Alla kategorier Webshop Thujaplantor.se

Thujaplantor.se

Thujaplantor.se är en webbutik som bedriver försäljning utav häckväxter och thujor. Personalen har lång erfarenhet inom trädgårdsverksamhet och flera av oss har tidigare bakgrund ifrån större plantskolor i Europa. De plantorna vi har i vårt sortiment är växter som vi med trygghet kan förmedla och som vi vet håller hög kvalitet.
Tack vare goda samarbeten har vi bra priser på leverans till kund och där vi med säkerhet vet att plantan kommer fram välbehållen, vi erbjuder 12 månaders garanti på våra växter! Välkomna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Thujaplantor.se

• Nor M
    Nor M skrev om Thujaplantor.se
    Handlade thujor i våras utav detta företag efter lite research.
    Fick hem en pall 3 dagar senare och samtliga plantor har tagit sig väldigt bra sen dess.
    Mycket nöjd med den service och plantor jag fick.
    Helt klart värt pengarna! +++++
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Thujaplantor.se
    Handlade två omgångar i år. En i våras och en höstas.
    Fick mycket fina plantor och killarna som körde ut hjälpte mig att få de precis där jag ville.
    Kan varmt rekommendera och jag fick beröm idag av släkten.

+++++
  • Sara R
    Sara R skrev om Thujaplantor.se
    Mycket bra service och plantor. Kan rekommendera!
    Snabba och pålitliga svar vid frågor. Mycket fina plantor vid leverans och skickliga förare som levererar.
    Kan varmt rekommendera andra att handla från Thujaplantor
    Mvh Sara
  • Amir
    Amir skrev om Thujaplantor.se
    Mycket bra! Snäll person hjölpte mig med fina buskar.
    Köpte två gånger. Första gången över 100 stycken och andra gången nästan lika många. Fick bra hjälp med val.
    + Service
    + Thujorna var jätte fina
    + Leverans där jag ville ha
    Rekommenderar till de jag pratar med.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Thujaplantor.se
    Ett härligt tack ifrån mig!

Jag är både mycket nöjd med mina tujor och det trevliga bemötandet.
    Vill bara säga att jag varit i trädgården sedan barnsben och sett det mesta. Var lite skeptisk först pga det låga priset, men jag kanske hade tur som fick så välvuxna plantor. De kom mer eller mindre enligt planeringen och ser fantastiska ut fortfarande.
    Min bedömning, mycket bra och jag handlar gärna fler tujor till våren.
  • Johan A
    Johan A skrev om Thujaplantor.se
    Köpte plantor från thujaplantor.se i slutet av juni.
    De meddelade mig riskerna med att plantera under den rådande värmen, men jag ville ha plantorna levererade ändå. Jag valde helt enkelt att ta risken.
    Plantorna kom, jättefina plantor!
    Vi planterade och märkte att plantorna blev lite trötta inom snar framtid. Med hjälp av deras duktiga kundtjänst så kunde vi rädda plantorna.
    Vi är helt klart nöjda och rekommenderar dom till våra vänner och bekanta.
  • Jenny
    Jenny skrev om Thujaplantor.se
    Köpte plantor med plantering i våras. Fick leverans och plantering sista veckan i april. Först kom lastbilen med våra 75 st plantor, två dagar efter kom planteringsteamet.

Tack thujaplantor.se för en fin häck och bra service längs med vägen.
  • Bahram A
    Bahram A skrev om Thujaplantor.se
    Lurenderi!
    Köpte plantorna via Klarna och efter 2 veckor är cirka 95% av thujorna är bruna och halvdöda. Sekreteraren i firman som svarar på samtalen tjatar om att man ska vattna extra.
    Tänker gå till botten och stämma f..skapet.
    Keke k gillar detta
  • Keke k
    Keke k skrev om Thujaplantor.se
    Leveransen 6 dagar försenad, även efter tre muntligt utlovade leveranstider. Detta har medfört extra kostnader för oss då vi fått skicka hem gubbarna vid tre tillfällen som skulle plantera thujor (300st) åt oss.
    Inget svar på journr och en massa undanflikter. När väl lastbilen (lastbil från 70-talet) kom fram så visade det sig att den var fullt lastad med thujor som var slängda på varandra, många av dem skadade och brutna. En icke-svensktalanade chaufför skulle sedan lasta av en efter en thuja. Han var ca 75år gammal, slö och hade inte kraft att lasta av all mängd thujor, så vi och flera grannar fick hoppa in för att lasta av. I samband med parkeringen av lastbilen intill tomten så råkar chauffören riva ner delar av vår betongmur samt kör på en gatulykta.

Allt detta återkopplas till företaget med bildbevis etc. Företaget ignorerar oss totalt och skickar en påminnelsefaktura efter 3 månader. På den framgår det helt annat belopp än det som var överenskommet från början för thujorna (ca 1800kr extra) samt en faktura för en droppslang som aldrig blev levererad. Denna faktura bestreds och vi försökte återigen komma i kontakt med dem dock utan svar. Nu kom det ett krav från kronofogden. Vi har fått nog och går vidare med en stämning i domstol.

Hoppas ni som överhuvudtaget funderar köpa thujor från dessa skojare tänker er för en extra gång! Vi har hört från flera håll om missnöjet mot detta företag, med undermåttlig kvalité på thujor, lögner från kundservicen etc.

VARNING för thujaplantor.se
    Keke k gillar detta