Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Upplands Väsby Teek Fastighetsförvaltning AB

Teek Fastighetsförvaltning AB

Fritiofs Väg 69, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Vi på TEEK Fastighetsförvaltning erbjuder fastighetsservice, drift och förvaltning med öppen kommunikation för att göra fastighetsförvaltningen så problemfri som möjligt. Eftersom vårt mål är att skapa långa relationer med varje kund diskuterar och förändrar vi gärna vårt arbetssätt och våra tjänster för att passa för den unika fastigheten.

Vår personal väljer vi mycket noggrant och varje medarbetares engagemang och intresse för fastighetsförvaltning är stort.

Vi erbjuder även tjänster inom upphandling, projektledning och projektering. Kontakta oss för att hitta den bästa lösningen för just er och er fastighet!

Läs vad 2 kunder tycker om Teek Fastighetsförvaltning AB

• Sara P
    Sara P skrev om Teek Fastighetsförvaltning AB
    Mycket bra bemötande ända från första kontakt. Vi har haft ett positivt och ärligt samarbete med vår kontaktperson. Snabbt och väl utfört jobb med underhållsplan. Dessutom har vi fått hjälp med andra tjänster och kontakt med andra företag. Känner ett starkt förtroende och kan rekommendera företaget för andra. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Teek Fastighetsförvaltning AB
    Vet inte riktigt har inte jobbat så länge med dem,. hoppas och att de är bra ........................................................................................ Läs mer

Fritiofs Väg 69, 194 52 Upplands väsby