Thujor.se

Hertig Johans Gata 33, 592 40 Vadstena — Visa karta

Thujor.se, som drivs av Vadstena Dream Gardens AB, har sedan starten 2012 levererat över 1000000 häckplantor till fler är 10000 kunder över hela Sverige.

Hos oss hittar du inte bara dom populäraste sorterna av thujor i många storlekar utan även andra populära häckväxter som avenbok, liguster med flera.

Våra hörnstenar är bra kvalitet, bra priser, hemleverans och möjlighet att få häcken planterad, vilket allt fler väljer.

Tveka inte att kontakta oss, om så bara för att boka hembesök!
Lör-Sön: 09:00-14:00

Läs vad 189 kunder tycker om Thujor.se

• 2019-10-18

Anders B skrev om Thujor.se
    Specialbeställde stort antal lagerhägg med direktleverans från plantskolan. Snabbt smidigt och mycket prisvärt. Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • 2019-10-10

Ali A skrev om Thujor.se
    I had alot of thuja brabant died because of a bad job that other company did

Then I was searching on the net and I found this company
    Www.thujor.se and I called them and I spoke to a very professional and friendly person his name Filip Svensson
    He come to my villa cheak the trees and directly know why they were died
    He didnt just give me an offer to Install trees he give me a solution how to fix the problem
    And he give me.his time and care and advise
    So I decided to go with him
    So in 1 week time he come with his professional team removed all the died trees and clean the area around it and then dig again and put new soil and sands and plant the new trees.

What I really love about thier work it was so clean my garden was not dirty
    And he install a new water pipe because he saw the old one was not good

That what I called really profishnal company who care about the work and to make the customer happy not like other companies they only care for money

I'm very happy and satisfied with the job they have done and I really regret not going with this company from the begging
    Yes they are more expensive that other companies
    But take my advise dont go with cheap company then you will have headache and regret it

Dont do the same mistake I have done
    I highly recommend thujor.se

Thanks again mr Filip Svensson and your wonderful team for planting my new tress and make my garden look amazing Läs mer
  • 2019-09-27

Henrik F skrev om Thujor.se
    12 thuja planter 200 cm

Jeg søgte Thuja på nettet og firmaet dukkede op

Produktet lever fuldt op til forventningerne og ligeledes leveringshastighed Läs mer
  • 2019-09-26

Karl V skrev om Thujor.se
    Jag tycker det va bra. köpte många växter och de var fina. snab frakt hem. Jag kan rekomendera. Läs mer
  • 2019-09-26

Carl D skrev om Thujor.se
    Tack för snabb leverans och fina plantor. Läs mer
  • 2019-09-24

Kerstin J skrev om Thujor.se
    Tack för en fin leverans av thujor, ska bli spännande att plantera till helgen. Läs mer
  • 2019-09-23

Anna R skrev om Thujor.se
    Köpte en thuja häck med plantering, blev kanonbra. Vi blev väl bemötta både vid beställning och vid utförandet av plantering. Thujor.se lever helt klart upp till förväntningarna och mer där till. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-09-23

Göran N skrev om Thujor.se
    Har bara gott att säga om detta företag. Beställde Avenbok för höstplantering, plantorna var kraftiga och i gott skick. Levererades direkt hem till tomten, det fina var att vi inte behövde ta ledigt från jobbet, allt levererades utan kvittens. Ett speciellt tack till Fredrik som på ett mycket vänligt och professionell sätt hjälpt oss med planteringstips och skötselråd. Sammanfattningsvis flöt allt på över våra förväntningar.

Tack.
    /Göran & Maragreta Läs mer
  • 2019-09-20

Ali F skrev om Thujor.se
    Löste det snabbt och effektivt! Läs mer
  • 2019-09-18

Mikael J skrev om Thujor.se
    Beställde Buxbom plantor 20-30 cm för att plantera häck. Mycket snabb leverans. Dock höll flertalet plantor sig inte inom angiven specifikation utan var 16-20 cm.
    Tog kontakt med Thujor.se och uttryckte en viss besvikelse.

