Jättetrevlig personal och en jättebra undersökning.
Priodent Tibblekliniken
Om företaget
Priodent Tibblekliniken är en tandvårdsklinik i Upplands-Bro som erbjudit trygg och professionell tandvård sedan 2002. Vi hjälper både barn och vuxna att uppnå en bättre munhälsa genom vår högkvalitativa tandvård. Hos oss arbetar fyra tandläkare, två tandhygienister och tre tandsköterskor som drivs av att erbjuda bästa möjliga...
361 omdömen om Priodent Tibblekliniken
Sedan starten hos Reco 2025
Bra bemötande och upplevelse, dock fick jag ingen återkoppling efter besöket trots utlovat i samband med besöket.
Trevligt bemötande och god service
De är verkligen seriösa och gör ett bra jobb. Dessutom mycket vänliga.
Supernöjd! Gått på Tibblekliniken i många år! Och har blivit imponerad över hur utvecklad och modern kliniken blivit sen priodent tagit över. Och alltid trevlig personal!
Var hos tandhygienisten, och hon var trevlig och varsam. Hon var även en väldigt glad människa
Trevligt bemötande och duktiga
Trevligt bemötande vid ankomsten. Bra och proffsig behandling.
Alltid glada och trevliga när man kommer och otroligt proffsiga på på det dom gör Rekommenderar varmt kliniken /Ingemar
Bra och trevlig personal. Enkelt att ta sig dit. Rent och fräscht, lokalerna känns riktigt fina
Så fint att läsa Christina 🌸 Stort tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir att du uppskattade vårt bemötande, våra lokaler och att det är smidigt att ta sig till oss. Det betyder mycket för hela vårt team att du känner dig välkommen och trivs hos oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Zina, tandhygenist är toppen. Personlig och försiktig
Så roligt att läsa Margareta 🌸 Stort tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med ditt besök hos Zina. Hennes personliga och varsamma sätt är något som både vi och våra patienter uppskattar mycket ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Bra bemötande och proffsig förtroendeingivande möte.
Tack snälla för dina fina ord Eva-Britt 🌸 Vad glada vi blir att du upplevde ett bra bemötande och ett professionellt, förtroendeingivande möte. Att våra patienter känner sig trygga och väl omhändertagna är väldigt viktigt för oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Mitt första tandläkarbesök på Priodent Tibblekliniken. Fint bemötande i receptionen. Blev väl omhändertagen av både sköterska och tandläkaren var toppen!
Varmt tack för ditt fina omdöme Ingela Catarina 🌸 Vad roligt att höra att ditt första besök hos oss blev en positiv upplevelse. Vi är så glada att du kände dig väl omhändertagen av både receptionen, sköterskan och tandläkaren. Det betyder mycket för hela vårt team ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alltid väl bemött, positivt i kassan. Det händer Ibland att man får vänta.
Tack för ditt omdöme Gun 🌸 Vad roligt att höra att du alltid känner dig väl bemött och möts av en positiv stämning hos oss. Önskar dig en fin dag! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alltid vänligt och professionellt bemötande. Mycket goda erfarenheter av gjorda implantat med personlig uppföljning och kontroll. Blir regelbundet kallad till kontroll samt besök hos tandhygienist. Min tandhälsa har verkligen förbättrats efter mina besök hos Priodent Tibblekliniken.
Varmt tack för ditt fina omdöme Ann-Marie 🌸 Det gläder oss verkligen att höra att du har haft så goda erfarenheter hos oss genom åren. Att du känner dig väl omhändertagen, uppskattar den personliga uppföljningen och ser en förbättring av din tandhälsa är precis det vi strävar efter att uppnå för våra patienter ✨ Tack för ditt förtroende och för att du låter oss vara en del av din tandvård. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Man känner sig alltid väldigt välkommen Proffsiga tandläkare och Tand hygienister, och receptions prersonal
Så fint att läsa Åsa! Stort tack för ditt omdöme. Vad glada vi blir att du alltid känner dig välkommen hos oss. Det betyder mycket att du uppskattar både våra tandläkare, tandhygienister och medarbetare i receptionen – vi är stolta över vårt fantastiska team ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Tillmötesgående, professionella.
