Tandhälsovården - Gallerian Nian

Tandhälsovården - Gallerian Nian

tandhalsovarden.se
  • BadgeTwoYears
  • BestInSweden2026
Omdömen totalt
443
Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 026-12 50 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Tandhälsovården och vår mottagning i Gallerian Nian i Gävle! Vi erbjuder trygg privat tandvård av högsta kvalitet där du som patient alltid får vara delaktig i utformandet av din behandlingsplan. Hos oss får du snabbt den hjälp du behöver, eftersom vi inte har några kötider. Vi erbjuder allmäntandvård och akut... 

Skriv ett omdöme

443 omdömen om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Sedan starten hos Reco 2025

Visar 443 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Kent N
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra bemötande, nya fräscha lokaler och mycket personal. Den familjära upplevelsen från tidigare klinik var helt bortblåst... Kändes mer som folktandvården, man fick lite känsla av att det skall produceras mera

Malin P
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mycket nöjd med besöket och fin lokaler

Elisabeth H
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mycket bra jobb. Och det gjorde inte ont. Hade bitit av en tand som de fixade galant.

Terese A
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Trevligt bemötande. Skulle komma halv åtta för att få stesolid. Men kl åtta sa jag till och fick då två stesolid. För övrigt är jag nöjd.

Gunilla S
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Som alltid gott och förtroendeingivande bemötande. Känner mig alltid trygg och omhändertagen.

Ingela F
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Jag blev mött av en tandhygienist som var supertrevlig och proffsig. Hon var lugn och tydlig med vad hon gjorde och det var väldigt bra när jag har tandläkarskräck. Hon gav mig också bra råd och föreslog bra lösningar. Det blev ett riktigt positivt tandläkarbesök. Hoppas att hon är kvar nästa år när det är dags för års-kollen igen. Förutom undersökningen så köpte jag mellanrums-borstar, som hon rekommenderade. Dom är jag jättenöjd med.

Liudmila A
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Rent och fräscht lokal med trevlig atmosfär. Professionellt och vänligt bemötande, jag kände mig väl omhändertagen under hela besöket.

Margareta H
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Lugnt och fint bemötande av kunnig tandhygienist och tandläkare i fräscha lokaler.

Ann-Britt A
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Är helt nöjd med besöket, jag var på en årlig undersökning.

Bertil R
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Besökte kliniken för att få en tand som varade och var till besvär för mig. en mycket svår och smärtsam upplevelse för mig. Operationen tog nära 90 minuter där jag fick ligga plant med öppen mun och då läkaren bryter, bänder, borrar utan paus. Kände mig inte delaktig i operationen, ingen avstämning hur jag mådde. .En 90 minuter smärtsam upplevelse utan kommunikation och paus. Suck.

Gunilla S
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Erik är en duktig tandläkare lyhörd tar sig tid noga Är så tacksam för att jag har just honom

Lars W
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Väldigt bra och vänligt bemötande. Mycket duktig tandsköterska

Matts E
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Jätte bra mottagning av en tandsköterska som fixade allt innan tandläkaren kom. Har bokat tid för större undersökning .

Carina N
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Tusen tack för en jättebra och omtänksam upplevelse vid behandling utförd av tandhygienist Therese Johansson.

Ann-Christine B
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bar och proffsigt bemötande och behandling.

Lars J
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Som nyinflyttad till Gävle gjorde jag ett besök hos tandhygienist. Möttes av Josefin och fick en väl genomförd ,skonsam behandling av henne. Blev även tilldelad en tandläkare för mina årliga besök. Jättefina och ljusa lokaler

Björn S
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mycket nöjd ! Har bara gott att säga om Tandhälsovården och all personal ,blir alltid sedd och hörd och alla behandlingar har lyckats väl det känns tryggt att veta! /Björn

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Michael H
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Underbara tandläkare ett proffsigt bemötande Kan bara rekommendera Tandhälovården:)

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Moa Leonora L
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Jättetrevlig personal, sånt bra bemötande från alla jag har träffat! Ser fram emot att forsätta min Invisalignbehandling hos er!

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Teodor K
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Jag har gått hos tandhälsovården i flera år. Har alltid fått ett trevligt bemötande och professionell hjälp. Har haft samma tandläkare alla år och det uppskattar jag mycket!

