Hovsgatan 33, 592 30 Vadstena — Visa karta

Thujor.se, som drivs av Vadstena Dream Gardens AB, har sedan starten 2012 levererat över 1000000 häckplantor till fler är 10000 kunder över hela Sverige.

Hos oss hittar du inte bara dom populäraste sorterna av thujor i många storlekar utan även andra populära häckväxter som avenbok, liguster med flera.

Våra hörnstenar är bra kvalitet, bra priser, hemleverans och möjlighet att få häcken planterad, vilket allt fler väljer.

Tveka inte att kontakta oss, om så bara för att boka hembesök!
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-14:00

Läs vad 163 kunder tycker om Thujor.se

• Elly M
    Elly M skrev om Thujor.se
    Oseriösa,dyrt,dålig kvalité,svåra att nå.ja allt är dåligt.Hemskt rekommenderas verkligen inte. Läs mer
  • Ali S
    Ali S skrev om Thujor.se
    Mycket dålig service, inte aktuella leverans tider, du skickar e-post men fick ingen svar, du ringar flera gånger sedan efter de svarar. Du pratar med en av de han ge dig information, du ringer igen pratar med andra person fick ett annat information!
    köpa lite dyrare fr. ett annat ställe men du fick bättre service Läs mer
    2018-06-01 G svarar Ali S
    Hej Ali
    Vi vet med oss att det kan vara svårt att komma fram på telefonen just nu, väntetiden i växeln är cirka 5 minuter, har du bara lite tålamod kommer du att komma fram. Eftersom vi levererar alla plantor med egna bilar kan leveranstiden variera från en dag till en annan, detta har vi förklarat för dig. Vad bra att du hittade plantorna hos ett annat företag, vi önskar dig lycka till med planteringen.
  • Carola S
    Carola S skrev om Thujor.se
    Beställde planterat och klart. Fick offert snabbt och smidigt.

Maria och hennes team kom och planterade. De var supertrevliga och gjorde ett kanonjobb.

Verkligen nöjd med Thujor.se Läs mer
    Helt ok Läs mer
  • Janina C
    Janina C skrev om Thujor.se
    Beställde en Koreagran.
    Mycket fin var den vid leverans.Telefonavisering dagen innan och vid leveransen dagen efter.Mycket nöjd! Läs mer
  • Marie Luise P
    Marie Luise P skrev om Thujor.se
    Snabba, proffsiga, pålitliga och prisvärda. Läs mer
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Thujor.se
    Fick så jättefina tujor fast det var sent på året och mycket bra service Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Thujor.se
    Köpte ca 50 st tujor plus en del annat som droppslang och gödning. Kvalitén på plantorna var inte på något sätt utmärkande.

Dialogen före beställning var ok, därefter var det svårt att få kontakt, när man väl får kontakt bemöts man inte väl.

Utsatt leveransdag innehölls inte, kom flera dagar för tidigt utan något meddelande. Helt plötsligt ringer chauffören och undrar varför ingen är hemma och tar emot leveransen!!!!

Sammantaget ingen positiv upplevelse - kommer inte göra någon uppföljande beställning. Läs mer
  • Isabelle K
    Isabelle K skrev om Thujor.se
    Köpte skuggväv till mina rhododendron. Är nöjd med skuggväven och fick ett trevligt bemötande när jag mailade lite frågor om priser och leveranser. Läs mer
  • Lillevi Y
    Lillevi Y skrev om Thujor.se
    Bra thujor fylliga o gröna!!!!! Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Thujor.se
    Perfekt utförd plantering, trevlig personal och bra kundservice. Läs mer
  • Jennifer R
    Jennifer R skrev om Thujor.se
    Ett företag som levererar precis det man önskar. Tydlig kommunikation och inga problem när jag som kund behövde göra några förändringar.

Väl ute på plats så var det en tydlig arbetsledning och ett väldigt glatt och tillmötesgående gäng.