Tack för ditt fina omdöme Ann-Kristina 🌷 Vad roligt att höra att du upplevde oss som både tillmötesgående och professionella. Det är precis den upplevelse vi vill ge alla våra patienter ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Hemtrevligt bemötande redan i receptionen, mycket trevlig tjej som man möter först. Tandhygienisten Elin H är så rar och professionell, går till henne med ett leende och går därifrån med ett ännu större leende. Kan verkligen rekommendera denna klinik.
Vilka fina ord Päivi! Stort tack för ditt fantastiska omdöme. Det gläder oss verkligen att höra att du känner dig välkommen redan i receptionen och att du är så nöjd med ditt besök hos Elin. Hennes varma sätt och professionalism är något som både vi och våra patienter uppskattar mycket. Tack för din fina rekommendation – det betyder enormt mycket för oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alltid bra och trevligt bemötande, omsorgsfull behandling, hörsamma för mina känslor som patient i behandlings situationen.
Tack för dina fina ord Anneli 💙 Det betyder mycket för oss att höra att du alltid känner dig väl bemött och får en omsorgsfull behandling. Att lyssna på våra patienters behov och skapa en trygg upplevelse under behandlingen är något vi värdesätter högt. Tack för ditt förtroende ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Från receptionist till tandläkare/tandhygenist, allt är proffsigt och mycket vänligt. Har nu under våren varit hos både tandläkare och hygenist, som verkligen kan sitt jobb.
Så roligt att läsa Harriet ⭐ Stort tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir att du upplever ett professionellt och vänligt bemötande genom hela kliniken. Det betyder mycket att du känner dig väl omhändertagen av både receptionen, tandläkaren och tandhygienisten. Tack för ditt förtroende och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Mycket nöjd. De hjälpte mig med att tömma en tandficka för något år sedan och nu senast en årlig kontroll. Personalen är trevliga och allt gick smidigt. Kändes som de är mycket professionella och de har bra priser.
Tack för ditt fina omdöme Frank 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både behandlingen du fick tidigare och ditt senaste besök hos oss. Vi är glada att du uppskattar vårt bemötande, att allt gick smidigt och att du känner förtroende för vår kompetens. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Mycket bra bemötande Besök hos tandhygenist
Tack för ditt fina omdöme Lennart! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos vår tandhygienist och att du upplevde ett mycket bra bemötande. Det uppskattas verkligen att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Var hos tandhygienisten Zina och hon är den mest underbara och känsliga tandhygienist jag har varit hos. Jag blir alltid bemött av en glad och välkomnande Assi i väntrummet, när jag kliver in. Är mycket nöjd med priodent Tibblekliniken. 🙏🌹
Vilket fantastiskt fint omdöme Soila 🥰 Stort tack för att du delar med dig av din upplevelse. Det gläder oss enormt att höra att du känner dig så väl omhändertagen av både Zina och Assi. Deras omtanke, värme och engagemang är något vi är väldigt stolta över. Tack för ditt förtroende och för att du väljer Priodent Tibblekliniken ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Det var första gången jag var där. Helt ok, blev trevligt bemött. Så får vi se fortsättningen.
Tack för ditt omdöme Elisabeth🌺 Vad roligt att höra att du blev trevligt bemött vid ditt första besök hos oss. Vi hoppas att du även framöver kommer att känna dig väl omhändertagen och nöjd med din upplevelse hos Priodent Tibblekliniken ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Trevlig och kompetent personal
Tack för ditt omdöme Cecilia 🌷 Vad glada vi blir att du uppskattar vårt team. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Man blir fint välkommen och de som arbetar där är så duktiga.
