Trevligt och proffsigt bemötande !!!
Tandhälsovården - Lantmäteriet
Om företaget
Tandhälsovården Lantmäteriet i Gävle är en privat tandläkarmottagning som erbjuder högkvalitativ tandvård i en modern och harmonisk miljö. Hos oss får du som patient en skräddarsydd behandlingsplan utformad efter dina behov. Här får du snabbt professionell hjälp, helt utan kötider. På vår centralt belägna klinik i Gävle får...
366 omdömen om Tandhälsovården - Lantmäteriet
Sedan starten hos Reco 2025
Fick hjälp snabbt och effektivt trevliga personal och fint bemötande av alla
Trevlig personal å fina lokaler
Mkt bra bemötande! Lätt att få tider, mkt positivt! Känner mig trygg med min tandläkare.
Toppen bra 👍 Behandlingen gick bra!
Mycket bra bemötande och snabbt jobbat!
Trevlig och professionell personal
Bra bemötande samtidigt som jag är mycket nöjd med behandlingen.
Otroligt trevlig och förstående personal. Har alltid varit tandläkar rädd, men hos den här mottagningen känner jag mig trygg. Fint bemötande.
Trevligt bemötande av vänlig tandläkare som mötte mig i väntrummet kände jag mig mindre orolig. Tillsammans med en trevlig sköterska lagades två tänder med bedövning som gick alldeles utmärkt. Med nya tänder och ökad tuggförmåga gick jag hem. Tack vare bidrag blev priset ingen chock.
Mycket bra! Fint bemötande och trevlig miljö.
Mycket bra och bemötande Rekomenderar dem till andra
Bra bemötande och proffsig personal😍
Lugnt och skönt första intryck, trevligt mottagande och bra jobbat
Vänligt bemötande och professionell hantering.
Bra bemötande som alltid,var där för en undersökning som funkade jättebra.
Personalen bemötande var utmärkt,jag fått en bra detaljerad information. Behandling var effektiv och med nya metoder. Jag är mycket nöjd.
Mycket trevlig och väl beskrivet av tandläkaren. Gick därifrån utan frågor så att säga
Allt är bra, jag har varit nöjd
Hej! Är ny kund hos er sedan snart ett år. Är mycket nöjd med det, upplever att det är lätt att få en tid, trevligt bemötande och fräscha lokaler.
Jag fick hjälp snabbt och bra bemötande.
Vänligt bemötande och mkt.bra information innan behandlingen.
Väl omhändertagen och professionellt mottagande.
Ett från början till slut professionellt och trevligt bemötande/personalen kunnig inom sin profession och alltid villig att göra det där lilla extra på plats nu istället för att boka en ny tid om några veckor som man fick göra hos min gamla tandvårdscentral.Högsta betyg!!!
Fick tid väldigt snabbt då en flisa lossnat. Lagningen blev kanonbra.
Jag fick bra hjälp vid besöket. Trevligt bemötande. Tandläkaren förklarade tydligt vad som behövdes göras i munnen.
Blev uppropad i tid. Pedagogisk genomgång av dagens "insatser". Svarade på frågor från mig. Noggrann med tandsten etc. Riktigt nöjd!
Så bra bemötett, jänns bra när man har skräck för tandläkaren. En trygghet viljet gör att man vågar gå till tandläkaren
Fantastiskt bra bemötande och kunniga
Bra, snabbt, lyhört, professionellt, perfekt bemötande. Tack för Maria och Lotta. Men jag misstänker att alla som jobbar där är perfekta.
Vänligt bemötande. Lugn och välutrustad klinik. Duktig och bra tandläkare. Snabbt bokad tid.
Snabbt att få en akut tid. Proffsigt utförande/bemötande som alltid. Ni är bäst.
Noggrann tandläkare, dock ingen fråga om jag ville använda tandvårdsbidraget.
Bra förväntningar ? undersökning av tänderna
Mycket trevligt! Alltid väl bemött.
Väl motagen när jag ringde om en akut tid för tandvärk. Fick en tid fastän ni hade fullteknat. Tack så myxket ni räddade min vistelse hos barn och barnbarn.
Bra, snabb och proffsig service med trevlig personal.
Jättebra, skicklig tandläkare, jag rekommendera ! Mvh / Liu Müller Y-H
Lugn miljö. Vänligt bemötande. Skickligt "hantverk" av läkaren.
Jag hade tappat en gammal lagning och fick en tid samma dag jag ringde för att åtgärda den. Tandläkaren och tandsköterskan var väldigt vänliga och trevliga och inkännande och jag kände mig bra bemött. Under besöket upptäcktes att en annan lagning också skulle behöva bytas ut men då fixade tandläkaren den också vid samma besök så jag behövde inte boka en ny tid. Jag fick också veta vad varje åtgärd skulle kosta innan den påbörjades. Jag rekommenderar denna mottagning varmt.
Lättillgängligt för oss med elrullstol, lite svårare att komma ut då det inte fanns någon dörröppnare från insidan. Väldigt trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd
Mycket trevligt bemötande de och kände mig välkommen. Gick därifrån med ett leende.
Bra ock snälla tandläkare.tack så mycket
Trevlig miljö med förtroendeingivande personal. Lugnt och trevligt bemötande. Känner sig väl omhändertagen.
Kom till Tandhälsovården med ett akut problem. Blev väl omhändertagen av personalen. Behandlingen påbörjades och fick en ny tid till avslutning av behandling. Tandläkaren fick mig att känna mig lugn under hela tiden.
Bra omhändertagande.Trevlig Per så omak.
Proffsigt, bra bemötande, modern utrustning
Professionala, hjälpsamma och vänliga.
En mycket trevlig upplevelse.
Snabbt och enkelt Jag rekomenderar dem