Alla kategorier Tatuering Stockholms län Stockholm Östermalm Norra Djurgården Tattoo Removal Team

Tattoo Removal Team

Körsbärsvägen 7, 113 47 Stockholm — Visa karta

Om du vill ta bort eller ändra en tatuering ska du vända dig till oss på Tattoo Removal Team.
KOSTNADSFRI RÅDGIVNING INGÅR ALLTID
När vi träffas på den kostnadsfria rådgivningen får Du svar på allt.
Vi har ofta svårt att svara i telefon.
MAILA oss namn och nummer på info@taborttatuering.nu, så kontaktar vi Dig så fort vi kan. Eller så bokar du en tid via Bokadirekt.se
Sleipnervägen 6, 13645, HANINGE
Inka Tattoo
Fredrik B:
Trevlig och duktiga.. Rekommenderas starkt.

Läs vad 28 kunder tycker om Tattoo Removal Team

• Kin T
    Kin T skrev om Tattoo Removal Team
    Jag är otroligt nöjd!! Ett underbart ställe att komma till då personalen är helt fantastisk, är allt det man kan önska både i sitt utövande och i sitt bemötande. kan varmt rekommendera!!!
  • Thanida B
    Thanida B skrev om Tattoo Removal Team
    Är supernöjd med behandlingarna och mycket trevligt bemötande!
  • Melina B
    Melina B skrev om Tattoo Removal Team
    Vänligt bemötande, proffsiga och kunniga.
    2015-03-14 Representant för Tattoo Removal T svarar Melina B
    Hej Melina,

Tack för alla fem"bollar". Vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva. Ditt vänliga bemötande mot oss gör våra möten till en trevlig stund på dagen.
    Vi ses snart igen.

Tattoo Removal Team gm Carina
  • Frederik S
    Frederik S skrev om Tattoo Removal Team
    jag håller på med en borttagning utav en tatuering.
    som är ganska stor och kommer att forsätta med det hos Tatto Removal
    då det känns tryggt med personalen som jobbar där.
    /Frederik.
    2015-01-10 Representant för Tattoo Removal T svarar Frederik S
    Hej Frederik,
    Vad härligt att du känner dig trygg hos oss. Det är ju ett av våra mål att det ska kännas bra att komma till oss förutom att din tatuering ska bli " ett minne blott ".
    Välkommen igen om några veckor.

Tattoo Removal Team / Carina
  • Christer Ö
    Christer Ö skrev om Tattoo Removal Team
    Trevligt bemötande. Professionellt utfört arbete av en expert på sitt yrkesområde. Rekommenderar för alla som vill ta bort sin tatuering.

Dom är extremt trevliga, så det underlättade mina besök hos dom.

Kan rekommendera dom varmt.

Chris
    2015-01-07 Representant för Tattoo Removal T svarar Christer Ö
    Hej Chris. Tack för att du tog dig tid att skriva och för dina fina ord. Vi tycker det är så kul med er också som är så trevliga. Vi hoppas vi ses snart igen.
    Hälsningar Tattoo Removal Team / Carina
  • Helene R
    Helene R skrev om Tattoo Removal Team
    Jättetrevliga och stöttande personal.
    2014-12-16 Representant för Tattoo Removal T svarar Helene R
    Tack Helene för dina fina ord. Vi önskar dig en riktigt härlig helg trots jobb. Sköt om dig tills vi ses nästa gång.
    Hälsningar Tattoo Removal Team gm Carina
  • Signe B
    Signe B skrev om Tattoo Removal Team
    Mycket hjälpsamma, flexibla och trevliga!
    2014-12-16 Representant för Tattoo Removal T svarar Signe B
    Tack Signe för att du tog dig tid att skriva om oss. Ha en riktigt härlig helg uppåt i landet. Hoppas det blir lite mer julstämning där med gnistrande snö.
    Hälsningar Tattoo Removal Team / Carina
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Tattoo Removal Team
    Jag kan varmt rekommendera att Tattoo removal team. Hela gänget är fantastiskt trevliga, proffsiga och anpassar sig efter mig som kund. Personligt bemötande är guld värt, jag kommer faktiskt att sakna att gå dit när min tatuering är borta!
  • Eva L
    Eva L skrev om Tattoo Removal Team
    Jag är väldigt glad att jag hittade just det här stället. Trevligt och seriöst bemötande med vänliga och possitiva människor.Jag känner fullaste förtroende och rekommenderar det absolut!!
    2014-12-14 Representant för Tattoo Removal T svarar Eva L
    Eva, tusen tack för att du skrivit. Det gläder oss så mycket.
    Hoppas du hittar lite julklappar...än finns det tid. Ha sköna helger så ses vi på nyåret.
    Tacksamma hälsningar från oss alla gm Inga
  • Mats R
    Mats R skrev om Tattoo Removal Team
    Vänligt och kompetent mottagande, en känsla av att man kan det man håller på med.
    2014-12-08 Representant för Tattoo Removal T svarar Mats R
    Hej Mats ,

