Taxi Stockholm

3.3

21 omdömen om Taxi Stockholm

Ulla Christina N
Skrev om Taxi Stockholm

Taxi Stockholm har försämrats påtagligt under de senaste åren. Förr var det det enda bolag jag åkte med. Efter ett antal incidenter har jag bestämt mig för att inte anlita dem längre. De hittar inte adressen, sura och vresiga förare och om man kontaktar kundtjänst är inte bemötandet någon trevlig upplevelse.

David M
Skrev om Taxi Stockholm

Fick bästa hjälpen och taxin kom i tid. Våran förare Hossein var supertrevlig. Rekommenderar starkt!

LARS T
Skrev om Taxi Stockholm

Jag åker bara med Taxi Stockholm som har de bästa, trevligaste och säkraste samt punktligaste chaufförerna. Också det mest prisvärda taxibolaget i dagens läge.

MARIA S
Skrev om Taxi Stockholm

Beställde en taxi till ett bröllopp. Då den inte kom vid utsatt tid försökte jag ringa kundtjänst men fick inget svar. 45 minuter efter bokad tid får jag ett meddelande att taxin kan bli lite sen men att föraren hör av sig så fort de vet att taxin kommer vara på plats. Tur att det finns andra betydligt mer pålitliga och snabba taxibolag, annars hade vi missat vigseln.

ANNIKA H
Skrev om Taxi Stockholm

Jag hade två aktiva taxibokningar som jag bokade häromdagen via telefon och fick tala med personlig handläggare. Hon informerade mig att fastpris till Arlanda var 950kr. Hon informerade mig också att taxibilen eventuellt kunde bli lite sen och frågade om jag hade marginal till avgången för flyget. Det är långa köer på Arlanda informerade hon mig, så om bilen skulle bli lite sen av någon anledning så ville hon dubbelkolla med mig hur lång tid jag hade på mig. Planet lyfter 06:25. Taxibilen skulle hämta upp mig ca 03:30. Hon...

Sanna H
Skrev om Taxi Stockholm

Förbeställde en taxi till Arlanda, chauffören dök aldrig upp på överenskommen tid och det tog lång tid för kundservice att få fram en ny bil. Som trogen kund är jag mycket besviken på Taxi Stockholm

DICK J
Skrev om Taxi Stockholm

Taxi Stockholm får faktiskt 5 stjärnor eftersom det är det ENDA taxibolaget man vågar använda idag i Stockholm. Alla andra alternativ är uteslutna eller t.o.m farliga.

Elisabeth S
Skrev om Taxi Stockholm

Kan inte med ord beskriva vilket dåligt bolag detta är. Vi glömde en Burberri halsduk i bilen, ringde upp till taxi stockhol direkt efter ca 2 min när hi hade gått ur bilen och insåg att den var glömd. De ringde taxichauffören som sa att han inte sett den. När vi kom hem för att dubbelkolla om vi hade glömt den hemma (vilken vi visste att vi inte hade gjort) ringde vi upp igen. Då svarade en super dryg tjej som var extremt otrevlig och absolut inte tillmötesgående över huvud taget. När jag sa att jag hade glömt halsduken...

Cecilia H
Skrev om Taxi Stockholm

Åker mycket taxi och det enda bolaget som faktiskt kommer i tid 99% av gångerna är Taxi Stockholm. Dessutom har de oftast kunniga chaufförer, rena och hela bilar. De är inte billigast men känns ändå privärda eftersom jag värdesätter att de kommer och att bilen är hel och inte stinker cigarettrök och dyl.

Peter J
Skrev om Taxi Stockholm

Åker mycket med Taxi Sthlm i jobbet. Övervägande bra, men vissa chaufförer kör som biltjuvar. Reklamerade en resa med en antagligen påverkad förare. Fick ersättning och ursäktande samtal från TS.

Marcus A
Skrev om Taxi Stockholm

Det blir en stjärna till när Taxi Stockholm slutar att larva sig med att inte kunna hämta en person tex på den obemannade Shell-stationen i hörnet Finn Malmgrens väg/Olaus Magnus väg, utan att kräva en exakt adress.

Anders S
Skrev om Taxi Stockholm

Jag åker ganska ofta en och samma sträcka, mellan jobbet och bostaden, och har prövat Alla taxibolag och kommit fram till att det verkar som att de tre-fyra stora taxibolagen har ungefär samma priser, men att Taxi Stockholm 150000 har överlägset bäst service och kunnande och framförallt kommer snabbast till hämt-adressen.

Alexander F
Skrev om Taxi Stockholm

Inte så jättebilligt men ett bolag som har tydliga riktlinjer. Min mamma åkte för några år sedan med en chaufför som medvetet körde en för lång rutt, Taxi Stockholm reklamerade resan efter ett samtal. För ett par år sedan åkte jag med en chaufför från Taxi Stockholm som hellre pratade om sin iPhone än koncentrerade sig på att köra ordentligt. Så sedan dess ber jag alltid om fast pris för min resa hos Taxi Stockholm för att slippa stressen över en tickande taxameter OM en chaufför inte presterar.

Matthieu H
Skrev om Taxi Stockholm

kan inte tänka mig åka med något annat taxibolag än Taxi Stockholm.

sofia f
Skrev om Taxi Stockholm

Bra service, trevligt bemötande!

Henka H

John H
Skrev om Taxi Stockholm

Det enda rätt näst efter limousin om man ska ta sig fram i denna stad om man av någon anledning inte får köra själv. På senare år har åkarna blivit mycket proffsiga och håller sig till bästa vägen och prisbilden är som den ska. Detta bolag har satsat mycket på egna kontrollanter vilket har ökat deras kvalité avsevärt.

Emma K
Skrev om Taxi Stockholm

Tycker att det var länge sedan jag hade en dålig erfarnehet av Taxi Stockholm, förr kunde man få en hand på knät eller dåliga inviter men nu var det länge sen (eller så är det jag som är för nära 30..) Oavsett så känns de proffsiga och ofta ha r enskilda förare stängt av taxametern tidigare om de åkt fel väg etc. Bra service helt enkelt.

Leon
Skrev om Taxi Stockholm

Otrevliga chafförer, skumma rutter, illaluktande bilar och överpriser är skäl till att välja ett seriöst taxibolag som Taxi Stockholm. Förarna hittar överallt, kör alltid samma väg och kostar alltid lika mycket (för samma resa). Jag gillar också att man kan koppla en adress till ens egna (fasta) telefonnummer. Snabb, effektivt och bara fungerar helt enkelt.

Fredrik E
Skrev om Taxi Stockholm

Ska jag åka taxi i Stockholm så åker jag med Taxi Stockholm. De kommer i tid, förarna är professionella, bilarna är propra, och hela företaget inger förtroende. Bra taxi, helt enkelt.

Anna J
Skrev om Taxi Stockholm

Trevliga och serviceinriktade taxichaufförer men otrevliga receptionister. Vilket är synd då det är första mötet.