Syster och Bror Salonger Uppsala

Syster och Bror Salonger Uppsala

www.systerochbroruppsala.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 018-444 20 81 Dela

Välkommen till Syster och Bror Salonger Uppsala! Syster och Bror Salonger Uppsala erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa och trendiga hårvårds- och stylingtjänster. Vi har en dedikerad och välutbildad personal som är experter på att ge dig den unika stilen som du söker. Vi använder produkter av högsta kvalitet, som...

434 omdömen om Syster och Bror Salonger Uppsala

Maja A

Hade ett mycket trevligt besök! Anna var så trevlig och tillmötesgående! Blir fler besök hos henne😁

Sofie H

Professionell och fantastisk duktig inom baylage/blondering. Som pricken över i:et är hon också väldigt trevlig! Rekommenderar till alla!

Lina S
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Everything was perfect and I'm super happy with my new hair color and cut! Michelle was super nice and knew exactly what I wanted.

Linnea P
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Noggrann och förstod precis vad jag ville ha för frisyr

Joel S
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Michelle är superduktig och proffsig för inte tala om trevlig. Rekommenderas varmt!

Henrik C
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Alltid proffsig och trevlig. Väldigt bra frisör som lyssnar på kunden och kan sitt jobb.

Philip M
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Noggrann, duktig o trevlig. Rekommenderas varmt

Tarina L
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Lika trevlig, lyhörd och kompetent som vanligt. Michelle klipper enligt önskemål och anpassar frisyren till kundens förutsättningar för att slutresultatet ska bli så bra som möjligt. Jag är jättenöjd och rekommenderar Michelle varmt.

Linnéa G

Jag gick till Anna första gången förra veckan och hon var en fantastisk frisör! Lyhörd, noggrann och dessutom väldigt trevlig att prata med.

Helena G
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Gullig tjej som snabbt uppfattade min idé om håret. Mkt skicklig och noggrann, gjorde det lilla extra med glädje.

Maria N

Anna är en otroligt trevlig person. Hon är glad och väldigt positiv. Gillar verkligen sitt jobb. Lyssnar på mig som kund och kommer med så bra idéer. Känner mig alltid så väl omhändertagen av henne. Har aldrig varit missnöjd när jag gått därifrån. Har gjort klippning och folie-slingor.

Wiviann B
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Lugn och mild, pratar inte i onödan. Känns okey att sim kund få vara tyst och koppla av. Jag är nöjd med resultat av de behandlingar jag beställt. Väljer Malin som frisör så länge det är möjligt.

Andreas L
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Alltid trevlig, ger exceptionellt bra service och kommer ihåg hur jag vill ha frisyren.

Maria N
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Bästa klippningen på länge! Vi kom överens om vad som var bäst för mitt hår tillsammans och det blev jättebra.

Olina L
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Bästa!! Mer behöver jag inte säga.

Erik U

Toppklass Trevlig Snabb Kunnig

Fredrik S
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Michelle är en väldigt duktig och trevlig frisör. Alltid kul att få klippa sig hos henne. Gör alltid ett bra jobb och trevliga samtal!

Oksana C
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Ett otroligt varmt och fint bemötande. Min dotter slingade håret hos henne och fick frågan om vad hon ville dricka. Min dotter valde vatten och fick en skål med godis tillsammans med det. Hon sa att det var en bra upplevelse och att Malin var väldigt trevlig att prata med. Hon ville komma tillbaka dit igen. :)

Elin L

Jag är så nöjd med mitt besök hos Anna! Hon gjorde även magi med mitt hår och jag fick den finaste färgen jag haft på länge!

Elinne L
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Mycket revlig och skicklig. Blev PRECIS som jag ville ha det!

Gunilla E
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

VÄRLDENS BÄSTA FRISÖR MALIN HAR HAFT MALIN SOM FRISÖR I CA 15 ÅR DET SÄGER VÄL ALLT

Maj H
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Bra tips och klippning, trevlig

Johan E
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Mycket duktig, man känner sig i trygga händer! Otroligt trevlig också!

Liam J
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Andra gången jag gått till Malin, var jättetrevlig och gjorde ett underbart jobb båda gångerna!

