Täby Beauty Center

Täby Beauty Center

www.tabybeautycenter.se

About company

Vi vill att du ska känna dig som ditt bästa jag när du går från vår salong! Med hjälp av modern teknik, välutbildad personal och en personlig känsla erbjuder vi både klassisk och mer avancerad hudvård på Täby Beauty Center. Hos oss arbetar auktoriserade hudterapeuter, sjuksköterskor och undersköterskor med olika specialiteter....

60 omdömen om Täby Beauty Center

Viveka Ö
Wrote about Täby Beauty Center

Underbar personal, rent och snyggt. Avslappnad miljö. Soft music , tända ljus och kunnig oersonal

Svar från Täby Beauty Center

Tusen tack Vivan för din fina rekommendation!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Anna E
Wrote about Täby Beauty Center

Gör en flerstegsbehandling med microneedling. Upplever att Sara är påläst och duktig på det hon gör och ger ett glatt och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Täby Beauty Center

Tack så mycket Anna för din fina rekommendation, roligt att du är nöjd!

Amanda S
Wrote about Täby Beauty Center

Mina bästa rekommendationer.. Täby beauty center är världsklass! Jag hade tidigare gjort en läpptatueringen hos en annan klinik som jag ville lasra bort. Jag ringde till flera av Sveriges bästa lasermottagningar men ingen ville erbjuda just borttagning av läppar men däremot ögonbryn. När jag kom till Täby beauty center så gav dem med omfattande info och sa att det skulle gå att ta bort. Gissa om jag var glad 2 år senare!! Jag behövde enbart en behandling och sedan var min tatuering helt borta utan komplikationer. Så glad över att ni finns kram

Svar från Täby Beauty Center

Varmt tack Amanda för ditt fina omdöme om oss!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 619 omdömen 4.9 av 619 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Anna N
Wrote about Täby Beauty Center

Jättetrevligt bemötande. Proffsig och kunnig personal

Olivia B
Wrote about Täby Beauty Center

Jag blev bemött med öppna armar av Frida, som toppade mina förväntningar med en skön ansiksbehandling. Täby Beauty Center är ett guldkorn i skönhetsbranschen.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 859 omdömen 4.7 av 859 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Sofi N
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastisk ansiktsbehandling!! Hjärtlig och proffsig terapeut! Man känner sig välkomnad och ompysslad :) Rekommenderar Täby Beauty Center mycket varmt! Ser fram emot nästa visit!

Maria H
Wrote about Täby Beauty Center

En salong som jag varmt rekommenderar. Jag har besökt salongen under många år och trivts med både personalen och behandlingarna. Jag har provat hudvård, IPL och LPG och är mycket nöjd. Prisvärt. Varmt, professionellt och trevligt mottagande.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Annicka L
Wrote about Täby Beauty Center

Täby Beauty Center är ett riktigt trevligt och personligt ställe och jag är jättenöjd med de behandlingar som jag fått där. Kan verkligen rekommenderas!

Carina S
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastiskt och bra, härligt bemötande och man känner sig verkligen omhändertagen, bra behandlingar med bra resultat, supernöjd!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Marika N
Wrote about Täby Beauty Center

En mycket trevlig salong! Proffsiga och kunniga med varmt bemötande. Du känner att du är i goda händer. Rekommenderas!

Sofia Z
Wrote about Täby Beauty Center

Bästa hudterapeuten Frida Berglund! Väldig kunnig och använder sig av nya metoder för behandlingar. Mycket trevligt bemötande på Täby Beaty Center!

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Nathalie E
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Madeleine E
Wrote about Täby Beauty Center

Himla mysig och trevlig salong! Behandlingen kändes toppen från början till slut. Hudterapeuten Frida var dessutom supertrevlig och väldigt kunnig! Kommer definitivt tillbaka!

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Annelie E
Wrote about Täby Beauty Center

Helt klart 5 strålande stjärnor! En liten skönhetsoas i Täby med underbar och kunnig personal. När jag känt att jag behövt bli lite ompysslad har jag gått till Frida som alltid gör att man känner sig välkommen och speciell. Dessutom har jag alltid gått därifrån vackrare än när jag kom. Rekommenderas starkt! ❤

Tesss H
Wrote about Täby Beauty Center

Lisa är underbar, supertrevlig, tillmötesgående och extremt duktig! Rekommenderas varmt!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Petra W
Wrote about Täby Beauty Center

Jättetrevlig personal som ger ett proffsigt bemötande

Lena
Wrote about Täby Beauty Center

På TBC blir jag alltid vänligt bemött, de är väldigt kunniga och proffsiga och jag känner mig trygg deras händer. För ca 15 år sedan led jag av väl utvecklad rosacea, knallröda kinder med små blåsor både på kinder och näsa, det var hemskt. Uppsökte en hudläkare som rekommenderade en antibiotika kur på 2 år. Läste om IPL och började med IPL behandling istället för antibiotika. Först tre tillfällen på vår/vintern och lika många på hösten. Det blev bättre och bättre. Efter ett tag räckte det med två gånger per år och därefter...

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Annika G
Wrote about Täby Beauty Center

Personligt och med ett gott resultat.