Omgående fixade de en ny beställning, denna gång plantor 30-40 cm för att försäkra mig att jag inte skulle bli besviken. Dessutom behövde jag inte returnera min första leverans vilket sparade mig en massa arbete. På 5 minuter hade Thujor.se vänt en besvikelse till något positivt!! Läs mer
  • 2019-09-18

Maria S skrev om Thujor.se
    Vi beställde våra första plantor 2017 som vi fick hjälp att plantera, två av dessa mådde inte så bra och dog, gjorde en reklamation på detta den 23/8 2019 och Thujor.se kom och bytte plantor redan efter 9 dagar. Det kallar jag professionellt utförande. Tack vare detta har vi nu beställt fler plantor av Thujor.se. Vill rikta ett stort tack till Fredrik och Filip som alltid finns till hands och svarar på alla frågor. Läs mer
  • 2019-09-12

Malinda C skrev om Thujor.se
    Köpte ca 200 thujor. Mycket bra och snabb service! Fredrik svarar snabbt på alla frågor och funderingar! trevligt bemötande! Super nöjd med mitt köp! Rekommenderar alla att handla på thujor.se Läs mer
  • 2019-07-04

Yong Dong C skrev om Thujor.se
    Köpte 17st Thuja Smaragd 70+cm. Krukodlad 2-5L. 6st var helt värdelösa, såg ut som pinnar. 5st var under ok gränsen. Varav 6st av 17st tjujor som vi har beställt blev vi nöjda. Plantorna vi beställde motsvarade inte alls våra förväntningar. Har man en hemsida "Thujor.se" så förväntar vi oss att det skall vara fina thuja plantor. Varför skall man annars beställa det via nätet och betala frakt/leveranskostnad.
    Åkte till butiken Blomsterlandet köpte några till tjujor. Fick mycket fylligare tjujor, större och bättre kvalié för SAMMA pris. Oj vad vi ångrar oss.... Köp inte tjuja plantor hos Thuja.se. Läs mer
    2019-09-26 Thujor.se svarar Yong Dong C
    Hej Yong Dong.
    Jag kan inte hitta dig i vårt kundregister men du kanske är registrerad i ett annat namn.
    Vår policy är att kunder ska vara nöjda med sitt köp hos oss, därför vill vi gärna kompensera dig med nya plantor eller ett presentkort.
    Skriv till vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare.

Allt gott.
    Mvh/ Thujor.se
  • 2019-06-13

Per Henric W skrev om Thujor.se
    Har bara gott att säga. Beställde ca 130 avenboksplantor och diverse tillbehör i våras. Tyvärr blev det en miss med leveransdatum men detta löstes extremt smidigt genom att de bad en medarbetare köra upp plantorna i separat bil dagen efter.

5 plantor tog sig tyvärr inte men det tog inte mer än en vecka innan jag hade ersättningsplantor framför dörren när jag kom hem. Övriga plantor har tagit sig ordentligt men givetvis kommer det ta ett tag innan man har en riktigt tät och fin häck.

Så för att summera:
    - Snabb och vänlig kommunikation
    - Smidig reklamationsprocess
    - Bra känsla för service Läs mer
  • Cecilia T

2019-06-10

Cecilia T skrev om Thujor.se
    Jag beställde Avenbokplantor via nätet, fick direkt en kontaktperson som jag kunde ställa frågor till. Dessvärre var plantorna inte alls vad jag väntat mig, bedrövliga långa smala med knappt något grönt på. Jag mailade min kontakt och uttryckte min besvikelse och fick genast svar att nya plantor skulle skickas till mig, vilket gjordes inom en veckas tid.
    De nya plantorna översteg alla mina förväntningar och jag är supernöjd. Mycket snyggt bemötande av Fredrik på Thujor.se. Läs mer
  • 2019-04-18

FREDRIK K skrev om Thujor.se
    Måste tyvärr säga att jag blev lite besviken då leveransen av mina thujor kom en vecka tidigare(!?) än vad jag önskat. Så blev tvungen att panikgräva alla hål och planera var de skulle vara. Skulle även resa bort några dagar så nu får vi se om de överlever.
    Att önskad leveransvecka inte alltid blir rätt kan jag förstå men för tidigt känns ju onödigt.

Plantorna i sig verkar vara toppenkvalitet och beställningen var mycket enkel att göra så där finns inget att klaga på.
    De kanske bör se över sina leveransstrukturer. Läs mer
    2019-04-18 Thujor.se svarar FREDRIK K
    Hej Fredrik
    Tack för din reco.
    Precis som du skiver erbjuder vi kunden att önska en vecka då plantorna ska vara levererade. Detta för att vi ska kunna säkerställa att plantorna finns på plats när kunden ska plantera. Ser i din order att du har som önskemål att plantera vecka 17. Eftersom vi har en röd dag på måndagen i vecka 17 och för att vi inte skulle missa att ha plantorna hos dig under denna vecka skickades plantorna med leverans i slutet av vecka 16. Mycket roligt att du ändå känner dig nöjd och vi hoppas du kommer trivas med dina nya häckplantor. Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss.
    Mvh/Thujor.se
  • 2018-11-28

Verifierad kundrelation
    Serhat A skrev om Thujor.se
    Fick den hjälpen som jag var ute efter plus lite till. Bra jobbat thujor.se! Läs mer
  • Aous K

2018-11-21

Aous K skrev om Thujor.se
    Vi köpte helhetslösning (planterade thujor Brabant runt huset på hela 300st).