Tack för att du skrivit på Reco om oss. Vi är glada över att du känner dig trygg och säker här hos oss och att vi har kunskap om det vi gör.
    Du får ha en riktigt God Jul så ses vi på det nya året om du inte hinner hit före dess.
    Inga, Göran och Carina
  • Monica O
    Monica O skrev om Tattoo Removal Team
    Köpte ett paket med fyra gånger borttagning av en tatuering. Första gången lite svårt att hitta fram. Men väl framme fick jag ett oerhört bra mottagande. Väl beskrivet hur det går till och vad jag kan förvänta mig. Kan verkligen varmt rekommendera stället. Oerhört trevlig personal.
    2014-10-06 Representant för Tattoo Removal T svarar Monica O
    Monica, tack för senast! Misstänker att det blev en trevlig afton.
    Och tusen tack för att du tagit dig tid att skriva om oss. Vi är glada att du hittade hit.
    Nöjet är helt på vår sida. Låt nu tiden gå så den jobbar för din blekning.
    Sköt om dig!
    All the best från oss/ Carina&Inga
  • Fabian Å
    Fabian Å skrev om Tattoo Removal Team
    Personligt bemötande, bra instruktioner och uppföljning. Egentligen inget negativt att säga, tatueringen blir blekare för var gång.
    2014-10-01 Representant för Tattoo Removal T svarar Fabian Å
    Hej Fabian.
    Tack för att du lämnat en bedömning av oss här på Reco. Det är viktigt för oss att vi tillsammans arbetar för att din tatuering " blir ett minne blott" och det innebär att vi försöker ge så tydliga instruktioner som möjligt om hur du ska sköta om den efter behandling ( vilket du verkar förstått ).
    Sköt om dig tills vi ses nästa gång.
    Hälsningar Carina, Inga och Göran
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Tattoo Removal Team
    Jag tycker att Tattoo Removal är jätte bra. Det är hygieniskt och personalen är super trevliga och förstående. Dom ger ut informationen väldigt bra och hjälper till med allt som behövs. Skulle rekommendera det här stället till alla som ska ta bort sin tatuering, finns nog inte ett bättre och trevligare ställe.
    2014-08-26 Representant för Tattoo Removal T svarar Jessica J
    Hej Jessica. Tack för att du skrivit så fina ord om oss på Reco. Självklart försöker vi ordna allt till det bästa för alla. Sen ska vi ju också se till att det blir ett bra resultat där hygien är en viktig del i det hela. Sköt om dig tills vi ses i mitten av november igen.
    Mvh Inga, Göran och Carina
  • Ebba F
    Ebba F skrev om Tattoo Removal Team
    Fick ett fanastiskt bemötande av en energisk, glad och supertrevilg trio! Verkligen en positiv upplevelse att bara vara tillsammans med detta gäng. Samtidigt som de är väldigt trevliga ger de ett proffesionellt bemötande och ger en bra bakgrund till vad lasern gör och varför en viss våglängd används. Har blivit behandlad av både Inga och Göran och har inget att klaga på. Varsamt, snabbt och ger resultat direkt. Ser fram emot nästa besök!
    2014-08-17 Representant för Tattoo Removal T svarar Ebba F
    Hej Ebba! Tack snälla för att du tagit dig tid och skriva om oss. Vi är så glada för att du är nöjd. Sköt om dig tills vi ses igen! Snart hoppas vi. Med vänlig hälsning, Göran Inga och Carina
  • karin H
    karin H skrev om Tattoo Removal Team
    Hos Tattoo Removal Team har jag blivit väl bemött av den väldigt omtänksamma personalen! Jag har fått mycket information och råd kring behandlingen samt goda resultat redan efter två behandlingar.
    Och inte minst bra läge nära tunnelbanan.
    Rekommenderar varmt ett besök om du ångrar din tatuering! :)
    2014-07-22 Representant för Tattoo Removal T svarar karin H
    Hej Karin. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss i denna värmebölja. Vi är så glada över att du känner dig väl omhändertagen. Det är vår ambition förutom ett bra resultat naturligtvis. Sköt om dig tills vi ses i höst igen.
    Mvh Tattoo Removal Team/ Inga, Göran och Carina
  • Björn T
    Björn T skrev om Tattoo Removal Team
    Vänligt, kompetent och personligt bemötande. Bra resultat av behandlingen.
    2014-07-22 Representant för Tattoo Removal T svarar Björn T
    Tack Björn för dina fina ord. Tyvärr får vi väl inte se dig så länge till med tanke på hur blek din tatuering har blivit. Sköt om dig tills nästa gång och ha så skönt resten av sommaren.
    Inga, Carina och Göran
  • Annalie M
    Annalie M skrev om Tattoo Removal Team
    Mkt trevligt bemötande! Kommer att boka fler besök.
    2014-07-10 Representant för Tattoo Removal T svarar Annalie M
    Tack snälla för att du tog dig tid och skriva! Det uppskattar vi. Nu ska du ha en skön sommar så får vi fortsätta när det blir dags igen. Var rädd om dig. Bästa hälsningar från oss??på Tattoo Removal Team/ Carina, Göran och Inga
  • Mirella S
    Mirella S skrev om Tattoo Removal Team
    Jag har precis varit på Tattoo Removal Team för min andra behandling.Har bara lovord för detta ställe!Trevliga,professionella,empatiska och förtroendeingivande-listan kan göras lång!Behandlingarna går relativt fort att göra och känns uthärdliga.Kan dock starkt rekommendera Emla eller annan salva innan varje behandlingstillfälle.Tycker att man ser resultat-tatueringen har bleknat.Ingen "quickfix"-man får vara beredd på att det tar tid.Speciellt med tanke på att det ska gå 8 veckor mellan varje behandling samt att man inte ska köra under sommarmånaderna osv.Jag rekommenderar varmt detta ställe till er som funderar på att ta bort en tatuering eller flera-ni kan inte hamna i bättre händer!
    2014-05-07 Representant för Tattoo Removal T svarar Mirella S
    Hej Mirella.
    Tack för att du tog dig tid att skriva och för dina fina ord om oss. Bra att du känner dig trygg hos oss. Vi ska också se till att din behandling ger det resultat som du önskar. Sköt om dig tills vi ses nästa gång.
    Inga,Göran och Carina
  • Marcell H
    Marcell H skrev om Tattoo Removal Team
    Har varit på konsultation och en första behandling hos företaget. Har blivit väldigt väl bemött sedan första kontakten. De har ett väldigt bekvämt bokningssystem online med så pass många olika tider både vardagar och helger att det var lätt att hitta tider som passade mitt schema. Efter både konsultationen och behandlingen har jag fått mail från dem med lite tips och mest för att de kollar att efterskötseln fungerat bra, man känner sig verkligen både välkommen och viktig. Vid behandlingstillfället kokades det kaffe, och vi satte oss och tog en fika efteråt. Har känt mig bekväm där sedan första tillfället, både med personalen och lokalerna som är fräscha och förtroendeingivande. De har även varit väldigt tydliga med var som kommer att ske, vilka risker som finns och hur allt ska skötas, både före, under och efter behandlingstillfällen. Jag rekommenderar detta ställe väldigt mycket!
    2014-04-24 Representant för Tattoo Removal T svarar Marcell H
    Hej Marcell!
    Tack för dina fina vitsord. Det var väldigt trevligt att träffa dig också. Vi vill ju gärna att våra kunder ska känna sig trygga och att det i slutändan blir ett bra resultat som alla är nöjda med. Ska bli trevligt att ses igen. Sköt om dig tills dess.