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Linda F
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Vänligt och proffsigt mottagande

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Per T
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra bemötande och trevlig och kunnig personal man kan vara lugn när man är där

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ken N
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra kunskap tydlig information, trevlig personal. Fina lokaler.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Krister F
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mycket trevligt bemötande. Lite oroande dock att man upptäckte något som remitterades till tandvården på sjukhuset. Fick ingen information om vad det kunde vara.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Göran U
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Trevligt mottagande och proffsig behandling,kan rekommendera till besök

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Christin O
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Den var toppen lugnt o bra tandhyg var toppen

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Urban P
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Det var mycket bra trevlig personal och fina lokaler och en tandläkare som förklarade mycket bra hur allt såg ut och fungerade

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Jaan K
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

De 2 tandläkare med sköterskor jag har haft att göra med har varit något utöver det vanliga. Jag har under mitt drygt 60-åriga liv aldrig haft att göra med en så fantastisk personal, trots många utmaningar så har de ställt upp och tagit hand om mej med kort varsel. Sådan personal måste man vara rädd om, värdet av den reklam de ger med sitt kundbemötande och professionella arbete går inte att mäta

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Lars Olov E
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mycket bra fint bemötande fin personal. Efter som jag ej varit till tandläkaren på 40 år mvh lars olov.

Jan H
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Vänligt bemötande, professionellt utfört arbete och bra kommunikation.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Irene J
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra kände mig trygg med kunnig personal

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Rached R
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Jag som besökte flera tandläkare i år, vill tacka er för det fina bemötandet, från receptionen till behandling , kände jag mig som hemma. Konstigt: att man längtar för ett annat besök . Tack en gång till. MVH/ josef

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Jannika J
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra bemötande men jätte dåligt att man inte kan lägga upp behandling på avbetalning!!!

Petra A
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Super bra bemötande, är så nöjd med mitt besök. Rekommenderar varmt

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Eva-Britt Å
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Det var en bra upplevelse. …..

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Talal H
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra bemötande, det jobbas kanske lite för effektivt ( går lite förfort så att man ibland inte hinner med att förstå eller smälta informationen

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Eva J
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Toppen! Bra och noggrann undersökning.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Niki C
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Förtroendeingivande, Ödmjuka, Omhändertagande, Duktiga. Väldigt lugnande miljö där jag som är rädd för allt med tandläkare känner mig som om jag är i ett vardagsrum och sen utformat trevligt även vid behandlingsrum. Personalen är gulliga och trevliga och jätteduktiga. Och priset är helt ok. 😊🌷

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Anna S
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

En mycket bra upplevelse. Trevlig personal. Bra på alla sätt.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Per Ingemar N
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

En trasig tand fixades på nolltid, smärtfritt och snabbt. Trevlig och proffsig personal

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Marie S
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra bemötande ……………………………………….

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Jörgen T
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Trevligt o proffsigt bemötande.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Nina G
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mkt bra och trevligt bemötande, proffsig tandläkare. Känns tryggt.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Maria L
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Alltid bra bemötande av både tandsköterskan och tandläkaren.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Pii L
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mitt första besök! Har svår tandläkarskräck men den varma, harmoniska miljön lugnade mig. Kände att jag blev lyssnad på, samtalen och undersökningen stressades inte fram. Personalen jag träffade var verkligen professionella, de utstrålade vänlighet, förståelse och lugn. Är inte lika rädd inför mitt andra besök, och ser att det finns hopp för mig och min tandläkarskräck.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Eva F
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Bra bemötande. Mycket nöjd med behandlingen

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Lars-Åke V
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Fin och fräsch mottagning och lätt hitta parkering väldigt nära. Trevlig och kunnig tandtekniker och tandläkaren som tipsade om framtida planer för mina tand besök och åtgärder.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Sven A
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Det är alltid lika trevligt att komma till Tandhälsovården Alltid lika bra bemötande Jag var till tandhygienist Theres Duktig och trevlig

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Anette L
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Mycket trevligt och professionellt bemötande

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Gunilla P
Skrev om Tandhälsovården - Gallerian Nian

Har fått bra hjälp. Nöjd med Julia och Molly.Positivt bemötande.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta

Filtrera omdömen