Tobbes Bud

Tobbes Bud

Vi utför flyttar över hela Europa. Vi har idag 3 budbilar som rullar 7 dagar i veckan i Visby och på Gotland, 2 lätta lastbilar som åker till och från fastlandet varje dag i veckan året om och våran stora 60 kubikslastbil som vi kör de mesta med. Vi är den lilla flexibla bud och transportfirman med det stora hjärtat.

Våra Tjänster är bland annat:
  • Flytt
  • Lager
  • Magasinering
  • Montering
Boka din nästa transport med oss.

Öppet 365 dagar om året 24 timmar per dygn

Läs vad 43 kunder tycker om Tobbes Bud 2

2021-04-08
    Flytt.
    Bra bemötande, vänligt och proffsigt.
    Bra prisbild jämfört med konkurrenter.
    2021-03-30
    Bra pris, smidigt och snabba på att svara.
    2021-03-25
    Tobbes bud har hjälpt mig tidigare och flyttat däck från mitt gotlandshus till Stockholm och nu saker jag behöver i mitt gotlandshus som jag inte behöver här i Stockholm.
    De är noga och jag litar på att det går lika bra nu.
    2021-03-19
    Snabba! Både att svara och att utföra jobbet och till ett lågt pris!
    2021-03-18
    Smidigt, snabbt, trevligt folk
    2021-03-18
    Snabbt och seriöst. Punktliga och förtroendeingivande.
    2021-03-05
    Snabbt, bra och tydlig kommunikation!
    2021-03-02
    Bästa flyttfirman, ska ni åka med service då ska man åka med Tobbe
  • Leif Sune B
    2021-02-08
    Möbeltransport till Gotland. Ett gott bemötande av företaget och framför allt de två som utförde uppdraget. Jag är mycket nöjd med Tobbes Bud. Jag skickade betalning nästan innan bilen lämnade tomten.
  • Tobias A
    2021-02-03
    Snabba och effektiva när man bokar med dom
  • 2021-01-29
    Sjukt sköna killar!
    Snabba och goa.
  • 2021-01-28
    Jag driver inredningsbutiken 4Home och vi samarbetar med Tobbes Bud. De hämtar och lämnar möbler till våra kunder. De jobbar snabbt och effektivt och de är glada och goa!
  • 2021-01-27
    Riktigt bra service! Glada och väldigt servicinriktade. Rekomenderar starkt Tobbes Bud!
    2021-01-27
    Prisvärt & snabb i alla led både när det gäller respons och utförande
    Städning dödsbo
    De var snabba, effektiva och proffsiga.
    2021-01-20
    Flytttransport. Väldigt bra bemötande och vi löste de problem som uppstod.
  • Bisse J
    2021-01-20
    Hej, köpte ett vitrinskåp har blivit bemött på de mest underbara sätt, ni är trevliga, glada och tillmötesgående och framförallt väldigt serviceinriktade, för mig är ni guld värda fem stjärnor av fem möjliga 🤗
    Väl mött tills nästa gång
    Mvh Bisse
    2021-01-20
    Dem kör leverans 7 dagar i veckan 2 ggr om dagen åt oss. Inte varit något problem alls, kommit på avtalad tid och alltid gått att diskutera med ägaren om det är något speciellt.
    Frakt av gods.
    Alltid till mötesgående.
    Enkla och tydliga rutiner för hämtning och lämning.