Miranda C
Wrote about Täby Beauty Center

I love Täby Beauty Centre. The treatments are fantastic and there is a large range available. The atmosphere is calm and welcoming and the therapists are super nice (especially Frida, the owner!) Can't recommend it more highly.

Cecilia G
Wrote about Täby Beauty Center

Man blir alltid väl mottagen och varmt omhändertagen. Det är en lugn och skön miljö att vara i. Jag har alltid gått därifrån med en bra känsla i kroppen.

Lena Å
Wrote about Täby Beauty Center

Det var ljuvligt! Frida var proffsig och kunnig. Jag kände mig som en prinsessa.

Pascale S
Wrote about Täby Beauty Center

Avkopplande miljö och skön massage. Rummen är små och trånga och massage maskinen brummade hela tiden. Personalen är kunniga och trevliga

Sanna C
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastiskt salong med bra service och toppenresultat!

Anna Karin Ulrica A

Supertrevlig personal och jättebra Spraytan :D

Karin L
Wrote about Täby Beauty Center

Jättebra service, trevlig och proffsig personal.

Anna W
Wrote about Täby Beauty Center

Superproffsigt mottagande, trevlig personal och enkelt att boka

Jenny H
Wrote about Täby Beauty Center

Trevligt, rent och snyggt! Bra bemötande, jättenöjd med min behandling.

Lena A
Wrote about Täby Beauty Center

Mycket proffsiga, trevliga och personliga terapeuter

Mira N
Wrote about Täby Beauty Center

Toppenställe! Trevligt bemötande, kunnig personal.

Johanna F
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastisk upplevelse! Flexibel och trevlig personal.

Yvonne K
Wrote about Täby Beauty Center

Här på Täby Beauty Center blir du väl omhändertagen plus att de har en imponerande meny av behandlingar. Mycket fräscht och jag gillar att det är tända ljus på toaletten.

Anette L

Alltid trevliga o professionella

Jasmin H
Wrote about Täby Beauty Center

Super trevliga och duktiga. Mysig fräsch lokal. Det känna personligt att gå dit för man träffar samma person och lär känna den bättre.

Jennifer S
Wrote about Täby Beauty Center

Mycket bra behandlingar och personalen är underbar!

Monica J
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastiskt fin personal o bemötande. Lugn o trivsam lokal.

Linda L
Wrote about Täby Beauty Center

Har gått hos Sara ett tag nu och tar bort en tatuering och är supernöjd både med resultatet samt vänligheten och kunskapen både hos Sara och Frida som jobbar där. Kan verkligen rekommendera salongen!!

Birgitta H
Wrote about Täby Beauty Center

Jag kan varmt rekommendera Täby Beautycenter både för utsidan och insidan. Professionella behandlingar och mycket fint bemötande.

Katarina H
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastiskt duktig. Frida hade väldigt bra kunskap

Lena B
Wrote about Täby Beauty Center

Jag kan varmt rekommendera Täby Beauty Center där jag varit kund i många år. Jag blir alltid väl mottagen och får bra råd för min hy. Att få en härlig ansiktsbehandling med massage av Frida är en lyx i vardagen. Lena

Eva R
Wrote about Täby Beauty Center

Trevlig personal, bra service. För mig, personalens flexibilitet med att anpassa tiderna efter mina omöjliga behov är extremt viktigt! Tack!!!!!

Inger M
Wrote about Täby Beauty Center

TBC är proffsiga och trevliga. De gör ett jättebra jobb. Prisvärt.

Maggis S
Wrote about Täby Beauty Center

Fantastiskt bemötande och genuint trevliga! Fräscht och rent! Mycket positiva rekommendationer!

Ann W
Wrote about Täby Beauty Center

Vill man känna skicklighet och omsorg?? Rekommenderar jag verkligen Täby beauty center Ann

Lotta M
Wrote about Täby Beauty Center

Frida du är Bäst! Ödmjuk & suveränt bemötande & behandling!

Annelie E
Wrote about Täby Beauty Center

Jag kan varmt rekommendera Täby beauty center där jag varit kund under många år. Där får jag hjälp med allt från ansiktsbehandlingar, IPL, LPG och megason. Jag är fullständigt nöjd med alla behandlingar jag provat på. Frida och resten av personalen är mycket trevliga och kompetenta med en sund helhetssyn. Miljön är trivsam och lugn. Man känner sig alltid sedd och väldigt vacker när man går därifrån. Anneli Erling

Elena M
Wrote about Täby Beauty Center

Rekommenderar varmt Täby Beuty Center, har aldrig blivit besviken. Njut av deras expertis! Elena

Cecilia M

Utmärkt service, kompetent personal och fina lokaler! /Cecilia Marberg

Anette W
Wrote about Täby Beauty Center

I en lugn atmosfär med positiv energi blir jag tryggt och professionellt omhändertagen och behandlad. Jag rekommenderar denna oas varmt??

Yvonne L
Wrote about Täby Beauty Center

Varmt och härligt bemötande av mycket professionella Frida. Kan verkligen rekommendera denna lilla mysiga salong i Täby

Pia W
Wrote about Täby Beauty Center

Täby toppen Beauty toppen Center toppen!