Har redan rekommenderat er till flera andra och kommer fortsätta göra detta! Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Thujor.se
    Vi är väldigt nöjda med både thujorna och den trevliga och effektiva personalen. Läs mer
  • Tony Fager F
    Tony Fager F skrev om Thujor.se
    Bra bemötande, bra personal - vi är nöjda! Läs mer
  • Hafie A
    Hafie A skrev om Thujor.se
    Snabb leverans och bra service. Läs mer
  • Josef K
    Josef K skrev om Thujor.se
    Kunnig personal, Snabb hjälp och bra thujor (köpte de minsta)! Läs mer
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Thujor.se
    Jag har inget positivt att säga om företaget, de thujor jag köpte planterades och vattnades enligt konstens alla regler. Efter två veckor hade så hade 50 % av thujorna dött...
    Jag kontaktade återförsäljaren och fick efter en dryg månad ersättning för de buskar som dött. Kostnaden som jag haft för att plantera buskarna fick jag ingen ersättning eller kompensation för. Jag kommer beställa de thujor som ska planteras om från något annat företag. Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Thujor.se
    Bra service och förstående, kunde avboka trots att tid gått då min granne började bråka! Läs mer
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Thujor.se
    Det var lätt att beställa och bra leverans som ringde innan. Läs mer
  • Ulrika P
    Ulrika P skrev om Thujor.se
    Från början fick jag god kontakt och det var inga bekymmer. Vi bollade fram och tillbaka med funderingar kring olika plantor och förslag. Sedan var i stort sett allt klart och skulle genomföras. Säljaren som hade mitt område blev mer och mer svår att nå och det bokades nya tider för telefonavstämning vilka aldrig fungerade. Jag ringde många gånger utan att få svar och lämnade även telefonmeddelande. Jag mailade också för att få kontakt. Det hela slutade med att säljaren mailar och messar mitt i natten och meddela att han inte kan ringa vid den bestämda tiden då han måste prioritera sin familj. Det hela slutade med att vi inte valde ert företag då vi till slut tröttnade, var ledsna och tappade förtroendet totalt. Vi pratade om en ganska stor investering kring vår tomt och att behandla kunder på detta viset är verkligen inte ok. Vi hade en väldigt stor portion med tålamod i hela denna processen men kände oss mest i vägen. Vi bor för övrigt i Laholm om ni vill undersöka vilken av era säljare som har det området. Om ni har så många kunder att era säljare går på knäna är det bara att gratulera. Däremot kan jag inte rekommendera er efter det bemötandet vi har fått. Tack för att ni frågar det uppskattar jag. Hälsningar Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Thujor.se
    Utmärkt bemötande vid beställning, bra information leverans.
    Lite si och så ringde och sa han var på väg ringde igen och undrade om det kunde vänta till dagen efter, efter att ha väntat ett antal timmar på honom så ville v i inte vänta han kom sent och tujorna var lite skamfilade men har tagit sig bra har tujor sedan tidigare känner sig hemma i Skåne.
    Bra support efteråt med tips från Thujor.se
    Jag köpteThujor för 5000:- som var minst 1,8 meter höga

Frånsett leverans utmärkt hantering Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Thujor.se
    Drygt och nonchalant bemötande på Thujor.se, eller Vadstena Dream Gardens AB som företaget heter (556762-9612). Företaget är skickliga att efterlikna seriös affärsverksamhet men när det gäller att uppfylla sina kundåtaganden förstår man att allt inte står rätt till. Min kundrelation till företaget var en smärtsam erfarenhet som har lett till stor förtvivlan. Förutom sin patologiska dryghet i bemötandet förefaller de sakna spärrar i allmänhet och när det gäller att ljuga i synnerhet. Företaget förefaller oförmögna till omtanke om sina kunder som får sina förhoppningar grusade av det ena brutna löftet efter det andra. Så rådet är att du alltid ska försöka bilda dig en uppfattning själv före ett köp. Oavsett min erfarenhet med ovan nämnda företag så lönar det sig att Googla runt lite, sök exempelvis på "Fundera ni över att köpa plantor t.e. thujor på nätet?". Internet är fantastiskt. Läs mer
  • Karin O
    Karin O skrev om Thujor.se
    Hjälpsamma, tillmötesgående och inte alls "packar" på mer buskar än nödvändigt. Varit till hjälp om man behövt råd och svarat snabbt på mail. Verkligen att rekommendera. Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Thujor.se
    Vi beställde en 25 meter lång planterad och klar thujahäck via webben. Leverans och plantering skedde på utsatt tid och med ett toppenresultat. Vi är jättenöjda med både bemötande och leverans. Kan varmt rekommendera thujor.se Läs mer
  • Eva U
    Eva U skrev om Thujor.se
    Leverans i tid och trevligt bemötande när man beställer Läs mer
  • Nancy M
    Nancy M skrev om Thujor.se
    Vi köpte 100 avenbokplantor på kruka och varit väldigt nöjda m. Dessa då ALLA var i fint skick!!

