Täby Centrum Doktorn AB

2.2

9 omdömen om Täby Centrum Doktorn AB

Rebecka Elisabeth A
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Träffade en läkare som heter Anna. Hon var arrogant och oförstående. Det visade sig sen att jag hade hög sänka och fick antibiotika på annat håll.

Jenny birgitta therese A
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

En väldigt bra vårdcentral! Snabb & fin service med mycket trevligt bemötande varje gång.

Birgit Carmita Margareta L
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Jag ringde till Täby Centrumdoktorn i mars för att jag behövde träffa en läkare pga magsmärtor. Den första tid de hade var den 24 april! Över en månad efter det att jag ringde. Smärtorna blev värre och jag beslutade mig för att ringa en annan mottagning och fick tid redan den 31 mars. Sedan dess har jag tagit blodprover vid flera tillfällen, fått konstaterad nytillkommen diabetes, gjort 2 skiktröntgen-undersökningar och dagen efter det att jag skulle fått träffa läkare hos TC-doktorn första gången fick jag bekräftad pankreascancer....

Eva Charlotta J
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Jag känner inte igen beskrivningen alls av Nina Englyst, har tvärtom bara goda erfarenheter av henne när jag varit där själv och med mina barn. Hon tar sig tid att lyssna och är alltid handlingskraftig och ser till att komma vidare. Kan inte tänka mig en bättre husläkare!

Anders P
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Fantastisk personal, excellent bemötande och skickliga läkare. Jag har under åren haft kontakt med 3 st som gett mig den bästa vård man kan få!

PIA S
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Varning! Täby centrum doktorn är katastrof, speciellt Nina Englyst. Hon har ingen känsla och borde inte jobba med människor. Hon sa till min tonåring som har depression att ” varför är du inte i skolan, du kan väl lika gärna vara deppig i skolan som hemma” vi sökte för magsmärtor och ev medicinering för långvarig depression. Gå inte dit! Sök vård på annan vårdcentral.

JOHANNA L
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Varning!! Gå inte till denna vårdcentral om du är rädd om din hälsa. Speciellt inte till Nina Englyst!! Chockad över hennes beteende och argsinta sätt. Hon borde inte ha med människor att göra överhuvudtaget. Gick in på rejta för att skriva där först, men mottagningen har plockat bort möjligheten att recensera. Det säger en hel del!! Listat mig på en annan vårdcentral idag och där blev jag mycket vänligt och engagerat bemött, tacksam för det.

Helena L
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Hade visst muskelproblem som psykiatrisk störning.

Stoffe
Skrev om Täby Centrum Doktorn AB

Ska inte dra alla över en gräns, men har vid ett flerftal tillfällen bokat in lite längre tider för att kunna få en ordentlig undersökning. Varje gång så blir man uppropad minst 10 minuter försent och sen säger de att man får boka en ny tid för att de inte har tid. Undvik också en läkare A,L. Aldrig blivit så dåligt bemött, riktigt obehaglig upplevelse.

Helena L gillar detta