Så fint att läsa Solveig 💕 Det betyder mycket för oss att du känner dig varmt välkommen hos oss och att du är nöjd med vårt team ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Mycket trevligt bemötande av såväl reception som personal som utförde behandling.
Stort tack för ditt fina omdöme Åsa! Vad glada vi blir att du upplevde ett trevligt bemötande från både receptionen och behandlande personal ✨ Det betyder mycket för hela vårt team. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Väldigt trevligt bemötande, kunniga personal och kunnig tandläkare
Så fint att höra Henrik 😊 Stort tack för ditt omdöme och dina fina ord. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Trevligt bemötande redan i receptionen, fräscha lokaler och professionell personal
Så roligt att läsa Linnéa🌸 Stort tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir att du uppskattade både bemötandet, våra lokaler och vårt team ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Proffetionalism, omtanke, hjärtligt bemötande. Ny som patient och hoppas på en god fortsättning. Mvh Anders Persson
Stort tack Anders för ditt fina omdöme och för ditt förtroende. Vi blir väldigt glada att du upplevde professionalism, omtanke och ett hjärtligt bemötande hos oss ✨ Vi ser fram emot att få fortsätta ta hand om dig på bästa sätt framöver. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Jag känner mig alltid välkommen och bra bemött av alla på kliniken. De har alltid gjort ett bra jobb och ställt upp från akuttider till planerade besök. Akutbesök pga 2 tappade stifttänder, två tandläkare i dialog och med mig gjorde en första bedömmning på altrenativa åtgärder. Tack för en seriös och förtroendegivande dialog. Affe
Så fint att läsa Affe 🙏😊 Stort tack för ditt fina omdöme och för ditt fortsatta förtroende. Det betyder väldigt mycket för oss att du alltid känner dig välkommen och trygg hos oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Jag är nöjd med bemötande och behandling. Inget att klaga på
Så härligt att läsa Lena 😊 Stort tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Jag känner mig välkommen som en viktig kund. Får svar på mina frågor och nöjd med behandlingarna. Jag har inget att anmärka på i dagsläget utan ni får fortsätta behandla mina tänder framöver! Tack mvh Lisbeth Nilsson
Stort tack för ditt varma omdöme och för ditt förtroende Lisbeth. Det betyder mycket för oss att du känner dig välkommen, lyssnad på och nöjd med dina behandlingar hos oss ✨Vi ser fram emot att få fortsätta ta hand om dig och dina tänder på bästa sätt🌸 Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alltid vänligt bemötande Har använt samma klinik sedan den öppnade och har aldrig haft några klagomål
Så fint att höra Ann-Christin 💕 Stort tack för ditt fina omdöme och för ditt långvariga förtroende genom åren. Det betyder oerhört mycket för oss att du har varit med oss sedan starten och alltid känt dig väl bemött ✨Vi ser fram emot många fler år tillsammans 🌸 Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Trevligt bemötande och bra behandling.
Stort tack för ditt fina omdöme Gun! Vad glada vi blir att du är nöjd med både bemötandet och behandlingen hos oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Mycket trevligt bemötande , fräscha lokaler och modern teknik. Kände mig väl omhändertagen!
Stort tack för ditt fina omdöme Marie! Vad glada vi blir att du uppskattade både bemötandet, våra lokaler och den moderna tekniken ✨ Framför allt är vi glada att du kände dig väl omhändertagen hos oss. Önskar dig en fin dag! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Jättenöjd som vanligt! Vänligt bemötande, tydlig kommunikation och ett mycket professionellt arbete. Rekommenderas varmt.
Så fint att läsa Yuliya 🙏😊Stort tack för ditt fina omdöme och för ditt fortsatta förtroende. Vad glada vi blir att du uppskattar vårt bemötande, kommunikationen och vårt arbete ✨ Din rekommendation betyder väldigt mycket för hela vårt team 🌸 Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Mycket fint och hjälpsamt mottagande i receptionen. Snabb tid samma dag för undersökning och ny tid till nästa besök Mycket nöjd. Hoppas att fortsättningen blir lika trevlig.