Tack Thujor! Läs mer
  • Therese T
    Therese T skrev om Thujor.se
    Snabb leverans, bra pris , fina plantor och trevlig kundservice. Läs mer
  • G
    G skrev om Thujor.se
    .............................................. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Thujor.se
    Mycket bra kundbemötande. Riktigt bra priser samt god leveranssäkerhet trots leverans under storsemestern. Läs mer
  • Hans R
    Hans R skrev om Thujor.se
    Bra bra
    Bra bra Läs mer
  • Jens L
    Jens L skrev om Thujor.se
    Vill börja med ett stort tack.
    Vi beställde planterad & klar, Thuja Brabant 70 cm till 130 meter. Snyggt och prydligt blev det och bevattningsystem installerades. Läs mer
  • Erik Jörgen E
    Erik Jörgen E skrev om Thujor.se
    Beställde en planterad o klar Thujahäck, beställning, leverans och plantering är vi supernöjda med så toppenbetyg för det.
    Men när jag efteråt frågade om dom verkligen hade använt så mycket jord vi betalat för (eftersom vi inte uppfattat det så) så fick vi ett väldigt otrevligt bemötande av ägaren som anklagade oss för att försöka lura dom på återbetalning. Istället för att förklara hur mycket material som gått åt så kom ägaren bara med anklagelser. Kundvård när den är som sämst ! Läs mer
  • Stefan I
    Stefan I skrev om Thujor.se
    Min upplevelse - långt ifrån bra. Vet ej var jag ska börja eller avsluta detta på men det funkade inte överhuvudtaget.

Man kan som nr 1 börja med att meddela kunden om dag/tid när leveransen ska komma så man har möjlighet att vara hemma (gjordes samma dag)

Därefter fick vi jaga Postnord i flera dagar och lägga timmar på att ta reda på var plantorna var och när de kunde komma där Tujor.se inte gjorde en enda sak att hjälpa oss (trots att de ställt till med allt från början). De var totalt ointresserade av alla våra mail, vår kontakt och vårt problem - fullständigt ointresserade.

Kommer aldrig handla på Tujor.se igen. Läs mer
    2018-04-16 G svarar Stefan I
    Hej Stefan
    När vi väljer att skicka med PostNord (vilket vi har slutat att göra) så har inte vi mer möjligheter än dig att söka efter paketet.
    Du fick sändningsnummer av oss och vi gjorde efterforskningar vid flera tillfällen utan några vidare resultat.
    Vi förstår att du blir frustrerad när leveransen uteblir, det blir även vi när PostNord inte uppfyller de åtagande som vi betalar för.

Om du upplever att vi visat ett ointresse när du tagit kontakt med oss måste jag tyvärr säga emot dig, vi har gjort det arbete vi kan göra när vi anlitar annan part för leverans.