Vi blev bemötta på ett mkt vänligt och proffsigt sätt. Smidiga. Snabba, Flexibla och bra på kommunikation!

Garanti på 3 år på rubbet! Återkommer om ca tre år!

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-31

Fredrik K skrev om Thujor.se
    Hej

Vet inte längre vad jag skall säga länge, helt otroligt hur ni hanterar mig och som kund.

Efter detta mail så har följande skett...

1. Jag ringer er kundservice och frågar vad som händer och hur det kan ta 1 år att återkomma och göra rätt för sig. Kvinnan i fråga lovar att någon skall komma tillbaks
    Självklart göres inte detta ...

2. Fredagen den 12 October så ringer jag Fredrik på GBG numret .. får ett taffligt svar att han hela tiden glömmer mig !!?? Ber mig ringa på Lördag morgon efter han kollat nya datum.

3. Lördag 13 oktober pratar jag med Fredrik igen, han ber om ursäkt och säger tisdag denna vecka kl 11.00 kommer vi till dig.. Vi aviserar innan vi kommer.

4. Tisdagen 16 oktober så kommer ingen ....
    5. Onsdagen den 17 oktober så ringer jag Fredrik igen, får bara stressat svar.. Nää.. det blev inget.. tror grävaren blev stulen.. Ber min kollega ringa dig omgående ( kommer inte ihåg hans namn)

Från 17 oktober och fram tills 31 Oktober så är det som vanligt... knäppt tyst från er..

Detta förfarande från er sida är helt otrolig och jag har nu haft döda träd i över 12 månader hos mig och inget händer. Läs mer
    2018-11-13 Thujor.se svarar Fredrik K
    Hej Fredrik
    Vill börja med att be om ursäkt om du känner att ditt ärende har blivit dåligt skött.
    Vi har försökt att hitta en lösning på ditt ärende under en väldigt lång tid men eftersom du har en planta som inte är vanlig i Sverige har vi haft det svårt att hitta plantskolor som lagerför denna planta i den storlek du har. Därför har vi beslutat att återbetala hela summan till dig nu.

Mvh//Thujor.se
  • Maria P

2018-10-17

Maria P skrev om Thujor.se
    Jag köpte thuja Picata 43 plantor med plantering, bevattningsslang och allt. Trevliga, tillmötesgående killar som planterade och de tog bort några plantor som var ivägen och hjälpte mig plantera dem på ett annat ställe. Lite extra goodwill. Lite krångligt med orderbekräftelsen som inte gick fram så jag fick ringa och maila flera gånger för att få reda på vilken leveransdag. Det var väl något administrativt krångel kanske. Men leveransen funkade jättebra och på en lördag så jag slapp ta ledigt från jobb!!!
    Men som sagt, jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-10-10

Mikael Z skrev om Thujor.se
    Varning! Bluff! Företaget levererar inte varorna!
    Har upprättat polisanmälan.
    Beställde varor i Maj och fortfarande ingen leverans i Oktober.
    Har mailat och fått bluff svar om att varor är på väg. Läs mer
    2018-10-11 Thujor.se svarar Mikael Z
    Hej Mikael

Vi ber om ursäkt att leveransen har strulat till sig.
    Reservationen på ditt betalkort är hävd och pengarna finns tillgängliga på ditt konto igen.
    Eftersom vi gjort fel i ditt ärende vill vi erbjuda dig motsvarande summa i form av ett presentkort.
    Allt gott.
    Du kan komma i kontakt med oss via info@thujor.se eller telefonnummer: 08-5333 23 23.
    2018-10-10 Mikael Z svarar Thujor.se
    Hej,

Jag förstår att ni inte har någon olevererad beställning. Det är därför jag har upprättat en polisanmälan.
    Har svarat på det mail som har skickats från "marknad@thujor.se" från en Fredrik.
    Men inser att det är bara nån standard bluff.
    Du kan hitta alla uppgifter i polisanmälan.

