B-Körkort

73 omdömen om B-Körkort

Fariba M

Tack för alla underbart lärare i Tingstadtrafikskolan Jag är så glad att kommer och ta lektion från trafikskolan special min lärare Kermanj

Daniel A

Köpte körlektioner, runt 10 stycken. Det var ett väldigt bra bemötande med trevlig personal.

Shayan M

köpte körlektioner Personalen var jättetrevliga några av mina lektioner blev inställda av olika skäl, fick en annan lärare som jag inte hade önskat. en gång Körde jag 5 min mindre än vad man egentligen ska köra. Men allmänt var allting helt okej. skulle rekommendera till dem som bor nära skolan.

Sara L
Skrev om B-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Jätte trevliga och kompetenta.

Surojit M

I brought multiple of 10 packages and I am very satisfied of their service. I feel I learnt a lot on driving in Sweden and will definitely recommend to others.

Tina R
Skrev om B-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Underbara människor och kan komma överens om det inte finns tider som passar. Alla är hjälpsamma och samma mål.

Saida A
Skrev om B-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Jättebraupplevelse, bra lärare. Köpte teori, lektioner och körde upp via skolan.

Karl H
Skrev om B-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Köpte körlektioner och föreläsning (riskettan). Blev bemött jättebra av företaget och de levde verkligen upp till mina förväntningar

Pardis K

Körlektioner Blev bemött bra Mina förväntningar var höga eftersom jag hört mycket positivt. Företaget levde upp till mina förväntningar.

Kamjar R

Köpte ett paket på 10 körningar. Min upplevelse av Tingstads trafikskola är bara positivt! Fantastisk skola, trevligt bemötande både i receptionen och av ägaren. Extremt duktiga lärare som är väldigt pedagogiska!