Alla kategorier Telefon Stockholms län Stockholm Norrmalm Teknikmagasinet Sweden AB

Teknikmagasinet Sweden AB

Klarabergsgatan 35, 111 21 Stockholm — Visa karta

Telefonbutiker nära Teknikmagasinet Sweden AB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 3 kunder tycker om Teknikmagasinet Sweden AB

• johan e
    johan e skrev om Teknikmagasinet Sweden AB
    Jag var inne i butiken tänkte köpa lite tillbehör till min mobil och lite annat.
    Det som slog mig var den HELT oengagerade butikspersonalen.
    De tittade knappt upp och verkade vilja vara någon annanstans.
    Jag fick också intrycket när kunderna kommer in i butiken så tänker de anställda killarna att:
    Åhh nu kommer EN till idiot.
    Rekryterar butikschefen i denna butik sina kompisar?På det var personalen okunnig.
    Jag köpte ingenting och bestämde mig för att jag hädanefter ALLTID kommer att välja Kjell o Company eller Claes Ohlsson, där har de personal som är hjälpsamma och engagerade.
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Teknikmagasinet Sweden AB
    Hade en fråga till den extremt ointresserade expediten som knappt kollade upp från disken.
    Eftersom hans kollega gjorde samma sak,så undrar man om de spelade spel eller surfade.
    Att denna kille med ljusbrunt hår och mustasch verkade ha noll eq och som hade ett stöddigt beteende gör ju att jag verkligen inte kommer att rekommendera teknikmagasinet för någon.Personalen i denna butik(och även på Sergelgatan) är sådana man annars hittar på ett oseriöst TM företag:där man gör sitt yttersta för att folk ska köpa saker med dålig kvalitet.Man kan ju undra om man har några krav överhuvud taget på service på dem som söker jobb på Teknikmagasinet.
  • Damian G
    Damian G skrev om Teknikmagasinet Sweden AB
    På teknikmagasinet finner du de allra flesta teknikprodukter och tillbehör som finns ute på marknaden. De har även sådant som softairguns för dig som tycker sånt är roligt. Personalen som jobbar på teknikmagasinet är kunnig och teknikintresserad så de kan svara på alla dina frågor. Tveka inte att besöka denna butik om du har någon fråga eller behöver något tillbehör till t.ex. din mobil.

Klarabergsgatan 35, 111 21 Stockholm