• Peter B
    Peter B skrev om Thujor.se
    Beställning av Thujor var lätt att göra.
    Leveransdag senare än estimerad vid orderläggning.
    Leveransen i sig gick bra Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Thujor.se
    Allt gick smidigt och lätt. Samtliga thujor verkar klara sig. Nöjd ! Läs mer
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Thujor.se
    Svårt att få tag på någon på telefon.
    Stod lev.tid 10-14 dagar. Jag beställde så de hade 4 veckor på sig att leverera. Skrev att jag var borta v 20-21 men ändå fick jag en avisering om leverans v 20.
    En del av de 40 st Thujor jag fick var väldigt "klena" medans flertalet var samma storlek vilket gjorde att när jag planterade så såg det ut som det blev "hål" i häcken.
    Det sista som hände var att fakturan blev fel.
    Sammanfattning: nöjd med priset men inte med leveransen, en del av växterna samt faktureringen. Läs mer
  • Emma D
    Emma D skrev om Thujor.se
    Lätt att beställa. Dock 2 veckor sen leverans och fick aldrig någon bevattningsslang som utlovades, men orkade inte bråka. Läs mer
  • Susan Christine Y
    Susan Christine Y skrev om Thujor.se
    Thujor.se har planterat en häck hos oss samt grävt bort den gamla. Inför vintern fick vi den täckt. Offerten vi fick stämde fint med slutsumman. Mycket trevlig och proffsig personal.
    Vi kommer anlita Thujor.se för att plantera ytligare Thujor. Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Thujor.se
    Jag köpte 120 meter thujahäck våren 2017 och allting gick bra, från första kontakt till leverans. Senare på året beställde jag även vintertäckning av häcken och det gick också bra. Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Thujor.se
    Bra support, smidiga att ha att göra med. Läs mer
  • Eftihia D
    Eftihia D skrev om Thujor.se
    Driver ni med mig. Återigen jag heter inte Eftihia.
    Jag heter Egon Danielsson Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Thujor.se
    Det har fungerat bra. Kontakten via Mail har fungerat bra. Läs mer
  • Lena Maria Louise T
    Lena Maria Louise T skrev om Thujor.se
    Ganska bra bemötande, lite oklart runt leveransen , men det fungerade. Beställde häckplantor för privat odling. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Thujor.se
    Jag beställde typ 30 thujor fick sldrig något svar gick till en annan handlsre Läs mer
    2018-04-11 G svarar Johan H
    Hej Johan
    Beställningar som görs mot förskottsbetalning måste betalas innan vi skickar ut de, det förstår du säkert.
  • Twana H
    Twana H skrev om Thujor.se
    Bemötandet var bra togs med telefon,hjälp med att välja storlek,priser.det som var sämst var lovad leverans tid inte allas hölls.ringde många ggr kommer tisdag komm inget ny lovad torsdag .nu måste vi ha dom innan helgen sen har vi slut på semester ..kom tillslut på lördagen två veckor för sent.men det var faktisk 2extra plantor med vi beställde 90 st.
    Hoppas att de tar sig ser väldigt gula ut hittills hälften var 1.6 ser bättre ur än de 1 meters är gulbruna. Läs mer
    2018-04-11 G svarar Twana H
    Hej Twana
    Vi ber om ursäkt att din leverans blivit försenad, men som kompensation fick du några extra plantor. Thujor ser ofta lite trötta ut efter vintern, ge varje planta 2 matskedar barväxtgödning, gärna Ecoplant´s den är bra och även vatten nu på våren så ska du se att de piggnar till. Trevlig vår och sommar.

• Jonas Mikael Å
    Jonas Mikael Å skrev om Thujor.se
    Köpte thujor höst -17, helnöjd med plantorna men det saknades 9 av 114 beställda. Läs mer
    2018-04-11 G svarar Jonas Mikael Å
    Hej Jonas
    Vi ber så klart om ursäkt för missräkningen, jag hoppas du fått dina sista plantor eller fått en kredit för dessa nio. Är det inte löst än vill jag att du kontaktar mig.
  • Erik T
    Erik T skrev om Thujor.se
    Mycket bra bemötande och fick bra hjälp med att byta ut häckplantor som inte överlevt. Köpte både Thuja och Avenbok. Thujorna var något glesa, men vi hoppas att de tar sig över tiden. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Thujor.se
    VÄLDIGT DÅLIG UPPLEVELSE!
    Affären gick bra att genomföra men leveransen var under all kritik. 300 thujor slängdes mer eller mindre in över vår gamla häck eller radades upp på vår garageuppfart som gjorde det omöjligt för oss att parkera på vår uppfart.

Detta utan telefonavisering som var uppgjort.

Man tog dock sitt ansvar men inte utan en massa pust och stön. Läs mer
    2018-04-11 G svarar Magnus H
    Hej Magnus
    Det är olyckligt att du upplevde att leveransen inte blev bra, och det tar vi till oss.
    Alla leveranser aviseras av oss via mejl eller SMS, så även din.
    Det är också mycket viktigt att kunder följer de rekommendationer vi ger vid aviseringen, helst ska det finnas någon som kan anvisa var plantorna ska stå och går inte det måste platsen märkas ut var vi ska ställa plantorna, i detta fallet fanns varken någon hemma eller platsen utmärkt var ni vill ha plantorna.
    Trevlig vår.
    Mvh/ Filip
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Thujor.se
    Kan inte ge omdöma innan affären är slutförd. Läs mer
  • Tony B
    Tony B skrev om Thujor.se
    Har haft problem från början till slut med företaget. Väntar på ett parti plantor sedan 1 år tillbaka. Har fått undermåliga plantor vid 2 tillfällen. Företaget har inte besvarat min förfrågan ang om de förväntade plantona kommer eller ej..... Bättring! Läs mer
    2018-04-11 G svarar Tony B
    Hej Tony
    Du har inte väntat i ett år, du har väntat sedan 2017-11-01.
    Som du säkert förstår är det inte lämpligt att plantera på vintern, därför kommer dina plantor leverers enligt överenskommelse våren 2018 lagom till planteringssäsongen.
    Önskar dig en trevlig vår.

Hovsgatan 33, 592 30 Vadstena