Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Stockholm Södermalm Texab - Flyttfirma

Texab - Flyttfirma

Åsögatan 135, 116 24 Stockholm — Visa karta

Vi tar hand om din flytt! I närområdet, lokalt och inrikes, men Texab hjälper dig även om du ska flytta utomlands eller om du behöver flytta ditt kontor. Vi har också bra lagerförvaring, ifall du behöver magasinera bohag eller kommersiellt gods.

Bemanningsföretag nära Texab - Flyttfirma:

Himlabacken 2, Solna
Top Team Serviceentreprenad AB erbjuder servicetjänster till både privatpersoner... Läs mer ›
Nina K:
Väldigt bra bemötande. Glada, trevliga, tillmötesgående och väldigt lösningsorienterade. Top team har hjälpt oss med städning av våra loka...

Läs vad 5 kunder tycker om Texab - Flyttfirma

• Gustav P
    Gustav P skrev om Texab - Flyttfirma
    Dom flesta som arbetar där kan inte ens prata Svenska.
  • Maria F
    Maria F skrev om Texab - Flyttfirma
    Bra bemötande, flexibla och snabba. Kan varmt rekommendera Texab.
  • Sara P
    Sara P skrev om Texab - Flyttfirma
    Tjejer: Här har ni ... tja: Service, justhet, snabbhet. Och riktiga karlar. Väldigt, väldigt bra bemötande, allt fixades exakt. Jag är supernöjd. Priset var okey.
  • Anna-Carin W
    Anna-Carin W skrev om Texab - Flyttfirma
    Trevliga, snabba, proffsiga och prisvärda.
  • Jan L
    Jan L skrev om Texab - Flyttfirma
    I samband med en flytt så anlitade vi Texab för packning, flyttning och städning. De har varit otroligt hjälpsamma och vänliga i våra kontakter. Alla delar sköttes snabbt och effektivt och våra saker var riktigt ordentligt nedpackade. De små bekymmer som uppstod var de snabba med att lösa och alltid väldigt trevliga. Nästa gång vi flyttar så lär vi anlita dem igen och vi tipsar om att du borde göra det! :)

Åsögatan 135, 116 24 Stockholm