Karl N
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Professionell och duktig frisör.

Karin L
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Lyhörd, proffsig, kunnig. Jag blev jättenöjd.

Moa L
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Klippte en jättefin frisyr på mig!

Nicke W
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Nästan alltid nöjd. Hittade tid snabbt.

Hampus S
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Trogen kund var femte vecka sedan många år. Förutom yrkesskickligheten så är det alltid varm och lättsam stämning. Vi är tysta om vi behöver, skrattar om vi vill och kan prata om både viktiga och mindre viktiga saker vid varje klippning. Malin är bäst!

Mikko H
Skrev om Malin S en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Skicklig frisör. Väldigt nöjd. Bra kommunikation rörande hur frisyren skulle bli.

Daniel S
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Trevligt bemötande, inlyssnande och noggrann. Alltid nöjd efter besöket.

Roger N
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Monika har klippt mig i många år. Hon möter en alltid med ett leende och professionell attityd. Hon gör alltid ett fantastiskt jobb och ger goda råd gällande hårvård.

Melissa G
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Michelle klippte mig exakt som jag beskrev och önskade, gav bra tips till mig när jag bad om förslag. Jag fick ett mycket trevligt bemötande och hon klippte och fönade superfint. Väldigt nöjd !

Mirjam W
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Jag har valt Malin som frisör i ca 8 år. Hon är väldigt kunnig och professionell och trevlig.

Åsa H
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Malin är helt suverän! Bäst på det hon gör helt enkelt!

Anna B
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Monika är jättebra, blir alltid nöjd!

Ted L
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Trevligt bemötande och bra utförande.

Avantika P
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Monika is skilled and makes the customer feel comfortable.

Marica N

Anna är alltid väldigt välkomnande. Man känner sig sedd som kund. Otroligt duktig frisör, går alltid därifrån och ser fantastisk ut! Hon har öga för vilken frisyr och vilka färger man passar i.

Merete W
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Jag går regelbundet hos Michelle för klippning och nyansering, och resultatet blir alltid jättebra! Tidigare hade jag ”frisörskräck”, eftersom ingen frisör förstod hur de skulle hantera mitt stora lockiga frissiga hår - men Michelle förstår precis, och har dessutom tipsat mig om produkter som faktiskt funkar 👌🏻

Sara S
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Hur trevlig som helst! Klippte lager i håret (ny frisyr) och är så nöjd. Visade en inspirationsbild och det blev så likt. Rekommenderar starkt!!

Mollie H
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Är verkligen jätte nöjd med mitt hår blev exakt som jag ville ha

Åsa A
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Jag blir alltid mycket nöjd. Lysande bra rådgivning, klippning och färgning!

Alice A
Skrev om Monika en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Jag kom till salongen och till Monika för att klippa mig. Monika var väldigt duktig, snäll och rolig. Jag var jättenöjd med klippningen! Bonus att jag också fick ha en trevlig stund :)

Aaron M
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Malin är superbra! Hon klippa mig och mina barn. 5/5!

Loke L

Väldigt trevlig och en väldigt bra frisör i helhet. Jag blev väldigt nöjd med min frisyr.

Sara K
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Jag kom in för att få en ny frisyr och fick ett helt fantastiskt bemötande av Michelle! Mina önskemål och förväntningar är ganska specifika och hon förstod precis vad jag menade och levererade verkligen! Jag är supernöjd!

Michael P
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Malin är bara bäst!!! :) Alltid närvarande, glad och varm i sitt bemötande. Klippningen är hon fantastisk på.

Rakel H
Skrev om Michelle en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Ingen annan får klippa min lugg :)

Åsa O
Skrev om Malin en del av Syster och Bror Salonger Uppsala

Jag ville få håret lockat och vi hade en bra diskussion om lite olika alternativ. Malin var lyhörd inför mina önskemål. Jag har ett hår som är relativt lätt att locka men det håller ALDRIG. Men! Malin lyckades inte bara göra mig fin i håret, lockarna höll genom hela festen inklusive tre timmars intensivt dansande! Jag är helnöjd!