Carina, Inga och Göran
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om Tattoo Removal Team
    Profisionella & trevliga! Har endast gjort två behandlingar så har svårt att ge betyg på ett slutligt resultat. Men jag känner mig trygg med mitt val & är rätt säker på att resultatet blir därefter.
    2014-04-11 Representant för Tattoo Removal T svarar Emma Ö
    Hej Emma!
    Skönt att höra att du känner dig trygg. Det är vår ambition förutom att det också ska bli ett bra slutligt resultat. Vi är ju ett team ,dig inberäknat, som ska jobba mot detta mål. Sköt om dig. Vi ses om några veckor.
    Inga, Göran och Carina
  • Therese S
    Therese S skrev om Tattoo Removal Team
    Jag känner mig nöjd. Har än så länge bara gjort en behandling men känner mig väl omhändertagen av det familjära teamet på Tattoo Removal Team. Proceduren känns proffsig och de är nogranna och lyhörda samt är verkligen måna om att man känner till allt och inte har några funderingar eller frågor.
    2014-04-11 Representant för Tattoo Removal T svarar Therese S
    Hej Therese!
    Kul att du trivs i vår "familj". Vi ska se till att det också ska bli ett bra resultat av din behandling så du blir nöjd med det också.
    Sköt om dig tills vi ses igen.
    Carina, Inga och Göran
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Tattoo Removal Team
    Jättenöjda med både information före och efter behandling! Dom är professionella och väldigt trevliga.
    Jättenöjda är jag!
    2014-04-11 Representant för Tattoo Removal T svarar Sofia G
    Hej Sofia!
    Vi vill gärna att våra kunder ska veta vad som kommer att ske och vad man kan förvänta sig. Blir jätteglad att höra att informationen var tillfredställande. Sköt om dig så ses vi om några veckor igen.
    Inga, Carina och Göran
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Tattoo Removal Team
    Ett supertrevligt team med service och omtanke som huvudkomponenter. Kan ge mina varmaste rekommendationer både gällande bemötandet och priser.
    2014-03-28 Representant för Tattoo Removal T svarar Evelina L
    Hej Evelina! Tack för dina fina vitsord. Det är vår ambition att ge våra kunder trygghet. Vi ses snart igen. Sköt om dig tills dess!

