ofta. Det beror på flera faktorer: 1. Personalen som arbetar där. 2. Den underbara maten som smakar och inspirerar. 3. Naturen och omgivningen, 4. Man får en känsla av att vara omringad av kärlek. Kan varmt rekommendera för företag, privatpersoner och andra som vill komma bort en stund från vardagsstressen och bli omhuldad. Det är just därför som jag vill hålla retreats där. VD/grundare till HJ Mind AB, Hoda J. Brännerud

Hannah K
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket fin miljö, trevlig personal och god mat!

Zekiye G
Skrev om Syninge Kursgård

Vi var en grupp på 24 personer på Syninge Kursgård 11-12 maj och inte en enda av oss hade något negativt att säga om vistelsen. Tvärtom var vi alla mycket nöjda. Syninge Kursgård är genuin med sitt hemtrevliga koncept. God hemlagad mat, trevlig personal med proffsig bemötande och rena lokaler och rum. Vi kommer återkomma dit ;) Mvh Zekiye Güler Thompson Kommunal sektion Stockholm mitt

Tack för det! Alltid lika trevligt att ha er hos oss. Välkomna åter /Åsa

Lena E
Skrev om Syninge Kursgård

Vår bokning gällde en övernattning med middag och frukost för 34 glade sjungande seniorer.. Våra årliga körresor brukar innehålla några upplevelser, luncher, uppträdande på ett äldreboende och själva övernattningen. Efter middagen brukar vi underhålla varandra med glade upptåg, solosång, gitarrspel , allsång gärna i stämmor, dvs en gemytlig samvaro med sång och musik. Lokalerna på Syninge kursgård var perfekta för vår grupp. De trevliga rummen i nedre våningen i huvudbyggnaden och med ett bra piano var idealiska. Min...

Tack för dem fina orden! Välkomna åter /Åsa

Sten L
Skrev om Syninge Kursgård

Vi fick en perfekt service och vänligt bemötande av personalen. Vi hade inga speciella förväntningar, men vi blev positivt överraskade. Boendet var bra och ingen av gruppens medlemmar hade något klagomål, trävtom! Maten som serverande var helt underbar, både buffen på kvällen och frukosten dagen därpå. Det fanns önskemål om att vi borde återkomma nästa år, när vi gör årets körresa.

Anniqa W
Skrev om Syninge Kursgård

Bara positi upplevelse. God mat och bra service! Vi är helnöjda.

Kevin T
Skrev om Syninge Kursgård

Hemtrevligt, mycket god hemlagad mat. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Mycket prisvärd. Alltid styrelsens förstahandsval när planeringskonferensen ska bokas.

Cal O
Skrev om Syninge Kursgård

Syninge kursgård är så mysigt. Trevlig personal, god mat, fina lokaler. Standarden är ganska enkel i rummen, men det är fullt funktionellt och sängarna sköna. Maten är som sagt väldigt väldigt god.

Bo L
Skrev om Syninge Kursgård

Bra och trevliga lokaler, fin miljö, fantastisk mat och bra bemötande.

Pia A
Skrev om Syninge Kursgård

Som vanligt väldigt trevligt och prisvärt! Mycket god vegansk mat enligt vårt önskemål.

Sophia S
Skrev om Syninge Kursgård

Trevlig och personlig kontakt, med tillmötesgående personal. Vi hade stora förväntningar på maten och servicen och de de blev uppfyllda med råge. Vi anordnade en tvådagarskonferens med helpension, och abonnerade alla rum, hyrde bastun och hade våra möten i den stora konferenslokalen. Mycket fint ställe med genomtänkt mat! Prisvärt.

Lennart O
Skrev om Syninge Kursgård

Vänligt mottagande. God service. Mycket bra ordning. Trevlig miljö, med övernattning och god mat.

Arnstein M
Skrev om Syninge Kursgård

Trevligt och okomplicerat mottagande, god mat och ändamåls riktiga lokaler. Toppen

Peter D
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket trevlig personal och god god mat. Präglades av en gemytlig stämning. Fina och ändamålsenliga lokaler, plus för en stor lokal med en bra och stämd flygel (vi var där på körläger). Fin omgivning med banvallen som promenadstråk mellan passen. Det enda jag saknade var en papperskorg på innergården. Nu var vi där runt halloween så det hade troligtvis varit några fester i närområdet och någon/några hade kastat diverse skräp och öl- ciderburkar vid parkeringen. Vi plockade upp det vi såg men det hade underlättat med en...

Tack för detta! Välkomna åter /åsa

Louise H
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket fint bemötande och utmärkt mat utifrån prisnivå!

