Taxi Stockholm

Luntmakargatan 64, 113 51 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbolag nära Taxi Stockholm:

Magnus Ladulåsgatan 27, Stockholm
Vi p Franska Bukten erbjuder entreprenad, service- och konsulttjänster inom ener... Läs mer ›
Stefan E:
Ventilationsombyggnad industrifastighet med OVK. Ställer upp på kort varsel vid behov. Bra och snabba återkopplingar under projektet. Rekom...

Läs vad 14 kunder tycker om Taxi Stockholm

• Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Taxi Stockholm
    Kan inte med ord beskriva vilket dåligt bolag detta är. Vi glömde en Burberri halsduk i bilen, ringde upp till taxi stockhol direkt efter ca 2 min när hi hade gått ur bilen och insåg att den var glömd. De ringde taxichauffören som sa att han inte sett den. När vi kom hem för att dubbelkolla om vi hade glömt den hemma (vilken vi visste att vi inte hade gjort) ringde vi upp igen. Då svarade en super dryg tjej som var extremt otrevlig och absolut inte tillmötesgående över huvud taget. När jag sa att jag hade glömt halsduken för 4500kr i bilen så anklagade hon mig för att jag ljög och anklagade chauffören. Jag glömde halsduken i bilen, om det var chauffören eller någon passagerare som tog den efter att bi steg ur, struntar jag verkligen i men hur hon betedde sig är helt oaccepterat. När jag berättar hur situationen var svarade hon - "jag orkar inte" och lade sedan på luren. Helt otroligt vilken dålig service taxi stockholm har. Och tyvärr kan jag erkänna att jag åkt med dem extremt mycket! Kan säga att det ikväll var sista gången.....!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Taxi Stockholm
    Åker mycket taxi och det enda bolaget som faktiskt kommer i tid 99% av gångerna är Taxi Stockholm. Dessutom har de oftast kunniga chaufförer, rena och hela bilar.
    De är inte billigast men känns ändå privärda eftersom jag värdesätter att de kommer och att bilen är hel och inte stinker cigarettrök och dyl.
  • Peter J
    Peter J skrev om Taxi Stockholm
    Åker mycket med Taxi Sthlm i jobbet. Övervägande bra, men vissa chaufförer kör som biltjuvar. Reklamerade en resa med en antagligen påverkad förare. Fick ersättning och ursäktande samtal från TS.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Taxi Stockholm
    Det blir en stjärna till när Taxi Stockholm slutar att larva sig med att inte kunna hämta en person tex på den obemannade Shell-stationen i hörnet Finn Malmgrens väg/Olaus Magnus väg, utan att kräva en exakt adress.
  • Anders S
    Anders S skrev om Taxi Stockholm
    Jag åker ganska ofta en och samma sträcka, mellan jobbet och bostaden, och har prövat Alla taxibolag och kommit fram till att det verkar som att de tre-fyra stora taxibolagen har ungefär samma priser, men att Taxi Stockholm 150000 har överlägset bäst service och kunnande och framförallt kommer snabbast till hämt-adressen.
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Taxi Stockholm
    Inte så jättebilligt men ett bolag som har tydliga riktlinjer. Min mamma åkte för några år sedan med en chaufför som medvetet körde en för lång rutt, Taxi Stockholm reklamerade resan efter ett samtal. För ett par år sedan åkte jag med en chaufför från Taxi Stockholm som hellre pratade om sin iPhone än koncentrerade sig på att köra ordentligt. Så sedan dess ber jag alltid om fast pris för min resa hos Taxi Stockholm för att slippa stressen över en tickande taxameter OM en chaufför inte presterar.
  • Matthieu H
    Matthieu H skrev om Taxi Stockholm
    kan inte tänka mig åka med något annat taxibolag än Taxi Stockholm.
  • sofia f
    sofia f skrev om Taxi Stockholm
    Bra service, trevligt bemötande!
  • Henka H
    Henka H skrev om Taxi Stockholm
  • John B
    John B skrev om Taxi Stockholm
    Det enda rätt näst efter limousin om man ska ta sig fram i denna stad om man av någon anledning inte får köra själv. På senare år har åkarna blivit mycket proffsiga och håller sig till bästa vägen och prisbilden är som den ska. Detta bolag har satsat mycket på egna kontrollanter vilket har ökat deras kvalité avsevärt.
  • Emma K
    Emma K skrev om Taxi Stockholm
    Tycker att det var länge sedan jag hade en dålig erfarnehet av Taxi Stockholm, förr kunde man få en hand på knät eller dåliga inviter men nu var det länge sen (eller så är det jag som är för nära 30..)
    Oavsett så känns de proffsiga och ofta ha r enskilda förare stängt av taxametern tidigare om de åkt fel väg etc. Bra service helt enkelt.
  • Leon
    Leon skrev om Taxi Stockholm
    Otrevliga chafförer, skumma rutter, illaluktande bilar och överpriser är skäl till att välja ett seriöst taxibolag som Taxi Stockholm. Förarna hittar överallt, kör alltid samma väg och kostar alltid lika mycket (för samma resa). Jag gillar också att man kan koppla en adress till ens egna (fasta) telefonnummer. Snabb, effektivt och bara fungerar helt enkelt.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Taxi Stockholm
    Ska jag åka taxi i Stockholm så åker jag med Taxi Stockholm. De kommer i tid, förarna är professionella, bilarna är propra, och hela företaget inger förtroende. Bra taxi, helt enkelt.
  • Anna J
    Anna J skrev om Taxi Stockholm
    Trevliga och serviceinriktade taxichaufförer men otrevliga receptionister. Vilket är synd då det är första mötet.

Luntmakargatan 64, 113 51 Stockholm