Tattoo Removal Team/ Inga, Carina och Göran
  • Nahrin Y
    Nahrin Y skrev om Tattoo Removal Team
    Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande och dom bryr sig verkligen om att få ett bra resultat. Jag rekommenderar tattoo removal team starkt!!
    2014-03-26 Representant för Tattoo Removal T svarar Nahrin Y
    Hej Nahrin!
    Tack, vi uppskattar så mycket att du tog dig tid och skriva. Det betyder mycket för oss och vi ser fram emot att ses igen och skall som alltid göra allt för att motsvara förväntningarna. Vi ses!

Glada hälsningar från Tattoo Removal Team/Carina, Göran och Inga.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Tattoo Removal Team
    Världens trevligaste personal. Man känner sig trygg och väl omhändertagen
    2014-03-20 Representant för Tattoo Removal T svarar Amanda S
    Hej Amanda och tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar.

Det är precis så vi vill att du ska känna dig , trygg och omhändertagen.
    Välkommen tillbaka och sköt om dig tills dess.

Hälsningar Tattoo Removal Team
  • Linn J
    Linn J skrev om Tattoo Removal Team
    Jätte trevligt bemötande och kunnig engagerad personal.
    2014-03-17 Representant för Tattoo Removal T svarar Linn J
    Tack Linn! Vi vill verkligen motsvara dina förväntningar!
    Välkommen tillbaka när det blir dags igen.
    Hälsa så gott! Med vänlig hälsning, Tattoo Removal Team
  • Magdalena L
    Magdalena L skrev om Tattoo Removal Team
    Har påbörjat att ta bort en illa placerad tatuering hos Tattoo Removal Team. Har fått ett underbart bemötande av professionella och kunniga personer. De tar sig tid att informera och frågar på alla frågor. Man känner sig trygg och bekväm, helt enkelt mycket nöjd.
    2014-03-14 Representant för Tattoo Removal T svarar Magdalena L
    Hej Magdalena, vi är glada att höra att du känner dig trygg, det är precis det vi vill förmedla. Välkommen tillbaka! All the best och sköt om dig. Med vänlig hälsning, från oss på Tattoo Removal Team
  • Sofi R
    Sofi R skrev om Tattoo Removal Team
    Mycket trevlig personal. Man känner sig lugn och trygg.
    2014-03-14 Representant för Tattoo Removal T svarar Sofi R
    Tack Sofi, vi ser fram emot att ses igen. Sköt om Dig tills dess. Med vänlig hälsning, från oss på Tattoo Removal. Team

Körsbärsvägen 7, 113 47 Stockholm