Här har du mer info från Polisen
    Anmälan
    Ärendenummer: I-55-1539159152175

Beskrivning av kortbedrägeriet:

Beställde träd till häck via nätet från ett företag som kallar sig thujor.
    se. Varorna beställdes 2018-05-27 och betalning togs via Klarna och
    på kontoutdraget står det "KLARNA *Vadstena Dream Motala".
    Ordernummer jag fick var 116622779. Har mailat företaget men dom
    bara skickar massa standard trams om att varor är på väg fast dom
    skulle ha levererats för 3 månader sedan. Jag gick tyvärr på det och
    väntade fram tills nu med polisanmälan.
  • 2018-10-05

Hans S skrev om Thujor.se
    planterat en Thuja Drabant häck om 180 m höga 30 st. plantor. leverans och startkit med gödning och bevattning kom levererat hem med DHL utan några problem.

supernöjd med denna kontakt, löften samt leverans och kvalite på produkten

MVH

hans Schumacher
    Åsa Läs mer
  • 2018-10-04

Michael B skrev om Thujor.se
    Väldigt bra upplevelse. Mina första plantor dog tyvärr men Thujor.se var väldigt snabba med att komma o återplantera. Läs mer
  • 2018-10-03

Jon J skrev om Thujor.se
    Jättetrevligt bemötande och kunnig personal!!

Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2018-09-19

Sara A skrev om Thujor.se
    Varning! Dålig service. Plantorna jag beställde motsvarade inte alls förväntningarna. En av plantorna var i jätte dåligt skick med brända blad. När jag ringde kundservice sa dom att ”nä det är bara att plantera dom så repar den sig ska du se” . Annars får jag jättegärna returnera plantorna men då kommer jag att betala i frakt lika mycket som plantorna kostade. Man hamnar i en riktig knepig situation helt enkelt som man helst skulle vilja undvika. Aldrig mer att jag köper plantor via nätet efter denna upplevelse/erfarenhet! Blir bara plantagen hädanefter. Läs mer
    2018-09-19 Thujor.se svarar Sara A
    Hej Sara
    Tråkigt att du upplever servicen som dålig, efter att jag pratat med dig i telefon var det inte kvalitén på plantorna som du hade åsikter om utom det faktum att du beställt fel sort av planta. Av oss har du beställt Liguster Ovalifolium och vi har levererat denna. Att du har en annan sort planterad idag har vi ingen chans i världen att veta innan vi levererar. Så ett tips till dig innan du beställer nästa gång är att du kollar vad plantan heter innan du beställer. Att returfrakten kostar nästan lika mycket som plantorna är ju i säg inte konstigt när du beställt plantor för 177kr.
    2018-09-19 Sara A svarar Thujor.se
    Försök inte låta snäll nu för att det är offentligt och för att alla kunder kan se vad vi skriver till varandra vilket jag inte har något emot. När jag pratade med dig på telefon både du och din kollega, är ni väldigt nonchalanta och vill inte kompensera överhuvudtaget. Jag vet vad jag ville ha och jag vet vad jag beställde. Men det finns kanske olika sorter av liguster. Och det kan inte du veta det är jag medveten om. Men jag sa också på telefon till dig att en av plantorna är i väldigt dåligt skick och att jag inte är så nöjd med skicket på dom andra plantorna heller, men det förklarade du bort med att dom repar sig när man väl har planterat dom i jorden. Du väljer att ta med bitar av samtalet som gynnar dig och företaget du representera. Ta med hela sanningen och stå upp för det. En rekommendation om ni vill ha ett gott rykte.
    2018-09-19 Thujor.se svarar Sara A
    Hej Sara
    I detta fallet finns det inget att kompensera, jag erbjöd dig att göra en retur på plantorna eftersom du beställt fel sort, att returfrakten kostar i princip lika mycket som plantorna (177:-) kan jag inte påverka tyvärr.
    Om du upplevde supporten via telefon som dålig service eller dåligt bemötande så får stå för dig, det har inte varit min avsikt att bemöta dig på ett dåligt sätt, dock har du nog tagit svaren som något negativt och där av denna konversation.
  • 2018-07-04