Tack för det! Välkomna åter/Åsa

Leena N
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket trevlig personal. Hade bara hört talas om stället och det levde verkligen upp till förväntningarna. Var där på ett kör internat över helgen. God mat och familjär atmosfär. Bra lokal att öva i. Det jag saknade på rummet var ett örngott till extrakudden och ett skohorn på rummet ( det fanns i alla kapprum för övrigt men inte på rummet )

Svar från Syninge Kursgård

Tack för det! Vi brukar ha extra örngott till kudden men vi måste ha missat det denna gång. Välkomna åter /åsa

Inger J
Skrev om Syninge Kursgård

Blev väldigt väl bemött! Maten god med mycket grönsaker. Skön säng. Rent och fräscht. Fina strövområden. Stor och luftig rep-lokal. Kommer gärna tillbaka! 🎶

Eva E

Bra bemötande ,god mat ,fina rum

tack för det! Välkomna åter /Åsa

Leif K
Skrev om Syninge Kursgård

Superbra personal. Fantastisk mat och underbar omgivning. Finns inget som inte var bra.

Tack för dem fina orden Välkomna åter /Åsa

Eva B
Skrev om Syninge Kursgård

Trevligt bemötande, utmärkt logi och vällagad mat. Saknade en papprtzlirg utomhus, men det är verkligen en detalj.

Peter C
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket bra mat, nybakt bröd, bullar, mycket bra service, mysig atmosfär och trevlig personal

Eva L
Skrev om Syninge Kursgård

Perfekt ställe för en kör helg. Enkel men fantastisk god mat och frukost. Supertrevlig personal och sköna sängar. Allt till belåtenhet! ❤️

Carin L
Skrev om Syninge Kursgård

Ett mycket trevligt bemötande. Fina rum och mycket god och vällagad mat.

Anders T
Skrev om Syninge Kursgård

Alldeles utmärkt. Var där på körhelg. Låg inte över. Fantastisk mat. Underbar thaikyckling. Harmonisk miljö, fin utsikt. Lagom stort. Utmärkt mottagande!

Roger H
Skrev om Syninge Kursgård

Allt gick som på räls! Bra personal. Bra lokaler. Bra mat. Inget att klaga på!

Åsa C
Skrev om Syninge Kursgård

Vackert, god service, utmärkt mat fräscha rum och bekväma sängar! Enda minuset är att det saknas papperskorgar utomhus!

Benita R
Skrev om Syninge Kursgård

Väldigt trevlig och familjär miljö. Fantastisk mat med hemlagat och nybakat. Trevligt bemötande och fin service.

Carina W
Skrev om Syninge Kursgård

Blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Maten och servicen var utmärkt. Trots sin enkelhet i boende så fungerade det perfekt. Jag var där med mina arbetskamrater och hade planering.

Bosse A
Skrev om Syninge Kursgård

Trevliga och ändamålsenliga lokaler i en härlig lugn miljö, trevlig personal och mycket god mat. Kort sagt så bra det kan vara för en helgkurs som vår.

Tack för det! Välkomna åter/åsa

Ola L
Skrev om Syninge Kursgård

Syninge kursgård ligger i ett vackert och öppet landskap med avskildhet och goda möjligheter till promenader. Byggnaderna är väl disponerade, underhållna och har en trivsam karaktär och inredning. Mycket funktionella och ljusa konferensrum, bra enskilda rum med toa/dusch. Personalen är fantastiskt och lagar mycket god mat med stor omsorg och variation. Rekommenderas varmt för mindre och större grupper, konferens, utbildning eller meditationsretreater.

Tack för det! Alltid lika trevligt att ha er här /Åsa

Maria E
Skrev om Syninge Kursgård

Helt fantastisk kursgård med mysig personal och uuuunderbar mat! 10/10!

Åsa A
Skrev om Syninge Kursgård

Maten på Syninge är helt fantastisk! Den godaste vegetariska mat jag ätit! Varierad smakfull och fräsch! Rummen trevliga. Miljön både i gamla byggnaden och omgivningen är underbar.

Helena H
Skrev om Syninge Kursgård

Vi lägger alltid vår styrelsekonferens på Syninge. Maten är suveränt god och personalen så trevlig och tillmötesgående. Miljön är lugn och harmonisk och vi trivs alldeles utmärkt!

Tack för det! Alltid lika trevligt att ha er hos oss Välkomna åter /Åsa

Erik E
Skrev om Syninge Kursgård

Mycket bra och trevligt bemötande och service. Fantastiskt bra mat och en härlig miljö. En av mina favoritkonferensanläggningar och dessutom mycket prisvärd.

Leif Å
Skrev om Syninge Kursgård

Alltid bästa service och mat, fina rum och vacker natur med bra konferensalar gör att vi alltid är glada och nöjda efteråt våra besök på Syninge kursgård.

Tack för det! Alltid lika trevligt att ha er här /Åsa

Lena-Marie N
Skrev om Syninge Kursgård

Väldigt trevlig och tillmötesgående personal som ordnade allt så vi fick en fantastiskt bra dag tillsammans.

Bo J
Skrev om Syninge Kursgård

Lungt. Jätte bra mat, mycket trivsamma lokaler och sovrum och mycket trevlig personal som är tillmötesgående

Christer J
Skrev om Syninge Kursgård

Efter några års frånvaro återvände jag till Syninge i mitten av april. Jag blev inte besviken, allt var lika bra som tidigare. Det trevliga bemötandet, goda maten och perfekta konferensmöjligheterna gjorde att helgen blev hellyckad och deltagarna var mer än nöjda vid hemfärden. Christer Johansson Vänsterpartiet Knivsta