Takmontören Malmö AB

3.5

4 omdömen om Takmontören Malmö AB

Staffan B
Skrev om Takmontören Malmö AB

Ett proffsigt och trevligt bemötande. Klara i tid i enlighet med vad kommit överens om. Jag fick ny papp och plåt på mitt ca 110 m2 stora tak.

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
DHAMMIKA D
Skrev om Takmontören Malmö AB

Vi anlitade Takmontören för att byta vårt papptak på vår villa. Vi är supernöjda med både utfört arbete och med bemötandet. Arbetet utfördes snabbt och effektivt trots höststormar.

Emanuel John N
Skrev om Takmontören Malmö AB

Anlitade Takmontören Malmö AB via rekommendation till att lägga papptak på vår utbyggnad. I allt är vi hemskt nöjda med arbetet. Slutresultat blev bra, jobbet utfördes snabbt. Det har inte varit några problem med att få tag i eller kommunicera med företaget.

Jesper S
Skrev om Takmontören Malmö AB

Bra jobb men dålig kommunikation och otydliga offerter lämnar bitter eftersmak. Takmontören la nytt papptak samt bytte panel på vår villa i Limhamn. Första intrycket var bra. När offerten kom var den dock otydlig på precis samma sätt som tidigare recensent påpekat. När vi bad om ytterligare specifikation av kostnader upplevde vi att firman inte var villig/intresserad av att ge det. Vi borde i det här läget dragit öronen åt oss men vi valde att gå vidare. När arbetet var påbörjat så menade plötsligt Takmontören att...