Magnus R skrev om Thujor.se
    De lovar att åtgärda döda plantor sedan tidigare plantering vilket inte hålls, ställer in första överenskomna planteringen med motivering att man inte svarat på ett endaste samtal där de inte ens lämnar ett meddelande, extremt svåra att få tag på per telefon och/eller e-post.
    Blir lovad att bli kontaktad dagen innan plantering vilket istället sker 3 timmar innan de anländer, när man efter många försök till kontakt via telefon och e-post är säljaren Fredrik direkt otrevlig och vill inte kännas vid överenskomna antal plantor som beställts, och vid diskussion om detta avslutar Fredrik samtalet med att jag som köpare kan "dra åt helvete och köpa mina plantor någon annan stan" vilket jag absolut kommer att göra och rekommenderar andra att göra också. Läs mer
  • Elly M

2018-06-06

Elly M skrev om Thujor.se
    Oseriösa,dyrt,dålig kvalité,svåra att nå.ja allt är dåligt.Hemskt rekommenderas verkligen inte. Läs mer
  • Ali S

2018-06-01

Ali S skrev om Thujor.se
    Mycket dålig service, inte aktuella leverans tider, du skickar e-post men fick ingen svar, du ringar flera gånger sedan efter de svarar. Du pratar med en av de han ge dig information, du ringer igen pratar med andra person fick ett annat information!
    köpa lite dyrare fr. ett annat ställe men du fick bättre service Läs mer
    2018-06-01 Thujor.se svarar Ali S
    Hej Ali
    Vi vet med oss att det kan vara svårt att komma fram på telefonen just nu, väntetiden i växeln är cirka 5 minuter, har du bara lite tålamod kommer du att komma fram. Eftersom vi levererar alla plantor med egna bilar kan leveranstiden variera från en dag till en annan, detta har vi förklarat för dig. Vad bra att du hittade plantorna hos ett annat företag, vi önskar dig lycka till med planteringen.
  • 2018-05-20

Carola S skrev om Thujor.se
    Beställde planterat och klart. Fick offert snabbt och smidigt.

Maria och hennes team kom och planterade. De var supertrevliga och gjorde ett kanonjobb.

Verkligen nöjd med Thujor.se Läs mer

• Janina C

2018-04-27

Janina C skrev om Thujor.se
    Beställde en Koreagran.
    Mycket fin var den vid leverans.Telefonavisering dagen innan och vid leveransen dagen efter.Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-04-27

Marie Luise P skrev om Thujor.se
    Snabba, proffsiga, pålitliga och prisvärda. Läs mer
  • Gabriella R

2018-04-25

Gabriella R skrev om Thujor.se
    Fick så jättefina tujor fast det var sent på året och mycket bra service Läs mer
  • 2018-04-23

Jan H skrev om Thujor.se
    Köpte ca 50 st tujor plus en del annat som droppslang och gödning. Kvalitén på plantorna var inte på något sätt utmärkande.

Dialogen före beställning var ok, därefter var det svårt att få kontakt, när man väl får kontakt bemöts man inte väl.

Utsatt leveransdag innehölls inte, kom flera dagar för tidigt utan något meddelande. Helt plötsligt ringer chauffören och undrar varför ingen är hemma och tar emot leveransen!!!!

Sammantaget ingen positiv upplevelse - kommer inte göra någon uppföljande beställning. Läs mer
  • 2018-04-22

Isabelle K skrev om Thujor.se
    Köpte skuggväv till mina rhododendron. Är nöjd med skuggväven och fick ett trevligt bemötande när jag mailade lite frågor om priser och leveranser. Läs mer

Lillevi Y skrev om Thujor.se
    Bra thujor fylliga o gröna!!!!! Läs mer

Thomas M skrev om Thujor.se
    Perfekt utförd plantering, trevlig personal och bra kundservice. Läs mer
  • Jennifer R

2018-04-19

Jennifer R skrev om Thujor.se
    Ett företag som levererar precis det man önskar. Tydlig kommunikation och inga problem när jag som kund behövde göra några förändringar.

Väl ute på plats så var det en tydlig arbetsledning och ett väldigt glatt och tillmötesgående gäng.

