Tell Sverige

Tell Sverige

Ring 0102-22 92 00 tellsverige.se

Välkommen till Tell Sverige! Vi finns här för att hjälpa dig att navigera i ett ibland ganska komplicerat IT-landskap. Får du inte presentationen att fungera, konferensen eller telefonmötet strular? Vi har alla de lösningar som underlättar för dig och din verksamhet. Tjänster: IoT Connectivity, fleet management, molnväxlar,...

33 omdömen om Tell Sverige

Sandra Rita Elisabet M

Köpt körjournal, den har fungerat bra. MEN vid önskan om avslut har vi bollats mellan TELL och företaget Infobrick som äger ”dongen”. Olika saker har sagts och de skyller på varandra. Anlita annat företag om du vill att det ska vara problemfritt fram till avslut.

Trumbäcken A

Snabb återkoppling och alltid lösningsorienterad!

Auoja Fastighetsförmedling A

Amanda ger oss alltid en god service, är så nöjda med henne!

Lindbergs Konst & Ramar L

Väldigt Proffsigt bemött med stort kunnande, glädje hjälpsamhet. Topp Kvalitet!

Inlandets Tandklinik A

Supertrevlig och bra kommunikation

Pitebo P

Trevlig, proffsig. Vi har köpt körjournaler

Haparanda R

Hej Anton Eriksson bemöter vårat företag med bra service, snabba återkopplingar, mina förväntningar är att få snabba svar och framför hållning är service inriktad, och trevlig mot oss som kund. Vi bytte från Telenor till Telia som Anton hjälpte oss att installera våra växel på kontoret en del mobil telefoner. Mycket bra servis o trevlig person.

Tr I Luleå Ab (bistron & Bryggan) T

Tog över ny, kopplade ihop två verksamheter till en växel. Väldigt hög service och engagemang.

Gullhammarsnäsets Ab G

Jag blev bemött med blixtsnabb respons och proffisionell återkoppling. De är kul att se att de finns dom som brinner för kunder fortfarande. Ytterst tacksam för den snabba hjälp vi fick.

Svar från Caroline Sigge

Tack för de fina kommentarerna! Det värmer. /Caroline

Evan Dekrei E

Caroline är den Bästa ❤️ Grymt bra service och hade svaren på alla frågor och funderingar

Ekonomikonsult I Malmfälten Ab E

Vårt företag fick hjälp av Minea att gå igenom vår telefoni och den lösning som vi hade. Bemötandet var bra och professionellt. Hon hjälpte oss med abonnemang och köp av telefoniprodukter.

Pite Energi Ab P

Kunnig, engagerad och trevlig! Levererar vad som vi kommit överens om i tid.

Cilla B

Super proffsig och ger förtroende. Snabb att besvara frågor och mycket hjälpsam.

Install I

Ett företag med hög servicenivå och stort hjärta som levererar bättre än kunds förväntan.

Skoogs Bränsle Ab

Kompetent kille som har mycket att göra :-)

Blääst Svets & Energi Ab B

Hon visste precis vad jag behövde o det gick mycket snabbt o smidigt. Guld värt! Mycket trevlig var Amanda!

Lindbäcks Bygg Ab

Killen som ALLTID levererar den bästa servicen :-)

Aron J

Riktigt bra att ha att göra med. Tar sig tid, återkommer som lovat. Verkligen kunden i fokus.

Peter S

- Arbetsrelation. - Bra bemötande. - Höga förväntningar som infriades. - Bra totalupplevelse och vi köper telefonitjänst, både mjukvara och hårdvara.

Patrik Å

Peter ställer alltid upp med ett glatt humör och hjälper mig när jag befinner mig i nöd. Toppbetyg! 👍

Tomas H

Peter har levererat på ett mycket bra sätt och framförallt alltid löst problem när de dykt upp ! Dessutom glad, korrekt och kundfokus vid varje tillfälle vi träffs/ hörs!

Jimmy L

Otroligt kunnig. Är hjälpsam och tar sig tid

Lillpite Rör Ab L

Blev bra bemött, hade inte så stora förväntningar pga tidigare erfarenheter. Vi köpte växel funktion Vet ej ännu hur dom lever upp till förväntningarna de får framtiden utvisa

Cdm Konsult Ab C

Alltid trevlig tillmötesgående, snabba svar och ofta en trevlig kommentar i avslutningsraden :)

Duroc Laser Coating Ab D

Minea har på ett alldeles strålande trevligt och kompetent sätt hjälpt oss med växel- och mobiltelefonitjänster.

R Rönnberg Maskin Ab R

Suverän service, trevligt bemötande och snabba svarstider. Riktigt nöjd med såväl Minea som hela Tell. Kan varmt rekommendera. Minea hjälpte till att uppdatera vår telefonväxel samt läste in proffsiga valmöjligheter för kunderna när de ringer in till vår telefonväxel. Hon agerade snabbt, proffsigt och konkret på våra önskemål men hjälpte även till med sin egna input.

Veronica N

Underbart med personlig service av en och samma person. Fick bra förtroende och hjälp direkt. Allt jag behöver 👌

Ljudshopen

Telefon växel blev inköpt Ringde runt olika företag som säljer dessa produkter och tjänster. Björn var tillmötesgående och lyssnade på mina behov. Även när försäljning vad gjord som skötte han sig utmärkt med support och svar på frågor som vi hade. Mycket duktig, kanske jag själv skall fråga om han är intresserad att byta jobb :-)

Cetonia S

Köpte en mobil växel samt bytte mobilabonnemang. Vi fick ett bra bemötande. Förväntningarna vi hade på företaget och produkten stämde väl överens med våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi nöjda!

Svar från Amanda Karlström

Tusen tack för ert omdöme! Vi ser fram emot vårt långsiktiga samarbete med er! :)

Cecilia L

Bra bemötande, kunnig personal. Ger en trygghet i bemötandet.

Svar från Amanda Karlström

Tack Cecilia! :) Ser fram emot att hjälpa er ytterligare i framtiden!

Karin K

Fick fin service av Amanda. Hon hjälpte oss bl a att fixa till våra svarsmeddelanden när man ringer till oss. Perfekt att ha en man kan ringa till och få snabb hjälp!

Svar från Amanda Karlström

Tack för ett fint omdöme Karin! :)

Jonas M

Telefoni, superbra hjälp, professionellt kundmottagande.

Lars J

Vi köpte en Telavox-lösning som installerats under början av detta år. Vi blev från första stund professionellt men samtidigt personligt bemötta. Vi valde Tell som leverantör enbart pga av Björn Byrén. Vi uppskattade verkligen hans tydlighet och engagemang samt förståelse för vår verksamhet. Företaget Tell har levererat som önskat och lite till.