Catering

18 omdömen om Catering

Lotten J

Köpte frukostmackor, juice och smoothies. Blev bra bemött. Den mjölkfria smoothies var extra god!

Maria J

Köpte buffé för 27 personer. Blev bra bemött utav företaget och maten var MYCKET god!

Jeanette I

Beställde 21 landgångar som vi hämtade sen eftermiddag. Mycket trevlig och serviceminded personal. Landgångarna var jättegoda, rikligt med pålägg och smakfullt dekorerade. Vi kommer garanterat handla hos er igen! /Jeanette Isacsson

Lisa W
Skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering

Trevligt bemötande och bra service i framtagandet av vår Oktoberfestbuffé. Den feedback vi fick av våra gäster var enbart positiva utlåtanden om maten. Supergott helt enkelt!

Pierre N

Vi hade en kurs på vårt jobb och beställde lunch till alla deltagarna från Thomas kök. De var professionella och vi blev mycket väl bemötta. Vi kommer att anlita dem i framtiden.

Barbro B

Ett fantastiskt bemötande trots att jag var ute i sista minuten. Lunchbuffén var jättegod fint upplagt, och väl komponerad. Jag kommer att rekommendera Tomas kök till alla jag känner

Viktoria K

Alltid i tid, god mat, trevliga och väldigt flexibla. Heja Thomas Kök & Catering!

Hanna K

Ett väldigt gott bemötande och god mat. Tyvärr levererades maten till fel adress vid det senaste tillfället vi använde oss av er vilket skapade en del problem för oss som beställare. Vi har beställt från Thomas KÖK vid flera tillfällen och har annars alltid varit nöjda.

Wolfgang S

Mycket bra service, god mat & rätt inställning till kundvård, så det kan inte bli så mycket bättre!

Linn B
Skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering

Mycket bra kommunikation och god mat!