Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Borås Tidy Bilvård

Tidy Bilvård

Rosendalsgatan 23, 504 42 Borås — Visa karta

Varmt välkommen till Tidy Bilvård. Vi erbjuder lackkonservering, glasskydd och textilskydd.
Vår Lackskyddsbehandling ger din bil ett långtidsverkande skydd som konserverar lacken på bilen och bevarar dess glans. Behandlingen täpper igen alla de porer som finns i bilens lackytor. Vi börjar alltid med att ge bilen en grundlig och rengörande tvätt, därpå rengör vi lacken med en speciell teknik som tar bort föroreningar, rester från vax och oxider. Sist förseglar vi lacken med ett eget medel som både ger en glans och ett smutsavvisande ytskikt.

Den här förseglingen bidrar till att lacken blir betydligt mer motståndskraftig och står emot solens UV-strålar, surt regn, fågelträck, svavel- och luftföroreningar, vägsalt, olja, smuts och träsyror.

Vårt glasskydd är helt unikt för bilens rutor och bidrar med fördelar såsom att rutorna blir enklare att hålla rena från smuts, insäkter och trafikfilm Det gör även att reflektionerna vid mörkerkörning minskar betydligt.

Med hjälp av vårt textilskydd kan du fortsätta visa upp din läckra orginalklädsel. Kontakta oss så berättar vi mer! Vi strävar alltid efter långsiktiga relationer och nöjda kunder, varmt välkommen att höra av dig till oss på Tidy Bilvård i Borås!

Läs vad 1 kund tycker om Tidy Bilvård

Rosendalsgatan 23, 504 42 Borås