Stort tack för ditt fina omdöme Monica! Vad glada vi blir att du uppskattade bemötandet i receptionen och att vi kunde hjälpa dig med en snabb tid ✨ Vi ser fram emot att få fortsätta ta hand om dig och hoppas att dina kommande besök blir minst lika positiva 🌸 Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alltid mycket trevligt bemötande och kunnig personal
Det värmer verkligen att höra Claes 😊 Stort tack för ditt fina omdöme och för ditt fortsatta förtroende. Vi blir väldigt glada att du alltid upplever ett trevligt bemötande och kunnig personal hos oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Jättetrevlig personal och bra bemötande!
Tack snälla för dina fina ord Patrik 😊 Vad glada vi blir att du uppskattade vårt bemötande och vår personal ✨ Det betyder mycket för hela teamet att höra. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
De har alltid dig i fokus, tar verkligen hand om en på bästa sätt.
Vilka värmande ord – tack snälla Susanne 💕 Det betyder mycket för oss att du känner dig väl omhändertagen och sedd hos oss ✨ Att alltid ha patienten i fokus är väldigt viktigt för hela vårt team. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alltid trevliga och även ordnar tider!
Stort tack för ditt fina omdöme Eva! Vad glada vi blir att du uppskattar både bemötandet och att vi kan hjälpa till med tider på ett smidigt sätt ✨ Önskar dig en fin dag! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Trevlig personal och noga det var första gången jag var där. Lyhörda. Rekommenderar verkligen .
Stort tack för ditt fina omdöme Elisabeth! Vad glada vi blir att ditt första besök hos oss gav ett så positivt intryck ✨Tack också för din rekommendation – det betyder mycket 💕 Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Bra bemötande kände mig väl omhändertagen, tack!
Stort tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir att du kände dig väl omhändertagen hos oss ✨ Önskar dig en fin dag Rolf! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Är mycket nöjd med hur jag behandlas hos Priodent.
Tusen tack för ditt fina omdöme Sirkka 💫 Det gör oss väldigt glada att höra att du är nöjd med hur du blir bemött och behandlad hos oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alla är fantastiskt trevliga och man känner sig verkligen välkommen som patient. Jag har varit patient hos Priodent från allra första dagen och känner mig numera som en god vän till både tandläkaren och hans medhjälpare. Även om behandlingarna har stundtals varit riktigt tuffa, ger kliniken alltid en total känsla av trygghet och resultaten har blivit strålande bra. Rekommenderar alla mina bekanta att välja Priodent.
Vilket fantastiskt fint omdöme – stort tack Gerd 💕 Det betyder oerhört mycket för oss att du har varit med oss sedan allra första dagen och känner dig så trygg och välkommen hos oss ✨ Vi vet att vissa behandlingar kan vara både långa och tuffa, och därför känns det extra fint att höra att du alltid känt stöd och trygghet genom hela processen. Dina rekommendationer betyder enormt mycket för hela vårt team 🌸 Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Mycket bra ställe Mycket bra tandläkare och nu ska jag prova tandhygienisten det blir nog bra
Tack för att du delar din upplevelse med oss Lennart 😊 Vad glada vi blir att du trivs hos oss och är nöjd med både kliniken och tandläkaren ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Jag kände mig sedd och omhändertagen. Tack!
Det betyder mycket för oss Farzaneh 💕Stort tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir att du kände dig sedd och väl omhändertagen hos oss ✨ Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Toppklass som alltid , inget att anmärka på
Härligt att höra Roger 🙏😄 Stort tack för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss att du är så nöjd. Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨
Alltid trevlig och proffsig personal
Tack för dina fina ord Helene och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 🙏 Vi blir så glada att höra att du upplever vår personal som både trevlig och proffsig! Hälsningar Sofia på Priodent 🦷✨