Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Vallentuna TBA Transporter AB

TBA Transporter AB

Okvistavägen 28 c, 186 40 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till TBA Transporter. Vi är din Transport, förvaring och flyttfirma i Stockholm. Vi skräddarsyr din flytt helt efter dina önskemål.

Skulle du under eller efter flytten behöva magasinering så tillhandahåller vi även detta. I våra temperaturstyrda lokaler är dina saker både säkra och tas väl hand om. Du kan därför lämna din flytt i trygga händer till oss. Vi samarbetar med både anticimex och larmbolag, vilket gör att vi har skyddsklass 2 på våra lokaler.

Vi säljer även flyttkartonger och övrigt packmaterial för dig som vill flytta själv. Vi tillhandahåller förutom det specialemballage för flyg och båtsändningar.
Välkommen att höra av dig för mer information om hur vi hjälper dig med flytten.

Läs vad 12 kunder tycker om TBA Transporter AB

• Ulla B skrev om TBA Transporter AB
    Flytthjälp. Höll tider, skickliga gubbar, trevliga. Jättebra Läs mer
  • Anna v skrev om TBA Transporter AB
    Flytt. Smidigt, enkelt, tydliga, serviceminded. Toppennöjda! Läs mer
  • Rigmor S
    Rigmor S skrev om TBA Transporter AB
    Jag har väldigt höga förväntningar på företag och är i efterhand riktigt nöjd med bemötande och utförande. Kommunikationen kunde ibland vara mer proaktiv och informerande från företaget och jag fick ibland söka dem för att få veta status mm. Här finns det utrymme för förbättring. Men det viktigaste - att få svar och hjälp när man väl pratar med någon, att kompetent och duktig personal packar, transporterar och levererar alla ägodelar - har fungerat fantastiskt bra. Extra beröm går till flyttpersonalen som varit extremt vänliga, professionella och duktiga. Läs mer
  • Örjan W skrev om TBA Transporter AB
    Rak och enkel kommunikation, genomför uppdragen professionellt, vänligt och snabbt. Läs mer
  • Bengt T skrev om TBA Transporter AB
    Trevlig personal, lätt att diskutera fram en lösning med.
    Personal som är aktsam om dina saker i flytten.
    Bra pris. Läs mer
  • Cecilia A skrev om TBA Transporter AB
    Jag behovde flytta en del mobler och andra saker fran Stockholm till London. Jag ar mycket nojd med mina kontakter och sjalva flytten av mina saker. Läs mer
  • Tomas Ö skrev om TBA Transporter AB
    Flyttning, magasinering

Proffsigt bemötande

Höga förväntningar om god service

Lugnt och säkert hanterande och hög servicenivå Läs mer
  • Marret T skrev om TBA Transporter AB
    Mycket professionellt bemötande, väldigt trevliga kontakt (alla!), de höll vad de lovade. Är andra gången jag har anlitat TBA för flytt och kommer att göra det igen. Värda varenda krona! Läs mer
  • Joachim B skrev om TBA Transporter AB
    Nöjd med det mesta, trevliga och snabba flyttkillar Läs mer
  • Doris A skrev om TBA Transporter AB
    Professionella, serviceinriktade, positiva och trevliga. Läs mer
  • Paul Å skrev om TBA Transporter AB
    Ordningsamma och strukturerad flyttfirma som man verkligen kan lita på Läs mer
  • Thomas Z
    Thomas Z skrev om TBA Transporter AB
    Tydlig kommunikation, snabb och flexibel service, vänligt bemötande, artig och trevlig personal. Läs mer

Okvistavägen 28 c, 186 40 Vallentuna