Tattoo Removal Team

Tattoo Removal Team

Ring 08-400 250 75 taborttatuering.nu

Om du vill ta bort eller ändra en tatuering ska du vända dig till oss på Tattoo Removal Team. KOSTNADSFRI RÅDGIVNING INGÅR ALLTID När vi träffas på den kostnadsfria rådgivningen får Du svar på allt. Vi har ofta svårt att svara i telefon. MAILA oss namn och nummer på info@taborttatuering.nu, så kontaktar vi Dig så fort vi kan. Eller så bokar du en tid via Bokadirekt.se

28 omdömen om Tattoo Removal Team

Kin T
Skrev om Tattoo Removal Team

Jag är otroligt nöjd!! Ett underbart ställe att komma till då personalen är helt fantastisk, är allt det man kan önska både i sitt utövande och i sitt bemötande. kan varmt rekommendera!!!

Thanida B
Skrev om Tattoo Removal Team

Är supernöjd med behandlingarna och mycket trevligt bemötande!

Melina B
Skrev om Tattoo Removal Team

Vänligt bemötande, proffsiga och kunniga.

Frederik S
Skrev om Tattoo Removal Team

jag håller på med en borttagning utav en tatuering. som är ganska stor och kommer att forsätta med det hos Tatto Removal då det känns tryggt med personalen som jobbar där. /Frederik.

Christer Ö
Skrev om Tattoo Removal Team

Trevligt bemötande. Professionellt utfört arbete av en expert på sitt yrkesområde. Rekommenderar för alla som vill ta bort sin tatuering. Dom är extremt trevliga, så det underlättade mina besök hos dom. Kan rekommendera dom varmt. Mvh Chris

Helene R
Skrev om Tattoo Removal Team

Jättetrevliga och stöttande personal.

Signe B
Skrev om Tattoo Removal Team

Mycket hjälpsamma, flexibla och trevliga!

Matilda E
Skrev om Tattoo Removal Team

Jag kan varmt rekommendera att Tattoo removal team. Hela gänget är fantastiskt trevliga, proffsiga och anpassar sig efter mig som kund. Personligt bemötande är guld värt, jag kommer faktiskt att sakna att gå dit när min tatuering är borta!

Eva L
Skrev om Tattoo Removal Team

Jag är väldigt glad att jag hittade just det här stället. Trevligt och seriöst bemötande med vänliga och possitiva människor.Jag känner fullaste förtroende och rekommenderar det absolut!!

Mats R
Skrev om Tattoo Removal Team

Vänligt och kompetent mottagande, en känsla av att man kan det man håller på med.

Monica O
Skrev om Tattoo Removal Team

Köpte ett paket med fyra gånger borttagning av en tatuering. Första gången lite svårt att hitta fram. Men väl framme fick jag ett oerhört bra mottagande. Väl beskrivet hur det går till och vad jag kan förvänta mig. Kan verkligen varmt rekommendera stället. Oerhört trevlig personal.

Fabian Å
Skrev om Tattoo Removal Team

Personligt bemötande, bra instruktioner och uppföljning. Egentligen inget negativt att säga, tatueringen blir blekare för var gång.

Jessica J
Skrev om Tattoo Removal Team

Jag tycker att Tattoo Removal är jätte bra. Det är hygieniskt och personalen är super trevliga och förstående. Dom ger ut informationen väldigt bra och hjälper till med allt som behövs. Skulle rekommendera det här stället till alla som ska ta bort sin tatuering, finns nog inte ett bättre och trevligare ställe.

Ebba F
Skrev om Tattoo Removal Team

Fick ett fanastiskt bemötande av en energisk, glad och supertrevilg trio! Verkligen en positiv upplevelse att bara vara tillsammans med detta gäng. Samtidigt som de är väldigt trevliga ger de ett proffesionellt bemötande och ger en bra bakgrund till vad lasern gör och varför en viss våglängd används. Har blivit behandlad av både Inga och Göran och har inget att klaga på. Varsamt, snabbt och ger resultat direkt. Ser fram emot nästa besök!

karin H
Skrev om Tattoo Removal Team

Hos Tattoo Removal Team har jag blivit väl bemött av den väldigt omtänksamma personalen! Jag har fått mycket information och råd kring behandlingen samt goda resultat redan efter två behandlingar. Och inte minst bra läge nära tunnelbanan. Rekommenderar varmt ett besök om du ångrar din tatuering! :)

Björn T
Skrev om Tattoo Removal Team

Vänligt, kompetent och personligt bemötande. Bra resultat av behandlingen.

Annalie M
Skrev om Tattoo Removal Team

Mkt trevligt bemötande! Kommer att boka fler besök.

Mirella S
Skrev om Tattoo Removal Team

Jag har precis varit på Tattoo Removal Team för min andra behandling.Har bara lovord för detta ställe!Trevliga,professionella,empatiska och förtroendeingivande-listan kan göras lång!Behandlingarna går relativt fort att göra och känns uthärdliga.Kan dock starkt rekommendera Emla eller annan salva innan varje behandlingstillfälle.Tycker att man ser resultat-tatueringen har bleknat.Ingen "quickfix"-man får vara beredd på att det tar tid.Speciellt med tanke på att det ska gå 8 veckor mellan varje behandling samt att man inte...

Marcell H
Skrev om Tattoo Removal Team

Har varit på konsultation och en första behandling hos företaget. Har blivit väldigt väl bemött sedan första kontakten. De har ett väldigt bekvämt bokningssystem online med så pass många olika tider både vardagar och helger att det var lätt att hitta tider som passade mitt schema. Efter både konsultationen och behandlingen har jag fått mail från dem med lite tips och mest för att de kollar att efterskötseln fungerat bra, man känner sig verkligen både välkommen och viktig. Vid behandlingstillfället kokades det kaffe, och...

Emma Ö
Skrev om Tattoo Removal Team

Profisionella & trevliga! Har endast gjort två behandlingar så har svårt att ge betyg på ett slutligt resultat. Men jag känner mig trygg med mitt val & är rätt säker på att resultatet blir därefter.

Therese S
Skrev om Tattoo Removal Team

Jag känner mig nöjd. Har än så länge bara gjort en behandling men känner mig väl omhändertagen av det familjära teamet på Tattoo Removal Team. Proceduren känns proffsig och de är nogranna och lyhörda samt är verkligen måna om att man känner till allt och inte har några funderingar eller frågor.

SOFIA G
Skrev om Tattoo Removal Team

Jättenöjda med både information före och efter behandling! Dom är professionella och väldigt trevliga. Jättenöjda är jag!

Evelina L
Skrev om Tattoo Removal Team

Ett supertrevligt team med service och omtanke som huvudkomponenter. Kan ge mina varmaste rekommendationer både gällande bemötandet och priser.

Nahrin Y
Skrev om Tattoo Removal Team

Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande och dom bryr sig verkligen om att få ett bra resultat. Jag rekommenderar tattoo removal team starkt!!

Amanda S
Skrev om Tattoo Removal Team

Världens trevligaste personal. Man känner sig trygg och väl omhändertagen

Linn J
Skrev om Tattoo Removal Team

Jätte trevligt bemötande och kunnig engagerad personal.

Magdalena L
Skrev om Tattoo Removal Team

Har påbörjat att ta bort en illa placerad tatuering hos Tattoo Removal Team. Har fått ett underbart bemötande av professionella och kunniga personer. De tar sig tid att informera och frågar på alla frågor. Man känner sig trygg och bekväm, helt enkelt mycket nöjd.

Sofi R
Skrev om Tattoo Removal Team

Mycket trevlig personal. Man känner sig lugn och trygg.