C-Körkort

22 omdömen om C-Körkort

Emma O
Skrev om C-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Tog ett paket med körlektioner för C kort och är väldigt nöjd att jag valde Tingstads trafikskola. Bra lärare, upplägg och supertrevliga. Klarade körkortet direkt tack vare dom!

Markus C

Tog C-behörighet på tingstad trafikskola. Läraren var pedagogisk och sträng på ett bra sätt vilket gjorde att man tog åt sig all feedback. Mina förväntningar nåddes absolut.

Nils E
Skrev om C-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Jag tog C kort, tyckte inte jag blev så bra bemöt. Det saknades pedagogik i utlärande. Blev mycket hakande utan att ge konstruktiva förbätrings punkter eller övningar som skulle åtgärda problemet. Klarade uppkörningen och är glad för det men skulle inte rekommendera er till en vän

Marcus T

Tog mitt C-kort via Tingstads trafikskola vilket fungerade mycket bra. Täta lektioner och läraren hade bra erfarenhet som man fick ta del av. Utbildningsplanen var även bra planerad och pedagogisk på ett lungt sätt.

Tommy G
Skrev om C-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Trevligt bemötande! Bra utbildning.

Johan B
Skrev om C-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Mycket bra upplägg, pedagogiskt genomfört.

Alva C
Skrev om C-Körkort en del av Tingstads Trafikskola

Jag köpte en intensivutbildning för C körkort. Trevlig, positiv personal. Goran är en jättebra och engagerad körlärare. Det kändes som jag fick bra hjälp och stöttning genom hela min utbildning. Jag är väldigt nöjd!

Johanna J

Tog mitt lastbilskörkort via Tingstads Trafikskola. Bra bemötande från början till slut och jag var bra rustad inför testerna, vilket gjorde att jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket.

Magnus L

Trevligt bemötande och bra lärare

Christian K

Mycket bra bemötande och kunniga lärare. Söta receptionister