Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag

1.0

5 omdömen om Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag

Michiel V
Skrev om Hertz Biluthyrning

Rejmes Örebro; dramatisk gång efter gång! Dyra reparationer och nästa dag får man åka tillbaka för att det duger inte. Framgångrika reparationer håller sig max en säsong. Två gånger bärgning efter "reparation". Man byter ut fel komponenter, man glömmer att skruva fast saker med som resultat bränsleläckage över hela infarten , och man brukar inte lösa problemet där man söker för. Service inför bilprövningen ger att bilen blir underkänd. Aldrig i livet Rejmes igen! Stay away!

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Raffi M
Skrev om Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag

Hade läckage från bilen lämnade in bilen till Rejmes i Örebro ihop om att det skulle var en schyst verkstad då den är auktoriserad. Dom ringde upp och sa att det var en packning till oljetråget som läckte, dom sa att det kommer att kosta ca 8000kr jag litade på det dom sa och bad dom byta den. Efter bytet provkörde dom bilen och enligt deras bedömning det var okej. När jag sedan kom hem, 2 Km från verkstaden såg jag att det fortfarande läckte. Jag ringde upp Rejmes och dom gjorde en ny kontroll och dom sa att det var gammal...

ARNE J
Skrev om Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag

För vår bil fick vi i inbyte i Laholm 115.000-120.000 kr, i Örebro 125.000 kr +/-. De behöver 30.00 kr emellan till försäljningspriset 170.000-175.000 kr. Märklig matematik. Hos andra handlare har vi för vår bil fått 145.000-155.000 kr Kolla på car.info före kontakt med Rejmes

Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 600 omdömen 4.8 av 600 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
Mark F
Skrev om Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag

Lämnade in bilen för byte av kamremmen för andra gången, 35000mil, men dom struntade i att byta vattenpumpen. när jag frågar varför så får jag som svar att den byts vid andra kamremsbytet, okej men det här var ju andra kamremsbytet förklarar jag då. det hade dom helt missat och jag får då som svar att den nog har bytts vid första bytet,, men varför skulle den ha bytts vid första när dom själva säger att den skal bytas ut i andra? jag råder starkt till att ni väljer en annan bilhandlare/verkstad då deras slogan "Vi tänker på dig" nu mest känns som en förolämpning.

jakob s
Skrev om Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag

Vi lämnade in bilen till Rejmes och fick beskedet att det var fel på stödlagret och att det skulle kosta ca tolv tusen kronor att åtgärda på Rejmes verkstad. Det var dock inget han rekommenderade, eftersom han bedömde att den summan översteg halva bilens värde. Han föreslog istället att man kunde skrota bilen, eller låta någon annan verkstad montera bort hela kardanaxeln, vilket skulle lösa problemet, men också innebära att bilens fyrhjulsdrift skulle försvinna, vilket naturligtvis skulle minska bilens andrahandsvärde kraftigt....