Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Tattoo Stockholm

Tattoo Stockholm

Tegnérgatan 34, 113 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Tattoo Stockholm

• Matte
    Matte skrev om Tattoo Stockholm
    Mitt hittills lägsta betyg bland tatuerare går till Henrik. Enligt mig en klåpare som har noll koll på vad kundservice innebär. Att han inte heller har någon hemsida eller ens ett eget fotoalbum i studion säger väl allt. Jag fick se utvalda jobb via Facebook då jag kom till studion. Jag tänkte fylla i lite färg på gamla tatueringar och valde att ge det en chans pga timpriset. Han erbjöd sig att göra en ny liten tatuering också för endast några hundra och jag nappade på erbjudandet. Med tanke på motivets storlek (som en femkrona) och svårghetsgrad hade nog alla tatuerare i världen lyckats.

Några veckor senare ville jag modifiera tatueringen en aning samt fylla i mer färg. Det kunde han inte och ansåg även att jobbet var färdigt vad gäller färgstyrka. Jag pekade och förklarade att det behövdes lite mörkare skuggning på vissa ställen. Det är ju inte alltid att färgen är 100% efter läkning. Då började snubben ifrågasätta och tjafsa emot. Han vägrade att "jobba gratis" som han beskrev det. Han skulle då ha 500:- för att fylla i lite färg! Jag blev jävligt förvånad! Aldrig tidigare har jag varit med om att någon tar betalt om kunden vill fylla i mer färg efter läkning! Det ska ingå i garantin. Alla jag tatuerat mig hos har alltid varit tillmötesgående vad gäller det här. Det slutade med att jag blev förbannad och gick därifrån. Nej, en jävligt fräck typ som du absolut INTE ska gå till! Jag sätter ut en varning för denna tatuerare!
    Agnetha L gillar detta

Tegnérgatan 34, 113 59 Stockholm