Har redan rekommenderat er till flera andra och kommer fortsätta göra detta! Läs mer

Mikael N skrev om Thujor.se
    Vi är väldigt nöjda med både thujorna och den trevliga och effektiva personalen. Läs mer

Tony Fager F skrev om Thujor.se
    Bra bemötande, bra personal - vi är nöjda! Läs mer

Hafie A skrev om Thujor.se
    Snabb leverans och bra service. Läs mer

Josef K skrev om Thujor.se
    Kunnig personal, Snabb hjälp och bra thujor (köpte de minsta)! Läs mer

Tomas N skrev om Thujor.se
    Jag har inget positivt att säga om företaget, de thujor jag köpte planterades och vattnades enligt konstens alla regler. Efter två veckor hade så hade 50 % av thujorna dött...
    Jag kontaktade återförsäljaren och fick efter en dryg månad ersättning för de buskar som dött. Kostnaden som jag haft för att plantera buskarna fick jag ingen ersättning eller kompensation för. Jag kommer beställa de thujor som ska planteras om från något annat företag. Läs mer

Henrik N skrev om Thujor.se
    Bra service och förstående, kunde avboka trots att tid gått då min granne började bråka! Läs mer

Mathias H skrev om Thujor.se
    Det var lätt att beställa och bra leverans som ringde innan. Läs mer

Ulrika P skrev om Thujor.se
    Från början fick jag god kontakt och det var inga bekymmer. Vi bollade fram och tillbaka med funderingar kring olika plantor och förslag. Sedan var i stort sett allt klart och skulle genomföras. Säljaren som hade mitt område blev mer och mer svår att nå och det bokades nya tider för telefonavstämning vilka aldrig fungerade. Jag ringde många gånger utan att få svar och lämnade även telefonmeddelande. Jag mailade också för att få kontakt. Det hela slutade med att säljaren mailar och messar mitt i natten och meddela att han inte kan ringa vid den bestämda tiden då han måste prioritera sin familj. Det hela slutade med att vi inte valde ert företag då vi till slut tröttnade, var ledsna och tappade förtroendet totalt. Vi pratade om en ganska stor investering kring vår tomt och att behandla kunder på detta viset är verkligen inte ok. Vi hade en väldigt stor portion med tålamod i hela denna processen men kände oss mest i vägen. Vi bor för övrigt i Laholm om ni vill undersöka vilken av era säljare som har det området. Om ni har så många kunder att era säljare går på knäna är det bara att gratulera. Däremot kan jag inte rekommendera er efter det bemötandet vi har fått. Tack för att ni frågar det uppskattar jag. Hälsningar Läs mer
    Stefan S gillar detta

Bo S skrev om Thujor.se
    Utmärkt bemötande vid beställning, bra information leverans.
    Lite si och så ringde och sa han var på väg ringde igen och undrade om det kunde vänta till dagen efter, efter att ha väntat ett antal timmar på honom så ville v i inte vänta han kom sent och tujorna var lite skamfilade men har tagit sig bra har tujor sedan tidigare känner sig hemma i Skåne.
    Bra support efteråt med tips från Thujor.se
    Jag köpteThujor för 5000:- som var minst 1,8 meter höga

Frånsett leverans utmärkt hantering Läs mer
  • Stefan S

2018-04-18

Verifierad kundrelation
    Stefan S skrev om Thujor.se
    Drygt och nonchalant bemötande på Thujor.se, eller Vadstena Dream Gardens AB som företaget heter (556762-9612). Företaget är skickliga att efterlikna seriös affärsverksamhet men när det gäller att uppfylla sina kundåtaganden förstår man att allt inte står rätt till. Min kundrelation till företaget var en smärtsam erfarenhet som har lett till stor förtvivlan. Förutom sin patologiska dryghet i bemötandet förefaller de sakna spärrar i allmänhet och när det gäller att ljuga i synnerhet. Företaget förefaller oförmögna till omtanke om sina kunder som får sina förhoppningar grusade av det ena brutna löftet efter det andra. Så rådet är att du alltid ska försöka bilda dig en uppfattning själv före ett köp. Oavsett min erfarenhet med ovan nämnda företag så lönar det sig att Googla runt lite, sök exempelvis på "Fundera ni över att köpa plantor t.e. thujor på nätet?". Internet är fantastiskt. Läs mer
    Fredrik K gillar detta
  • 2018-04-17

Karin O skrev om Thujor.se
    Hjälpsamma, tillmötesgående och inte alls "packar" på mer buskar än nödvändigt. Varit till hjälp om man behövt råd och svarat snabbt på mail. Verkligen att rekommendera. Läs mer
  • 2018-04-17

Åsa E skrev om Thujor.se
    Vi beställde en 25 meter lång planterad och klar thujahäck via webben. Leverans och plantering skedde på utsatt tid och med ett toppenresultat. Vi är jättenöjda med både bemötande och leverans. Kan varmt rekommendera thujor.se Läs mer

Hertig Johans Gata 33, 592 40 Vadstena