Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Södertälje Telgeakuten Hälso- och Sjukvård AB

Telgeakuten Hälso- och Sjukvård AB

Grödingevägen 21, 152 70 Södertälje — Visa karta

Bysistorget 4, 11821, Stockholm
Människans Resurser AB
Ingemar E:
Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra affär,jag har haft ...

Läs vad 1 kund tycker om Telgeakuten Hälso- och Sjukvård AB

• Andreas B
    Andreas B skrev om Telgeakuten Hälso- och Sjukvård AB
    Extremt dåligt bemötande från läkare som skulle titta på mitt sjuka barn.

Han ber min sambo vara tyst och bara svara på hans frågor för det är han som ställer diagnos och inte hon.

Det är också ett stort problem att det är en läkare som inte kan prata svenska ordentligt vilket gör att det han förmedlar om min sjuka dotter inte fullt kommer fram. Jag välkomnar läkare med invandrarbakgrund. Det är inte det. Utan jag vill kunna kommunicera med den läkare jag har utan problem.

Ännu värre är att han rekommenderar läkemedel som när vi ska köpa det på apoteket blir stoppade för att det absolut inte får användas på barn under 12 år och absolut inte i munnen. Vad i helvete!!!

Det var sista gången vi går till NynäsAkuten och sista gången vi rekommenderar dem.

Grödingevägen 21, 152 70 Södertälje