Frakt till och från Gotland med specialgods så kan jag rekommendera Tobbes bud.
    2021-01-20
    Allt var kanon, ifrån Ikea inköp till skaldjur ifrån bästkusten...
    Snabbt och enkelt var det.
    Mvh Thomas i dalbo
  • Kim A
    2021-01-20
    Jag har inte ett ont ord om företaget alls. Först och främst fick jag snabba, tydliga svar på alla mina frågor, det var enormt lätt att boka datum och tid för upphämtning. Grabbarna som kom och plockade upp och lämnade av alla sakerna var oerhört trevliga, fantastiskt effektiva och punktliga som få! 15 av 10 möjliga poäng.
    2021-01-19
    Det var flexibla för när det passade mig att mötas och hjälpte till att bära. De levererade även i tid! Men budkillarna kontaktade sedan mig privat och det gjorde mig obekväm eftersom de hade så många personliga uppgifter om mig.
    Hej Vi skulle gärna vilja ha mer info kring detta . kan du kontakta oss på mail eller via telefon. Tobbes Bud
    2021-01-19
    Vi köpte en levererans av lite känsligt gods till fastlandet.
    Bemötandet var tydligt och klart.
    Leveransen skedde helt enligt överenskommelse.
    Ni höll vad ni utlovade - tack!
    Jättebra service rekommenderas ömt
    2021-01-18
    tömning av ulla-brittas dödsbo. bemötandet var utmärkt. min förväntning var att lägenhet och stuga skulle vara tomma. min upplevelse av tobbes bud var alldeles utmärkt
    2021-01-18
    Mycket trevliga och duktiga som levererar vad dom säger alla dar i veckan.
  • Marcus B
    2021-01-18
    Lätta att få tag på, bra priser och bra service, trevligt bemötande.
    2021-01-18
    Flera saker gick sönder: 2 tavlor. Ett litet bord och smutsfläck på soffan.(olja?)
    Annars duktiga flyttare.
    Hej kontakta oss gärna angående detta på boka@tobbesbud.nu vill gärna reda ut och se vad vi kan göra för dig. Mvh Tobbes Bud
    2021-01-18
    Tobbes bud var jättetrevliga med gott tålamod och löste diverse situationer som dök upp längs vägen. Väldigt pålitliga och levererade godset som lovat, men hade önskat lite bättre återkoppling längs vägen eftersom jag är en ängslig själ.
    Tack för omdömet de ska vi tänka på i framtiden Tobbes Bud
  • 2021-01-18
    Pålitlig företag med schysta priser och service. Professionellt!
    Tack för omdömet vi gör alltid va vi kan 😀 Tobbes Bud
    2021-01-18
    Oseriöst uppförande. Transport gubbarna var inte rustade för att transportera ett pianot och hade ingen erfarenhet av ett sådant transport. När pianot ändå kom fram ville de bli betalda via swish, utan kvitto. Efter en lång argumentering gick de med att skicka faktura men vägrade att göra Rut avdrag. Oseriös firma.
    Hej Maria D När man har med Rut avdrag att göra så är de så att de är hårt reglerat med Skatteverket tyvärr ,inga regler som vi hittar på. En flytt från din mammas lägenhet till din egen räknas tyvärr inte in i detta. Och ta betalt via swich är ett accepterat betalsätt då vi använder izettels kassasystem så vart du får att vi inte ville ge ut kvitto är för oss en stor gåta.. men tack för ditt omdöme detta får oss att bli bättre. Tobbes Bud
  • Nathalie A
    2021-01-18
    Behöver ni en budfirma/flyttfirma med bra service? Då rekommenderar jag tobbes bud alla dagar i veckan. Väldigt trevlig personal och utför sina jobb snabbt och smidigt.
    Tack för ditt omdöme de värmer! Tobbes Bud
    2021-01-18
    Bra bemötande och bra leverans till Gotland. Lite oklara besked dock om lastning i Stockholm, det störde helhetsintrycket. Jag hade beställt nedbärning av ett skåp från fjärde våningen utan hiss. Budet ville hämta på gatan och jag fick ordna andra som med stor möda kunde bära ned skåpet.
    Tack för ditt omdöme detta gör så vi blir bättre.. Tobbes Bud
  • Emmy M
    2021-01-18
    Helt ok och snabb leverans. Väldigt bra priser.
    Tack för ditt omdöme detta gör så vi blir bättre.. Tobbes Bud
    2021-01-18
    Snabb och enkel kommunikation och 100%ig leverans.
    Blomsterbud + flytt, Trevlig personal o service
    Tack för omdömet ❤️ De hjälper oss i vårt arbete Tobbes Bud
    2021-01-18
    Tobbe är snabb och punktlig och håller vad han lovar. Rekommenderas!
  • 2021-01-16
    Härligt gäng, lätta att ha med att göra, mycket skratt.
    Lätta att ha med å göra, finns där om man behöver hjälp med vad som med tanken på att dom far väldigt mycket från Gotland till fastlandet 🤗
    Skulle anlita dom igen 🤗
  • 2021-01-16
    Trevlig person snabbt och billiga leverar som dom har på bilarna och lastbilen #godsetmåstefram
  • 2021-01-16
    Supersjyst service med enormt leende på läpparna. Effektiva. Snabba. Klart bästa budfirman som kommer anlitas igen när behovet dyker upp 👍😎👍
  • 2021-01-16
    Firman du vill anlita! Snabb service, lätt att boka, bra priser å så självklart helt underbar personal. Extra Tack till David och Vincent som gjorde vår flytt smidig och rolig. Mycket bra grabbar.
  • 2021-01-16
    Vad man än vill ha hjälp med så finns ni där. Snabbt, smidigt och prisvärt. Rekommenderas varmt.
  • 2021-01-16
    Bra service, billigt och går alltid smidigt👌